Wilders en zijn extreme uitspraken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sisco4life

Re: Meneer Wilders is zelf knetter gek!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 17:24

Whiz schreef:
-Ben je geen Nederlander en werkloos, dan moet je je biezen pakken. Het is werken of vertrekken
-De PVV pleit ook voor een totale immigratiestop voor mensen uit moslimlanden.
-Mogen er geen nieuwe moskeeën meer bij komen,
- moet de boerka worden verboden en moet
- iedere vreemdeling na één gepleegd misdrijf worden uitgezet.

„De islam is het grootste probleem in Nederland”, zei Wilders. Volgens hem doet het kabinet niets om de „massa-immigratie en islamisering” te stoppen.

Eens met bovenstaande, vind die man niet zo gek Koe
Dat werken of vertrekken heeft natuurlijk wel meerdere kanten, daar moeten dan regels bijkomen. Bijv een gehandicapt iemand kan meestal niet werken, das dan weer anders Clown

Geen nieuwe moskeen, super, snap al niet dat ze die bouwen hier Bloos Dit is NL, met kerken en een ander geloof, daar hoeft niks wat ernstig verschilt bij

En die misdrijven, ja, die worden ook vaak door ''buitenlanders'' gepleegd , omdat die mensen juist minder geld hebben, en dus meer dingen moeten doen om aan meer geld te komen...Dat moeten ze stoppen, of door ze te helpen of ze het land uit...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 17:29

Ik vind de kip zonder kop juist niet wilders maar de linkse knuffelaars..ja oke ik gaf ze nog een kop...maar dan onder het zand...ik was nog lief Haha!

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 17:33

Achjoh die Wilders, hij blijft maar dingen zeggen om aandacht te trekken, maar iedereen die er verstand van heeft, weet toch dat het hem nooit zou lukken. Clown Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 17:34

idd....en zo gaat nederland nog verder naar het gootje door al die mensen die denken er verstand er van te hebben...en stijgt de geweldadige criminaliteit nog steeds....

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 17:39

Natuurlijk is Wilders extreem, hoe schudt je anders de nederlanders wakker?

Als ik in Duitsland kom dan MOET ik duits spreken er is niemand die je in het nederlands benadert, wat gebeurd er in nederland je krijgt informatiebladen van de gemeente onder ogen waar je moet zoeken naar het gedeelte van de tekst welke wel in het nederlands geschreven is. Kom ik in Engeland moet ik engels spreken niemand die me in het nederlands begrijpt en ook niemand die moeite ervoor doet. Kom ik in Frankrijk tja frans de voertaal en met mazzel vind je een fransoos die engels kan.

Maar nu komen er mensen naar Nederland als economisch of politiek vluchteling, in kader van gezinshereniging, in het kader van uithuwelijken, die het GVD verdommen om nederlands te gaan leren spreken. En de tolerante nederlander vind het normaal want nederlands is erg moeilijk, nou ja zeg waarom spreken de meesten van ons dan 2 vreemde talen? Of zijn wij zo knap.

Vervolgens heeft een deel geen werk, een deel is crimineel en een deel is normaal hardwerkend. Wat doet de tolerante nederlander opent zijn armen voor iedereen. Ja maar eigenlijk is het deel wat geen werk heeft of crimineel gewoon heel erg stout.
Want we lopen te springen om mensen, ja ja ja ik weet als je een tropische achternaam hebt is het moeilijk, waarom beste nederlanders. Niet omdat wij intolerant zijn, omdat er een deel met tropische achternaam het kapot heeft gemaakt voor die die wel degelijk zich willen aanpassen.
Waarom tolerant zijn tegen die die niet MET ons willen leven maar egoistisch zijn. Want niet werken als je wel degelijk kunt werken, je niet willen aanpassen, de taal niet willen spreken noem ik gewoon intolerant. Waarom spreekt zelfs mijn vier jaar oude dochter twee talen?

>En om op de economie terug te komen. Waarom moeten wij hard werken als we er niks van terug zien komen. Waarom moet ik de wapens van mensen in tropische landen financieren. Die landen wilden toch zo graag onafhankelijk zijn van de kolonies als o.a Engeland, Nederland Belgie noem maar op. Laat ze het dan ook zelf uitzoeken. Toen waren ze heel wat welvarender. Wat heb ik eraan dat we een land redden en er vervolgens mislukkelingen zijn die zich zelf uit naam van Allah opblazen en daarmee heel wat gelovigen meenemen die bidden in de moskee.

Dan mag in intolerant zijn en niet ruimdenkend. Maar ik ben van het motto eigen volk eerst die put is niet bodemloos en dat is de put ontwikkelingshulp wel. Hoe kan iemand verkopen dat de arme hongerlijdende mensen in afrika eten krijgen terwijl er hier in nederland mensen naar de voedselbank moeten omdat ze anders niet rondkomen.
Hoe kan iemand verkopen dat wij de komende jaren allemaal in moeten leveren terwijl we wel met een groots gebaar veel geld weggeven aan projecten die eigenlijk niet haalbaar zijn.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 18:02

L_iek schreef:
En ik moet zeggen dat ik veel respect heb voor Wilders. Als het aan mij ligt regeert hij het land misschien dat het dan ooit nog eens goedkomt!

Whahahaaa.... Haha!
Nou, als dat ooit gebeurt (ik zie het niet gebeuren, hoor) ga ik maar emigreren, want dan hou ik mijn hart vast voor de vele andere onderwerpen waarover geregeerd moet worden. Hyper! Vork Haha!

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 18:07

Ik ga al emigreren Ja
En dat komt mede door het politieke klimaat en de attitude die Nederland tegenwoordig heeft.

En, het zal Wilders misschien spijten, maar ik ben een oerhollandse meid Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 18:08

Haha, moet daar wel om lachen...hoe komt nl aan die attitude??

Ja idd het tollerante aardige Nederland is (helaas) aan het verharden...

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 18:09

Hoe ze eraan komen interesseert me niet, maar mij staat het in ieder geval niet aan. En als je niet aanpassen wilt, dan moet je weg. Nou dan doen we dat toch Lachen

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 18:11

Nadya schreef:
L_iek schreef:
En ik moet zeggen dat ik veel respect heb voor Wilders. Als het aan mij ligt regeert hij het land misschien dat het dan ooit nog eens goedkomt!

Whahahaaa.... Haha!
Nou, als dat ooit gebeurt (ik zie het niet gebeuren, hoor) ga ik maar emigreren, want dan hou ik mijn hart vast voor de vele andere onderwerpen waarover geregeerd moet worden. Hyper! Vork Haha!

Ik ook, maar dat kan ik gelukkig heel makkelijk door m'n dubbele nationaliteit Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 18:20

Wilders is het ene uiterste, en de knuffelpolitiek het andere uiterste. Dat er wel wat moet gebeuren is duidelijk. Zolang de politiek zich niet uitspreekt en maatregelen treft (en dan zeker niet knuffelen en pamperen) zou Wilders nog wel eens een hele goede kans kunnen maken. En eerlijk gezegd zie ik dat liever niet.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 18:22

Misser schreef:
Nadya schreef:

Whahahaaa.... Haha!

Ik ook, maar dat kan ik gelukkig heel makkelijk door m'n dubbele nationaliteit Haha!.

We zullen zien hoe de Nederlanders er over 5 jaar over denken als het helemaal mis gaat Knipoog

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 18:35

Ronja schreef:
Ik ga al emigreren Ja
En dat komt mede door het politieke klimaat en de attitude die Nederland tegenwoordig heeft.

En, het zal Wilders misschien spijten, maar ik ben een oerhollandse meid Haha!

Ik heb al eens een paar jaartjes in het buitenland gebivakkeerd. Toen was ik nog trots op NL zelfs. Tegenwoordig ietsje minder, helaas.... Succes in het buitenland. Ook daar zul je zaken tegen komen die niet ideaal zijn, hoor. Knipoog
Laatst bijgewerkt door Twiggy2008 op 20-09-07 18:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 18:36

L_iek schreef:
We zullen zien hoe de Nederlanders er over 5 jaar over denken als het helemaal mis gaat Knipoog

We zullen inderdaad zien wat er gaat gebeuren, ik volg het allemaal wel. Knipoog
Ik was in het buitenland blij dat men daar niet zo zeurde over een dubbele nationaliteit, want hoewel ik van dat land hou en hield, ben ik nog altijd een echte Hollandse vrouw. Haha!

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 19:28

Nadya schreef:
Succes in het buitenland. Ook daar zul je zaken tegen komen die niet ideaal zijn, hoor. Knipoog

Dankjewel Lachen En dat laatste weet ik, ja. Ik ben op zich wel gek op "de Nederlanders" die spontaan en open minded zijn en communicatief sterk zijn... Dat is in het buitenland wel anders. Maar toch verheug ik me wel om weg te gaan. Tegenwoordig kan ik de tv niet meer opzetten zonder me kapot t ergeren. Maar dit zijn niet de enige redenen hoor Knipoog

Ik ga eerst naar België en daarna naar Zweden Lachen

Maarre, nu weer ontopic Haha!

Miss_Shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 20:14

En de stelling van Wilders dan gedetineerden hun eigen verblijf in de cel moeten betalen??

Ik ben het er helemaal mee eens,moeten WIJ dat dan betalen??Nee hoor laat ze het maar lekker zelf betalen.

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 20:16

Ik zit nu in duitsland weliswaar aan de grens en verricht mijn werkzaamheden nog steeds in nederland en dus ook de belastingen gaan naar nederland. En dat kan alleen maar omdat we ons aanpassen.
Hier een verreiste en als je komt mag wel maar je moet je zelf bedruipen dus geen geld van de staat, sterker nog geen werk geen verblijfsvergunning. En zo hoort het gewoon vind ik. Er is werk genoeg en arbeidskrachten tekort.

Idd zelf de cel betalen ze zijn in de meeste gevallen ook zelf in de cel beland en nee dan geen televisie en cd maar gewoon een studieboek.

Miss_Shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 20:20

Kafue schreef:
.

Idd zelf de cel betalen ze zijn in de meeste gevallen ook zelf in de cel beland en nee dan geen televisie en cd maar gewoon een studieboek.

En anders de straf in eigen land uitzitten.Ben je in Nederland geboren dan ook je eigen verblijf in de cel betalen Knipoog

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 21:04

Miss_Shet schreef:
En de stelling van Wilders dan gedetineerden hun eigen verblijf in de cel moeten betalen??

Ik ben het er helemaal mee eens,moeten WIJ dat dan betalen??Nee hoor laat ze het maar lekker zelf betalen.

Ja hier kan ik mij wel in vinden. Die ene hersencel doet af en toe dus wel eens werken.

Alrun__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 21:09

Ik vind dat Geert Wilders te ver gaat, mede door zijn opmerking: "Als alle allochtonen het land uit zijn, is mijn Zwitserleven geregeld."
Er zijn punten war hij gelijk heeft, maar de Islam verbieden ed vind ik dan toch wel onmenselijk. Ik vind dat mensen mogen geloven waarin ze willen geloven, zolang ze andere mensen er niet mee hinderen. En dat vind ik met alles zo.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 21:38

Miss_Shet schreef:

En wat als ze het niet kunnen betalen? Want die zijn er ook, hoor..... Wie draait er dan (uiteindelijk) voor de kosten op?

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 21:39

Alrun__ schreef:
Ik vind dat Geert Wilders te ver gaat, mede door zijn opmerking: "Als alle allochtonen het land uit zijn, is mijn Zwitserleven geregeld."
Er zijn punten war hij gelijk heeft, maar de Islam verbieden ed vind ik dan toch wel onmenselijk. Ik vind dat mensen mogen geloven waarin ze willen geloven, zolang ze andere mensen er niet mee hinderen. En dat vind ik met alles zo.

Precies. Ja

Miss_Shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 21:48

Nadya schreef:
Miss_Shet schreef:

En wat als ze het niet kunnen betalen? Want die zijn er ook, hoor..... Wie draait er dan (uiteindelijk) voor de kosten op?

Ze kunnen dan toch werken in de gevangenis.Neem al hun persoonlijke spullen af en verkoop die.Moeten wij dat dan betalen?
En dan voor ons de diesel en BTW duurder maken Gestoord Ziek

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 21:49

Wilders gaat met veel van zijn opmerkingen vaak te ver. Maar ik vind hem echt niet knettergek. Hij zorgt ervoor dat nl gaat nadenken. En dat is volgens mij ook 1 van zijn achterliggende gedachten. Zonder wilders en verdonk was er nog veel te veel in de doofpot verdwenen.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 21:50

Eindelijk iemand die zegt wat veel Nederlanders wel denken maar niet durven zeggen. Ik ben blij dat iemand uitspraken doet waar men over nadenkt.