Nostradamus voorspelt openbaring tussen 17 en 23 september

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lique

Re: Nostradamus voorspelt openbaring tussen 17 en 23 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 21:13

maar er is toch wel iets in shanghai aan de hand,weer 1 of andere tyfoon die rondreist daaro,en aangezien shanhai de financieele stad is daaro....zou dat dan de ramp zijn?

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 21:16

ik heb me wel eens in dit soort dingen verdiept,, Mn zus had er veel boeken over maar die heeft mn tante "gestolen"
Tis alleen erg veel lezen ja,, En dat economische gedoe vat ik gewoon niet Knipoog Maar de grote lijnen haal ik er nog net wel uit hoor Knipoog

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 21:16

Niet alleen met Shanghai hoor, er komt een tyfoon op China af waarvan de verwachtingen zijn dat deze aan land zal komen wat al zeer lange tijd niet meer heeft plaats gevonden.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 21:17

@ Tinkelbel .. Mn ouders willen je graag bedanken dat je hun vakantie hebt verpest Vork
Laatst bijgewerkt door Aradis op 18-09-07 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 21:18

Ik begrijp alleen niet waarom iedereen denk dat als er ET's komen dat die ons bij voorbaat vijandig gezind zouden zijn. Dat geeft wel aan hoe wij denken.

Stel er is buitenaards leven (heel aannemelijk als je de geschiedenis door kijkt zijn er altijd tekenen geweest, je moet ze alleen willen zien) en die weten dat wij hier al die tijd zitten denk je dan niet dat als zij ons vijandig gezind zijn wij niet allang geskipt zouden zijn.

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 21:21

sronnie schreef:
Niet alleen met Shanghai hoor, er komt een tyfoon op China af waarvan de verwachtingen zijn dat deze aan land zal komen wat al zeer lange tijd niet meer heeft plaats gevonden.

Elk begin van een ijstijd gaat gepaard met klimaats veranderingen en die veroorzaken stormen........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 21:23

Héle domme vraag. Wat is een ijstijd precies ?

En nog even tussendoor: Laten we elkaar nou niet op gaat zitten fokken hier met allemaal enge dingen Nagelbijten / Gniffelen

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 21:24

Tussen nu en vijf dagen merken we vanzelf of er iets gebeurd.
Ik moet het nog zien... we wachten gewoon af. Knipoog

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 21:25

Over de ijstijd wordt normaal wel bij aardrijskunde gesproken, misschien krijg je dat nog?

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 21:26

Juul schreef:
Héle domme vraag. Wat is een ijstijd precies ?

En nog even tussendoor: Laten we elkaar nou niet op gaat zitten fokken hier met allemaal enge dingen Nagelbijten / Gniffelen

http://nl.wikipedia.org/wiki/IJstijd

Aradis

Anoniem

Zit al op het MBO Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 21:27

Word er nog niet veel wijzer van. Dus we leven nu al in een ijstijd ?

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 21:30

Yep Ja

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 21:33

Tavanta schreef:
Ik begrijp alleen niet waarom iedereen denk dat als er ET's komen dat die ons bij voorbaat vijandig gezind zouden zijn. Dat geeft wel aan hoe wij denken.

Stel er is buitenaards leven (heel aannemelijk als je de geschiedenis door kijkt zijn er altijd tekenen geweest, je moet ze alleen willen zien) en die weten dat wij hier al die tijd zitten denk je dan niet dat als zij ons vijandig gezind zijn wij niet allang geskipt zouden zijn.

Zal ik je dan maar vertellen over de alien "Iluminatie", grote "galactische" raad (ronde tafel met aliens/Goden eraan die alles in goede banen laten verlopen in het heelal Tong uitsteken ). Er zijn wetten die nageleefd moeten worden ook door hen. Bijvoorbeeld die 'grijzen' (Zeta's afkomstig van Zeta Reticula) hier tussen 1950 en 1990 veel mensen hebben ontvoerd. Het is hen erna verboden door deze raad. Zij (Zeta's) hadden een deal met de Amerikaanse overheid dat ze hier 'mensen mochten meenemen' in ruil voor hun technologie (waar o.a. de Stealth techniek vandaan komt). Die crach in Roswell (Area 51) dat waren ook 'grijzen' op verkenning Tong uitsteken
(Ik ben overigens niet gek - dit heb ik gelezen) Clown

Sommige Aliens bv. de Pleiadiers hebben het erg goed met ons voor, maar andere zoals 'de grijzen' zien ons als zwaar minderwaardig en als mislukt experiment. Leuk feitje is dat ze laaaaaang geleden de planeet mars bevolkten (vandaar ook dat we ze marsmannetjes noemen), maar ze hebben de atmosfeer van die planeet vernield, dus dat werd een gedwongen verhuizing naar 'a galaxy far far away' Tong uitsteken Ok jullie hoeven dit niet voor waarheid aan te nemen, maar dit is informatie uit channelings met o.a. die 'grijzen' en de 'pleiaden'. Je kunt altijd even googlen voor andere feitjes Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Schimmelig op 18-09-07 21:35, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 21:33

En, is dat erg ofzo ? Clown

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 21:34

Juul schreef:
Het waren toch neppe aliëns ? Nagelbijten / Gniffelen

Jaa vieze mannetjes in een strak pakkie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 21:34

Tinkelbel schreef:
[naam] schreef:
Het waren toch neppe aliëns ? Nagelbijten / Gniffelen

Jaa vieze mannetjes in een strak pakkie!

Aah hou op. Volgens mij vind ik Aliëns dan nog leuker *LOL*

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 21:35

Marjo_x schreef:
@ Tinkelbel .. Mn ouders willen je graag bedanken dat je hun vakantie hebt verpest Vork

Huilen van het lachen
Hopelijk werd je niet serieus bang haha!

Fristipure

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 21:38

nou om onze leraar ethiek te herhalen: nostradamus is iemand die 200000000000000000 voorspellingen gedaan heeft, waar er inderdaad een paar van zijn uitgekomen, zei het geluk, zei het *bovenmenselijke krachten*. maar als je het aantal voorspellingen die utigekomen zijn met het totale aantal voorspellingen zit je aan 0.5% ofzo... . trouwens *er binnenkort nog meer berichten verschijnen van overleden mensen die weer levend worden* ... serieus, iedereen weet dat niet kan, en als het zo is / lijkt, is het niet mogelijk dat je dood bent geweest / was.
Laatst bijgewerkt door Fristipure op 18-09-07 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 21:39

Juul schreef:
Word er nog niet veel wijzer van. Dus we leven nu al in een ijstijd ?

Nee joh, er komt in de verre toekomst misschien een pool verschuiving doordat de assen van de aarde verplaatsen. Er komen dan andere gebieden boven water er verdwijnen weer andere gebieden onder water, maar het zal ongeveer zo zijn als nu qua klimaat. Plekken waar het heel koud is, plekken waar het te warm is. Als ik die oude bronnen mag geloven was de aarde vroeger groter met een gelijkmatiger klimaat en leven wij nu op een deel van wat ooit die aarde was Clown

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 21:40

Dat maken wij waarschijnlijk niet meer mee...

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 21:40

Fristipure schreef:
nou om onze leraar ethiek te herhalen: nostradamus is iemand die 200000000000000000 voorspellingen gedaan heeft, waar er inderdaad een paar van zijn uitgekomen, zei het geluk, zei het *bovenmenselijke krachten*. maar als je het aantal voorspellingen die utigekomen zijn met het totale aantal voorspellingen zit je aan 0.5% ofzo... . trouwens *er binnenkort nog meer berichten verschijnen van overleden mensen die weer levend worden* ... serieus, iedereen weet dat niet kan, en als het zo is / lijkt, is het niet mogelijk dat je dood bent geweest / was.

Nou, zoveel heeft hij er anders niet gedaan en er zaten een aantal heel accurate tussen. Zoek die van Prins Hendrik maar eens op bijvoorbeeld Knipoog

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 21:40

Tinkelbel schreef:
Marjo_x schreef:

Huilen van het lachen
Hopelijk werd je niet serieus bang haha!

haha nee hoor Knipoog
Kome wat Kome moet, zei mn oma altijd Knipoog

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 21:42

@Schimmelig: Ok kan me voorstellen dat we niet serieus genomen worden ja, maar het gaat mij meer om de abstracte denkwijze die wij als mens hanteren. Domweg er vanuit gaan dat als er buitenaards leven is dat dit vijandig is. Dit wordt ons natuurlijk ook met de paplepel ingegoten door films als War of the Worlds enzo....
Maar ik ben er van overtuigd dat zij veel verder ontwikkeld zijn dan wij hier en dat zij in staat zouden zijn ons, als ze willen, van de aardbodem doen verdwijnen.

Ze zijn al duizenden jaren regelmatig hier (kijk naar de diverse rotstekeningen die "verslag" doen en naar alle huidige tekenen die overheden angstvallig proberen achter te houden) en tot op heden hebben ze nog geen poging gedaan ons te vernietigen......