Okee misschien was mn reactie een flapuit.
Excusses

Maar waarom zijn alle christelijke dan opeens weg?
Ik ken toevallig heel veel homo's en ga er ook nog goed mee om

Ga er zo met een lunchen !
Succes verder ik ga aan het werk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mariekie schreef:Sorry ben niet blond !
JeroenS schreef:mariekie schreef:Sorry ben niet blond !
Zo gedraag je, je anders wel.
Tellie schreef:Neejoh. Vroegâh moets je voor je vergiffenis betalen. Waarom denk je dat al die rijke stinkerds met alles weg konden komen.
mariekie schreef:En het gaat nergens meer over
veel te veel holebi's hier
Tavanta schreef:En waarom denk je dat de katolieke kerk zoveel geld heeft.........
sronnie schreef:mariekie schreef:En het gaat nergens meer over
veel te veel holebi's hier![]()
Hier kan ik me dus kwaad ommaken, omdat het over ons gaat zouden we niets mogen zeggen?
In verhouding zijn hier nog altijd meer hetero's geweest.....
En ja, ik vind dit dus discriminerend/denigrerend
Tellie schreef:Tavanta schreef:En waarom denk je dat de katolieke kerk zoveel geld heeft.........
Gelukkig regeren ze veel minder over een land dan nu. Nouja, sommige landen..
alex66 schreef:is dat zo?
ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de kerk ook in ons land nog steeds teveel invloed heeft.
en dat zal wel zo blijven zolang er geen scheiding van kerk en staat is.
op papier bestaat die wel maar om dat door te voeren moet je partijen als de sgp/cda/cu verbieden en dat zie ik nog niet snel gebeuren.
zeker niet nu er een regering aan de macht is die discriminatie van holebi`s goedkeurt en zelfs opneent in het regeerakkoord.
en dan heb ik het natuurlijk over de wijgerabtenaaren.
Tavanta schreef:Moet je is weigeren een allochtoon stel te trouwen...........
Ik begrijp dat dus ook niet nee
Tavanta schreef:Ja, maar als gelovige mag je ook uit principiële overtuiging onverzekerd rondrijden, als ik dat doe ga ik op de bon.
snowdon schreef:Tavanta schreef:Ja, maar als gelovige mag je ook uit principiële overtuiging onverzekerd rondrijden, als ik dat doe ga ik op de bon.
Dat mag hier in NL?
Tavanta schreef:Ondertussen zijn we wel zo vreselijk bang voor de islam omdat dat geloof dan gaat bepalen wat we wel en niet mogen.
What's the diference?
snowdon schreef:Tavanta schreef:Ja, maar als gelovige mag je ook uit principiële overtuiging onverzekerd rondrijden, als ik dat doe ga ik op de bon.
Dat mag hier in NL?
Ier schreef:Tavanta schreef:Ondertussen zijn we wel zo vreselijk bang voor de islam omdat dat geloof dan gaat bepalen wat we wel en niet mogen.
What's the diference?
Ik denk dat je nu meer vrijheid hebt dan wanneer nederland echt islamitisch zou zijn..
Gaat inderdaad bepalen wat we wel en niet mogen..
Lijkt me nou niet bepaald lekker om altijd met een hoofddoek of een sluier te lopen.
Nu heb je tenminste nog vrijheid en vrijheid van meeningsuiting, kleding en je geloof..
Ik denk dat dat dan een stuk minder zal zijn..
Ier schreef:Tavanta schreef:Ondertussen zijn we wel zo vreselijk bang voor de islam omdat dat geloof dan gaat bepalen wat we wel en niet mogen.
What's the diference?
Ik denk dat je nu meer vrijheid hebt dan wanneer nederland echt islamitisch zou zijn..
Gaat inderdaad bepalen wat we wel en niet mogen..
Lijkt me nou niet bepaald lekker om altijd met een hoofddoek of een sluier te lopen.
Nu heb je tenminste nog vrijheid en vrijheid van meeningsuiting, kleding en je geloof..
Ik denk dat dat dan een stuk minder zal zijn..
Quellian schreef:Het is allemaal 1 pot nat hoor.
Jij MOET trouwen (of ongeopend retour gaan), mag geen alcohol, geen drugs en ik weet niet hoe het met kleding zit? De groepen die ik ken komen altijd in mooie zwarte kousen met jaren '60 rokken en ongeschoren oksels en benen; hipper dan hip!