Is die paragnost dan zo duur dat ze er nog niet genoeg geld voor hebben?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Clienn schreef:at denken jullie?
eerlijk gezegd he, denk ik mniet dat ze nog word gvonden![]()
het is nu al een tijd geleden...
maar er zijn natuurlijk nog wonderen!
meelen schreef:Waarom heeft niemand wat gedaan dan? Politie bellen, kind afpakken van die mensen, foto maken met een camera of mobieltje.
jesse_rulez schreef:Daarnet was op de regionale Limburgse tv-zender L1, dat Maddie mogelijk vlak over de grens van Nederland in Tongeren (Belgie) op een terras met een man en vrouw zou zijn gesignaleerd.
Ze zouden nu een flesje Fristi, waaruit het betreffende meisje gedronken zou hebben, aan het onderzoeken zijn om te kijken of het inderdaad Maddie is..
laquintatje schreef:meelen schreef:Waarom heeft niemand wat gedaan dan? Politie bellen, kind afpakken van die mensen, foto maken met een camera of mobieltje.
Bedenk je even wat jij zou doen als je denkt dat meisje te zien. Die kans is zo nihil, dat je het denk ik niet eens meteen beseft, en als je dat doet, schrik je je denk ik helemaal te pletter.
Dus ik kan het me best voorstellen dat je afwachtend reageert. En ze zullen foto's ed ook heus niet meteen prijs geven oid.
Ik hoop dat het een teken van leven is en dat dit een goed spoor is naar een goed einde van deze nachtmerrie voor de ouders.
meelen schreef:laquintatje schreef:
Bedenk je even wat jij zou doen als je denkt dat meisje te zien. Die kans is zo nihil, dat je het denk ik niet eens meteen beseft, en als je dat doet, schrik je je denk ik helemaal te pletter.
Dus ik kan het me best voorstellen dat je afwachtend reageert. En ze zullen foto's ed ook heus niet meteen prijs geven oid.
Ik hoop dat het een teken van leven is en dat dit een goed spoor is naar een goed einde van deze nachtmerrie voor de ouders.
Ik zeg net wat ik zou kunnen doen, dus dat hoef ik niet meer te bedenken.
Waarschijnlijk even een verhoogde hartslag, maar ik zou zeker één van bovenstaande dingen in werking stellen. Misschien zou jij in paniek raken, maar ik niet. Ligt aan de leeftijd waarschijnlijk of de aard van het beessie.
Citaat:Judiciária (afdeling van politie waarvan ik geen vertaling weet)concentreerd de ondezoeken nu rond de vrienden en bekenden van de McCanns. Men is niet meer zo overtuigd dat Murat er iets mee te maken heeft. Men neemt niet meer aan dat ze ontvoerd is, sinds engelse honden een spoor hebebn gevonden dat wijst op de aanwezigheid van een lijk in de vakantiewoning.
De PJ (die afdeling van de politie) geloofd dat Madeleine gedood kan zijn in het appartement in de Algarve waar ze vakantie hield met ouders en broertje en zusje, in mei.
De honden die door de engelse politie speciaal getrained zijn, cocker spaniels (de foto´s wezen uit dat het waarschijnlijk andere spaniels zijn) die sinds afgelopen woensdag naar sporen van het verdwenen kind zoeken, ondekten sporen die wijzen op de aanwezigheid van een lijk op die plek.
Gisteren, en al nadat er op het strand is gezocht, waar het lijk in het water kan zijn gegooid, concentreerden de autoriteiten zich op het huis van Robert Murat, de enige officiele verdachte in de zaak.
Dezelfde honden zochten sporen in de tuin van Casa Liliana, waaruit bosjes zijn verwijderd door leden van de Burgerwacht, maar er is niks gevonden. ze zijn om 20.00 vertrokken, zonder sporen te vindne van de aanwezigheid van het meisje.
De aanwijzing die de autoriteiten nu volgen, klopt met een onderzoek dat de politiebeerder heeft gedaan en niet goed kon thuisbrengen. Een speurhond had een spoor van het meisje gevonden tussen het appartement waar ze sliep en een ander huis in het complex, waardoor ze eigenlijk nooit het idee hebben opgegeven dat ze door een bekende kon zijn meegenomen.
Het spoor dat nu ontdekt is in het appartement van de McCann´s concentreerd opnieuw het onderzoek in de cirkel van de ouders en vrienden van het meisje, al weet men nog niet de reden die tot de dood van het meisje geleid hebben. De PJ is zeer terughoudend in deze fase ne de namen van de hoofdverdachten worden nog niet vrijgegeven.
Lusitana schreef:Een engelse hond, speciaal getrained op de geur van lijken, heeft aangegeven dat er een lijk in het appartement waar ze verbleven ten tijden van de verdwijning van Maddie, heeft gelegen.
Het is zo dat pas na twee uur dood je geur genoeg veranderd om door zo´n hond waargenomen kan worden. Dus ze (als het inderdaad om Maddie gaat) heeft minstens twee uur dood in het appartement gelegen, wat natuurlijk allerlei vragen oproept.
Citaat:'Bloedsporen gevonden in slaapkamer Madeleine'
Uitgegeven: 7 augustus 2007 06:50
Laatst gewijzigd: 7 augustus 2007 06:52
PRAIA DA LUZ - In de slaapkamer van het vakantie-appartement in het Portugese Praia da Luz waaruit het Britse meisje Madeleine McCann bijna honderd dagen geleden verdween, zijn bloedsporen gevonden. De politie laat onderzoeken of het bloed afkomstig is van Madeleine.
Dat heeft de Britse krant The Daily Telegraph dinsdag gemeld op gezag van bronnen rond het politieonderzoek. Britse politieagenten ontdekten met behulp van onder meer speurhonden de bloedsporen in de kamer waar Madeleine sliep. De bloedsporen op de muur van de kamer waren met het blote oog niet te zien.
Maandag doorzocht de Portugese politie auto's die toebehoren aan een verdachte in de zaak rond de verdwijning van Madeleine. Het zou gaan om auto's van Robert Murat, een in Portugal wonende Brit, en zijn familie.
Citaat:Politie onderzoekt betrokkenheid ouders Madeleine
De Portugese politie is een onderzoek begonnen naar de eventuele betrokkenheid van de ouders van de vermiste Madeleine McCann in de verdwijningzaak, dat meldt de Portugese krant Diario de Noticias dinsdag.
Chris Heijmans
Volgens de krant gaat de Portugese politie ervan uit dat de vermiste Madeleine dood is, dat zou een anonieme bron die betrokken is bij het onderzoek hebben verklaard.
Bloedsporen
In de slaapkamer van het vakantiehuis waar het vierjarige meisje ruim drie maanden geleden voor het laatst gezien werd, zijn eerder al bloedsporen gevonden. Portugese media melden dat de bloedsporen van een overleden persoon zijn, en dat iemand heeft geprobeerd de sporen schoon te maken. Het bloed was niet meer met het blote oog te zien. De politie laat onderzoeken of het bloed van Madeleine is.
De Portugese politie zou nu onderzoeken of het Britse meisje al in het vakantieappartement om het leven is gekomen in plaats van ontvoerd. Daarbij houden ze de ouders van Madeleine al geruime tijd in de gaten en ondervragen vrienden en familie van het echtpaar.
Onduidelijk blijft vooralsnog of zij worden verdacht van nalatigheid of van het doden van hun dochter met opzet.