Zep schreef:Oei Moniek, paar lesjes geschiedenis en maatschappijleer zouden niet verkeerd zijn
waar slaat dat op?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zep schreef:Oei Moniek, paar lesjes geschiedenis en maatschappijleer zouden niet verkeerd zijn
Zep schreef:Bush misbruikt imo zijn geloof ook
Zep schreef:Bush misbruikt imo zijn geloof ook
Moniek schreef:wat lees ik nu niet goed aan je post ik leg alleen uit wat ik bedoel.
dus snap je reactie niet helemaal.
En ik scheer niet alles over een kam ik heb het over dat ik er een hekel aan heb dat mensen hun geloof misbruiken welke dat dan ook is.
En ja nu is het de islam ja.
En ik ben het met veel dingen niet eens en het islam is daar 1 van de meeste punten die ze hebben vind ik echt nergens opslaan en rusten op komplete onzin vind ik.
sokje87 schreef:Zep schreef:Bush misbruikt imo zijn geloof ook
Zeer zeker![]()
En wat te denken van die dominee die pas in het nieuws was? Wel in naam van God homofilie verdoemen, maar ondertussen wel sex hebben met mannen.
Hypocrisie ten top!
sokje87 schreef:Moniek schreef:wat lees ik nu niet goed aan je post ik leg alleen uit wat ik bedoel.
dus snap je reactie niet helemaal.
En ik scheer niet alles over een kam ik heb het over dat ik er een hekel aan heb dat mensen hun geloof misbruiken welke dat dan ook is.
En ja nu is het de islam ja.
En ik ben het met veel dingen niet eens en het islam is daar 1 van de meeste punten die ze hebben vind ik echt nergens opslaan en rusten op komplete onzin vind ik.
Zep schreef:He ja lekker, laten we de doodstraf er nog eens bijhalen
(sorry ik begin een beetje melig te worden zo aan het eind van de middag![]()
)
Moniek schreef:Ze heeft mij een hoop verteld waar ik echt van walg ook wel een paar goede dingen maar die wegen voor mij niet op tegen al het kromme wat erin staat.
veronoz schreef:@ Moniek
Doordat jij het niet eens bent met dingen die in de Koran staan ( die je zelf niet eens heb gelezen, maargoed) is het niet goed dat er een hypotheek bij komt
sokje87 schreef:
Ik zie, Ik zie wat jij niet ziet en het is.....?
Moniek schreef:
![]()
nogmaals ze heeft mij dingen voorgelezen daaruit.
Heb jij hem gelezen dan?
En de discussie had al een andere draai gekregen.
Lees eerst even goed voordat je zoiets zegt.
Valt me welop als iemand tegen veel dingen van de islam is gelijk de grond ik word geboord.
Moniek schreef:veronoz schreef:@ Moniek
Doordat jij het niet eens bent met dingen die in de Koran staan ( die je zelf niet eens heb gelezen, maargoed) is het niet goed dat er een hypotheek bij komt
![]()
Heb jij hem gelezen dan?
Valt me welop als iemand tegen veel dingen van de islam is gelijk de grond ik word geboord.
veronoz schreef:Moniek schreef:
![]()
Heb jij hem gelezen dan?
Ik heb hem gelezen ja
Ik boor je niet de grond niet in( tenminste dat is niet mijn intentie geweest), maar ik probeer te begrijpen waar jij je mening op baseert dat er geen halal hypotheek moet komen