Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadya schreef:En als ze dan aan de pil is, zorg ik er wel voor dat ze hem elke dag op tijd inneemt![]()
![]()
![]()
runningkawa schreef:Ik vind het wel raar dat iedereen zegt, ik voel me niet in staat om.
De mens is anders ontzettend sterk.
Kijk eens naar mensen die een ziekte of ongeluk hebben gekregen.
Bijv mensen in een rolstoel, die met handicap bergen kunnen verzetten.
Ineens veel sterkter zijn als daarvoor toen alles gewoon ging.
Wonderbaarlijk om te zien.
Waarom zou dat met dit anders zijn?
Ik denk dat iedereen tot meer in staat is dan men denkt.
chevax schreef:@Nadya: mijn dochter is zes en ik probeer zo open mogelijk tegen haar te zijn (zo open als haar leeftijd toelaat natuurlijk) over vrijen enzo. Ze komt nu echt in de fase dat ze vanalles vraagt en wil weten en ik vind wel dat ik haar eerlijk antwoord moet geven, ook al valt het niet altijd mee. Maar ze moet wel weten dat, als ze over 20 jaar zover isdat sex iets moois is wat je moet doen met iemand waar je veel om geeft. Ouderwets hè?
manie schreef:Zie hier over informatie over veiligheid van de pil
http://www.anticonceptie-online.nl/meth ... eiding.htm
Als je gaat rekenen, dan zie je dat toch een behoorlijk aantal vrouwen op jaarbasis zwanger worden ondanks correct pilgebruik
Katja schreef:Natuurlijk is het een levend wezen maar dat is een vlieg ook en die meppen de meeste mensen zonder problemen dood.
Ik denk persoonlijk dat het beter is om een abortus te plegen dan een kind te laten opgroeien in een onstabiel gezin.
runningkawa schreef:Wat is onstabiel?
Geen breedbeeld tv en 6x per jaar vakantie kunnen betalen?
Nadya schreef:AikePeer, vrijwel geen mens neemt de pil op hetzelfde moment op de dag, wat wel het beste is om te doen. Heb jij een alarm gezet, zodat je je pil elke dag op de juiste tijd neemt? Mensen raken meestal zwanger door andere oorzaken dan die jij noemt. Veel mensen weten bijvoorbeeld ook niet dat je bij bepaalde medicijnen erg op moet passen. Of als ze ziek zijn, dat de werking van de pil beinvloedt wordt. Of ze nemen St. Janskruid in tegen neerslachtige buien of weet ik veel wat.
Wie weet is het wel bij je vriendin gebeurd door te weinig hormonen. weet ik veel. Maar MEESTAL is er wel iets meer aan de hand. Dus het is niet zo dat TIG mensen zwanger raken door de pil heen. Daarvoor is het een iets te veilig voorbehoedsmiddel.
ladylay schreef:nee, absoluut tegen, hoe je het ook wendt of keerd....of wat voor excusen ook....
maakt neit uit wat.....je pleegt moord.....en ik ben tegen moord, dus ook tegen abortus
Shadow0 schreef:Als ik om me heen kijk, zijn er genoeg mensen niet in staat hun kinderen een stabiel thuis te geven. 'Sterk' of niet... En dat heeft zelden met materiele welvaart te maken.