Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:who the f*ck is Henk lommers?
elle het is heel makkelijk om je mening hier te uitten, zeker als je er geen bal verstand van hebt. Het geluk is met de dommen.
elle01 schreef:Hoewel ik begrijp dat het ontzettend makkelijk is om mij hier als slecht af te schilderen..
Ik uitte alleen mijn mening. zonder bijbedoelingen.
Verder hoef ik geen persoonlijke berichten te ontvangen want ik ga ook niet in discussie met jullie.
dus vandaar dat niemand een antwoord krijgt.
Anzjuhlaa schreef:martin gaus heeft in mijn ogen erg weinig voor de wilde dieren betekend. en henk lommers ook niet. Als er niet zulke mensen waren als Steve, dan hadden wij nooit iets over deze gevaarlijke beesten geleerd. En wat ze zeggen over die rog. Hij deed niks met die rog, hij zwom er alleen boven. Dit was gewoon domme pech.
elle01 schreef:Hoewel ik begrijp dat het ontzettend makkelijk is om mij hier als slecht af te schilderen..
Ik uitte alleen mijn mening. zonder bijbedoelingen.
Verder hoef ik geen persoonlijke berichten te ontvangen want ik ga ook niet in discussie met jullie.
dus vandaar dat niemand een antwoord krijgt.
_Lorette_ schreef:44 is nog veel te jong, maar ik was nooit zo'n fan van zijn programma's.
Ik begon me steeds neer te ergeren aan zijn 'werkwijze'. Ook ik had verwacht dat een slang of krokodil hem vroeg of laat wel eens te grazen zou nemen.
elle01 schreef:Ik reageer toch of niet? Hoewel ik 2 pagina's geleden al besloten had jullie met rust te laten, willen jullie schijnbaar graag dat ik reageer.
en als ik het dan niet doe, is het weer niet goed?
Ik uite wel mijn mening, en het is misschien niet leuk voor jullie dat het een andere is als die van jullie, maar ja..
smaken verschillen nou eenmaal, en als je daar niet mee overweg kunt is dat niet mijn probleem.
friendly schreef:Dus mijn advies elle, verdwijn uit dit topic als je niks goeds te melden heb over Steve.. HIJ WAS EN IS GEWELDIG!
elle01 schreef:Helaas sammie heb ik geen barbiepoppen, misschien mag ik met jou spelen?
en verder tja, het is en blijft me mening, en ik hoef er verder niets over te zeggen als ik dat niet wil.
blowdiene schreef:mag je tegenwoordig niet eens je mening uiten..??
wat zijn jullie voor een ego's