Vastzitten door de bombardementen in het Midden-Oosten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xTammyy

Re: Vastzitten door de bombardementen in het Midden-Oosten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-26 22:41

Voor nu is het bij mij opgelost door daar remote te kunnen werken, daar had ik eerder nog niet bij stil gestaan.

Singapore is nog niet 100% zeker, ik zou graag nog bevestiging van Etihad krijgen dat zij inderdaad hotel e.d. vergoeden.
De komende dagen weer een poging doen om in contact te komen met een medewerker via hun online chat.

Een laatste optie zou toch zijn om het ticket te annuleren en een refund te krijgen. Een goede vriend van mijn vriend werk voor emirates, mogelijk kan hij mij met korting op een emirates vlucht naar huis krijgen. Dat ticket is met de normale prijs ruim 2x zo duur, dus dat wil ik alleen doen als het hem lukt. Dat lijntje staat inmiddels uit.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 06:48

xTammyy schreef:
Singapore is nog niet 100% zeker, ik zou graag nog bevestiging van Etihad krijgen dat zij inderdaad hotel e.d. vergoeden.
De komende dagen weer een poging doen om in contact te komen met een medewerker via hun online chat.

Waarom chatten? Volgens mij hebben ze gewoon een balie op Schiphol die je kunt bellen

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 07:47

xTammyy schreef:
Via hun NL telefoonnummer krijg ik een bandje dat ze telefonisch enkel zaken oppakken voor vluchten die binnen 7 dagen vertrekken. Via de chat op hun website geven ze aan dat het erg druk is…

;)

Ik heb 2 nummers gebeld gisteren en daar hoorde ik bij beide hetzelfde bandje.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 21:13

Voor nu is mijn probleem opgelost :)
Waar ik op hun website geen andere vluchten zag, ben ik door een medewerker via de chat handmatig op een andere vlucht gezet.
Ik ga iets langer onderweg zijn, maar ik kom nu gewoon op de originele datum aan.

Duimen dat er niet meer verstoringen gaan zijn in het vlucht schema :=

Katja

Re: Vastzitten door de bombardementen in het Midden-Oosten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 21:22

Super fijn dat je geholpen bent. Hopelijk straks een beetje soepel naar huis.