Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Ik vind het bijna grappig dat kritische, zelfdenkende mensen wel (klakkeloos) dingen aannemen van mensen als Maurice de Hond, Robert Jensen, Michael Kat, Haga, Willem Engel, Marga Bult enz.
BigOne schreef:Mijn broer is precies zoals Germie, iets minder extreem maar vanaf heel jong al “ anders” , hij kan er niets aan doen zei de huisarts ooit tegen mijn mam, meer dan 40 jr geleden. Dus laten we Germie nemen zoals ze is.
Cer schreef:De enige die nu doorgaan zijn... sja...![]()
En ik zie hier verder niemand die iets aanneemt van Maurice, behalve Germie. Maar ga rustig door over die kritisch zelfdenkende mensen
Oh ja en iets met bal en man want Germie spreekt niemand van jullie persoonlijk aan, maar jullie springen allemaal boven op Germie...![]()
met zn allen tegen 1... gaaf
Cer schreef:Waarom jullie met zn allen tegen 1 gaan, wat ik denk? Wat een betweterige vraagstelling
Omdat sommige mensen het fijn vinden anderen op hun nummer te zetten, zodat ze zichzelf goed voelen, vooral als er anderen bij zijn, groeps bullying..
Want 1 bericht is blijkbaar niet genoeg![]()
Maar ik weet het niet zeker hoor
mysa schreef:Cer schreef:Waarom jullie met zn allen tegen 1 gaan, wat ik denk? Wat een betweterige vraagstelling
Omdat sommige mensen het fijn vinden anderen op hun nummer te zetten, zodat ze zichzelf goed voelen, vooral als er anderen bij zijn, groeps bullying..
Want 1 bericht is blijkbaar niet genoeg![]()
Maar ik weet het niet zeker hoor
Welnee, het gaat om de inhoud. Ik heb tijdens het lezen van Germie's verhaal zo om drie zinnen gedacht: klopt niet, verkeerde info/gedachtengang.
Maar dan ga ik er maar niet op in want zielig voor Germie en die staat er toch niet voor open.
Maar degenen die er wel op ingaan doen dat grotendeels op de inhoud en met hen ben ik het eens.
Electra63 schreef:Ik vind het bijna grappig dat kritische, zelfdenkende mensen wel (klakkeloos) dingen aannemen van mensen als Maurice de Hond, Robert Jensen, Michael Kat, Haga, Willem Engel, Marga Bult enz.
Waar ga je heen als je kanker of een hartafwijking hebt ?
Toch ook niet naar dat soort lui?
En graag weer stoppen met deze Corona-discussie in dit topic!
rien10 schreef:Soms, heel soms, denk ik "zal ik de ziekenhuis- en revalidatie filmpjes van mijn zwager laten zien?"
Ik zal dat niet doen want ik weet dat hij dat niet wil.
Griepje. Nee. Covid is een SARS, Griep een Influenza. Als je dingen beweert, houd je dan wel bij de feiten.
Sorry, ik moest even. Zit hier zowat te janken als ik terugdenk aan die tijd. Man man, ik ben niet snel boos, maar ik voel dat hele gezeik weer naar boven komen. "Jaren afgenomen" DikkeLul, drie bier. Zeik niet.
Elisa2 schreef:Electra63 schreef:Ik vind het bijna grappig dat kritische, zelfdenkende mensen wel (klakkeloos) dingen aannemen van mensen als Maurice de Hond, Robert Jensen, Michael Kat, Haga, Willem Engel, Marga Bult enz.
Waar ga je heen als je kanker of een hartafwijking hebt ?
Toch ook niet naar dat soort lui?
En graag weer stoppen met deze Corona-discussie in dit topic!
Dat is wel nogal een aanname dat kritische zelfdenkende mensen dit allemaal zouden doen..
Zo kun je ook zeggen dat mensen die niet kritisch zijn alles aannemen van de NOS maar persoonlijk vind ik het nogal chargerend om zoiets te zeggen en iedereen over 1 kam te scheren.
Bij kanker en een hartafwijking zijn er gelukkig gespecialiceerde professionals die daarbij kunnen helpen. Het wordt al lastiger als iemand medisch iets mankeert wat minder gangbaar is. En zo kom je in een grijs gebied en ook bij Covid waren er grijze gebieden dus DE waarheid bestaat niet.