DuoPenotti schreef:Bailey
Alsof elke proteststemmer ook meteen uit een ei komt....
FvD daar heb ik persoonlijk nooit een snars van begrepen dat iemand daar ook maar een stem op heeft gegeven. Maar goed dat is mijn politieke mening.
Ik denk zeker dat BBB heel goed kan zijn in compromissen sluiten.
Ze sluiten bij voorbaat ook geen partijen uit.
En in heel veel dingen zijn ze zo enorm rechts niet hoor. Dat word vaak juist gezegd door de mensen die de site van BBB niet gelezen hebben.
Ze willen dingen wel gebaseerd op cijfers, terwijl er nu natte vinger werk is geweest op diverse vlakken.
Willen strenger zijn bij het asiel. ook het expats beleid. Maar niet bij voorbeeld iedereen terug de zee in knikkeren. Ze hebben dus zeker ook een humaan beleid. Maar humaan voor de inwoner van Nederland staat imo ook niet gelijk aan iedereen maar binnen laten huppelen zonder ook maar iets er voor terug te doen.
(grappig in Denemarken noemen ze dat links, opkomen voor de huidige bevolking)
Humaan is ook geen boeren uitkopen die hier wel al jaren belastingen hebben betaald. Mee laten doen aan een uitkoopregeling is BBB wel weer voorstander van. Dus kom je daarmee onder de streep nog samen met links. Oke, het is misschien niet in 2025 geregeld of 2030, maar dat is ook geen humaan beleid.
Nergens zegt BBB we willen niet. Dát is het verschil, een heel belangrijk verschil.
Niet elke, maar wel veel
Nee, zonder dollen. Als je puur uit protest stemt eigenlijk tégen de coalitie, en die partij dan toch gaat samenwerken met die coalitie: ik denk echt dat de proteststemmer daar boos over is. Mensen die oprecht geloven in het programma van BBB en compromis niet erg vinden noem ik ook geen proteststemmers. Maar hoeveel dat er dan zijn, weet ik niet.
Verder: we gaan het zien! Wij zien bepaalde dingen nou eenmaal anders, zoals dat BBB zich op cijfers baseert bijvoorbeeld. Uiteindelijk heeft ook de Tweede Kamer en de coalitie zich te houden aan wat juridisch haalbaar is. Dus nogmaals: we gaan het zien.