Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elnienjo schreef:Ik hoop vooral dat Rutte en Kaag niet uitlokken dat Poetin z'n bom op ons land wil gooien.
[ Afbeelding ]
elnienjo schreef:Ik hoop vooral dat Rutte en Kaag niet uitlokken dat Poetin z'n bom op ons land wil gooien.
[ Afbeelding ]
_San87_ schreef:elnienjo schreef:Ik hoop vooral dat Rutte en Kaag niet uitlokken dat Poetin z'n bom op ons land wil gooien.
[ Afbeelding ]
Wat wil je nou zeggen.
Echwel schreef:elnienjo schreef:Ik hoop vooral dat Rutte en Kaag niet uitlokken dat Poetin z'n bom op ons land wil gooien.
[ Afbeelding ]
Voel jij je wel goed....
Sorry ik weet dat het een persoonlijk bericht is
Maar ze.proberen juist vrede te maken
Je.moet je echt schamen
elnienjo schreef:Echwel schreef:Er zijn al teveel vluchtelingen en..
Dat zegt ze steeds
Dat is toch ook zo? Snap werkelijk niet dat sommige Nederlanders er nog meer bij willen nemen. Het is vol hier. Waarom kunnen ze niet gewoon in de buurlanden blijven?
elnienjo schreef:Echwel schreef:Er zijn al teveel vluchtelingen en..
Dat zegt ze steeds
Dat is toch ook zo? Snap werkelijk niet dat sommige Nederlanders er nog meer bij willen nemen. Het is vol hier. Waarom kunnen ze niet gewoon in de buurlanden blijven?
Tiggs schreef:bigone schreef:Elnienjo is alleen bang voor haar eigen hachje, oorlog, immigratie zijn niet haar favorieten en dat mag. Ik en de meesten denken er anders over.
Ja, stel je voor dat je zelf geen uitkering of toeslagen meer krijgt door die mensen die niet het geluk hebben gehad hier te zijn geboren![]()
[ Afbeelding ]
Echwel schreef:_San87_ schreef:[quote="elnienjo"
Ik hoop vooral dat Rutte en Kaag niet uitlokken dat Poetin z'n bom op ons land wil gooien.
[ Afbeelding ]
[/quote
Wat wil je nou zeggen.
Er zijn al teveel vluchtelingen en..
Dat zegt ze steeds
_San87_ schreef:Dat wordt noodopvang en is prima te regelen. Daarnaast worden de vluchtelingen in meerdere landen opgevangen.
Doe even niet zo egoïstisch. Er staan helemaal geen uitkeringen op het spel. Deze mensen willen niet eens blijven, ze zoeken enkel een veilig onderkomen tot de rust is wedergekeerd. Laten wij ze dat bieden.
Citaat:zeker met het zomerseizoen (vakantiehuisjes volgeboekt ipv leegstaand, campings vol)
Echwel schreef:Echt he momenteel.meer banen dan werkelozen.
Dus werken zou iedereen kunnen
Maar vooral kijken wat je niet kunt ipv oplossingen vinden
mvdende schreef:Tiggs schreef:
Ja, stel je voor dat je zelf geen uitkering of toeslagen meer krijgt door die mensen die niet het geluk hebben gehad hier te zijn geboren![]()
Sorry hoor, ooit bedacht dat mensen van een uitkering moeten LRVEN?
Geen uitkering = geen inkomsten = op straat komen te staan.
Dan ben je als Nederlander dus net zo dakloos als de Oekraïnse vluchtelingen.
Wat er in Oekraïne gebeurt is heel erg, maar óók ik vraag me ernstig af wáár we alle vluchtelingen moeten gaan laten. Hopelijk worden ze zo goed mogelijk verspreid over de gehele EU én de VS.
Ik weet niet wáár we nóg meer vluchtelingen kwijt gaan kunnen in Nederland, zeker met het zomerseizoen (vakantiehuisjes volgeboekt ipv leegstaand, campings vol)
Om van een "permanentere" oplossing maar te zwijgen..... er is een gigantisch huizentekort en ze krijgen de huidige vluchtelingen al nauwelijks in een huis.