Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Tja, Trump haalt ook vreemde zaken uit, vergeet heel veel namen , beweerd dat zijn vader in Duitsland is geboren( was zijn opa) en zo zijn er nog wel meer voorbeelden. Zijn persoonlijke arts heeft hem een alzheimer test af laten nemen. Testje van 10 minuten waar een kind van drie nog voor slaagt. Die man heeft echt wel tekenen van alzheimer maar de toekomst zal het leren.
IMANDRA schreef:bigone schreef:Tja, Trump haalt ook vreemde zaken uit, vergeet heel veel namen , beweerd dat zijn vader in Duitsland is geboren( was zijn opa) en zo zijn er nog wel meer voorbeelden. Zijn persoonlijke arts heeft hem een alzheimer test af laten nemen. Testje van 10 minuten waar een kind van drie nog voor slaagt. Die man heeft echt wel tekenen van alzheimer maar de toekomst zal het leren.
Het 'enge' vind ik dan wel dat het ook iets is wat zorgt dat hij wegkomt met de dingen die hij doet. Althans, dat las ik ergens (verbeter me als ik het fout heb hoor). Zodra hij niet meer president zou hij vervolgd kunnen worden voor de dingen die hij gedaan heeft, maar dan kunnen ze aanhalen 'ja maar hij was niet meer mentaal capabel kijk maar naar [rapport], dus je kan hem daar niet voor vervolgen'. Met als gevolg dat hij nog lekker kan blijven spuwen zonder dat daar juridische gevolgen van komen. Want hij is immers niet meer competent genoeg om gerecht te staan vanwege zijn alzheimer/dementie/noemhetmaarop.
bigone schreef:Tja, Trump haalt ook vreemde zaken uit, vergeet heel veel namen , beweerd dat zijn vader in Duitsland is geboren( was zijn opa) en zo zijn er nog wel meer voorbeelden. Zijn persoonlijke arts heeft hem een alzheimer test af laten nemen. Testje van 10 minuten waar een kind van drie nog voor slaagt. Die man heeft echt wel tekenen van alzheimer maar de toekomst zal het leren.
bigone schreef:Trump heeft weer ladingen met kritiek gekregen . Toespraak voor mount rushmore , 7500 mensen, zonder mondkapjes, stijf op elkaar . Maar misschien gaat deze covidiot het alsnog wat serieuzer nemen aangezien zijn schoondochter nu ook Corona positief is.
bigone schreef:elnienjo schreef:Met 'n BLM-supporter als president kan Amerika het wel shaken.
Denk dat jij eens moet stoppen in kleurtjes denken, je ziet het veel te somber in. Ze hebben eerder een donkere president gehad.
elnienjo schreef:bigone schreef:Denk dat jij eens moet stoppen in kleurtjes denken, je ziet het veel te somber in. Ze hebben eerder een donkere president gehad.
Maar toen was er nog geen strijd tussen black&white zoals nu.
Als hij geen supporter/donateur van BLM was geweest en zich had uitgesproken tégen die beweging, zou ik niks tegen een andere donkere president hebben. Al vind ik het feit dat het een rapper is wel een enorme afknapper.
IMANDRA schreef:waarom is het zo fout als Amerika nu een president krijgt die de BLM-beweging steunt?even zonder de rest van het Kanye-verhaal mee te nemen