MarcoBorsato schreef:Je hebt het voor jezelf verziekt, helaas.
Thx he
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bubblewrap schreef:Volgensmij hebben de 'drugs is oke!'-mensen het topic overgenomen
Puur nieuwsgierigheid. Sommigen vinden het denk ik prima/goed als drugs worden gelegaliseerd. (Of maak ik een verkeerde inschatting?) Hoe zien jullie het maken van drugs dan voor jullie? Nu wordt bijvoorbeeld wiet, wat naar coffeeshops gaat, nog steeds illegaal gekweekt. Met alle nevengevolgen, zoals afpersing, mensenhandel en omkoping, erbij. Is het oké als de overheid dit in stand houdt door drugs te legaliseren, of zijn er andere opties?
Whale schreef:Ik vraag me dan wel af of het dan niet de productie van het criminele circuit vs. de productie van de overheid gaat worden. Dan krijg je het gevalletje "Wie is het goedkoopst?" en bij de gene waar het goedkoopst zal zijn zal de meerderheid naartoe gaan. En ze gaan natuurlijk opboksen wie het sterkste en beste spul maakt.
Shaggy09 schreef:Nja ik denk dat er toch stiekem best veel xtc gebruikers zijn die een veilige pil boven een sterke pil prefereren.
Met andere drugs soorten zal dat minder zijn denk ik.
Ik ben benieuwd hoe het in zijn werk zal gaan mocht het gelegaliseerd worden. Denk dat er toch best wat positieve kanten aan zitten.
En de test tenten mogen van mij weer terug op feesten en festivals. Snap niet dat ze die ooit hebben verwijderd.
Jester_ schreef:Maar oprecht, er wordt zooooveel drugs gebruikt. Er is overal wel wat over te vinden, dus wat is het probleem dat het op bokt staat. Er zijn zelfs drugsfora's dus je vind het toch wel. Kijk er word nu overdreven over gepraat maar ook advies vragen moet kunnen toch