Electra63 schreef:Vanmorgen zat Baudet bij WNL en nu weer bij Jinek..... die heeft aardig wat publiciteit....
Slim van hem. Ik kijk op het moment naar Jinek en Baudet doet het niet slecht.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Electra63 schreef:Vanmorgen zat Baudet bij WNL en nu weer bij Jinek..... die heeft aardig wat publiciteit....
Slim van hem. Ik kijk op het moment naar Jinek en Baudet doet het niet slecht.
Electra63 schreef:Hij wordt nu wel in de hoek gezet door de advocate![]()
(over diversiteit en vrouwen in de top).
Daar ging hij wel stotteren
Ladyson schreef:Ik snap inderdaad dat verschillende personen verschillende visies en belangen hebben en dat dat het ook juist eerlijk maakt. Maar bij bijv vakbonden etc worden echter toch ook de belangen behartigt door mensen die er verstand van hebben ipv de daadwerkelijke werknemers waar de vakbond voor is?
Of vergelijk ik nu peren met appels? Oprechte interesse hoor. Eigenlijk zie ik dus, hardop denkend, een politiek stelsel voor me waarbij verschillende bevolkingsgroepen door experts vertegenwoordigd worden.
Ik zal iig partijgedrag.nl eens bekijken!
SusanH schreef:Jammer dat ik dat gemist heb. Ik zou hem wel eens willen zien als hij niet uit zijn woorden komt. Ik heb echt een allergie voor mensen met zo'n arrogante uitstraling als Baudet. Gisteren nam hij ook het hele programma over bij de aftiteling van WNL. Presentatrice moest moeite doen om er nog tussen te komen. Hij wilde nog gauw even zieltjes winnen.
Ik vind Klaver een fijne debater. Ik heb het gister bij het zappen voorbij zien komen, en toen Jetten even gezien. Wat een verschil met Klaver. Ik vind jong en erin gegooid geen excuus om zo over te komen. Klaver is ook jong, maar heeft er meer feeling voor lijkt het. Ik heb GL op facebook (dus beetje gekleurd ben ik natuurlijk wel) daar kon ik nog een stukje tussen Klaver en Buma terugkijken over de woningmarkt. Ik vond het heel sterk wat hij zei en kan me er erg in vinden. Sluit ook mooi aan op wat er in het partijprogramma voor de provincie waar ik woon staat.
Citaat:Grote vervuilers/bedrijven laten betalen klinkt natuurlijk logisch, maar uiteindelijk komt dat gewoon bij de burger terecht.
Citaat:door een duurder product of Nederland wordt te duur en het bedrijf vertrekt.
Citaat:besparing op loonkosten zou ook een mogelijkheid zijn, maar denk maar niet dat de CEO's genoegen nemen met minder. Ik zou wel willen weten hoe GL dit ziet, het komt op mij helaas vaak over of ze een stukje doordenken missen (idem bij de PvdD).
Shaggy09 schreef:Dat vond ik dan wel weer leuk en goed, dan raak je misschien eens een andere groep die niet zoveel met dat soort programma's hebben. Heel jammer vond ik het van de reclames en heel jammer dat je niet voor die ene keer gratis via internet kon kijken. Althans mij lukte het niet, zonder dat ik van alles moest downloaden.En sinds wanneer komen politieke debatten op RTL 4?
Resistance schreef:Ik vind baudet sowieso een smerige enge vent.
Dit filmpje was echt de doodsslag:
https://twitter.com/CiskaRippen/status/ ... 51/video/1
Thierry:
"Ik weet wel dat vrouwen natuurlijk over het algemeen minder excelleren in een heleboel beroepen en minder ambitie hebben. Gewoon meer interesse hebben vaak in meer familie achtige dingen. Dat is gewoon zo. Het is eigenlijk normaal voor een vrouw om een beetje linksig te zijn, en dan ontmoet ze een man die gewoon rechts is, en dan zegt ze "Ja, die heeft ook wel gelijk". Dus eerst heeft ze wat linkse praatjes, en dan zeg jij hoe het echt zit, en dan zegt ze "nou okee, ook wel waar". En dan heb je een soort evenwicht bereikt."
Sorry, maar ik snap oprecht niet hoe je als vrouw op zo'n vent kan stemmen. Ik snap het gewoon niet.