Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Dat denk ik niet hoor, dat ze objectief zal zijn. Ze is idd nooit erg kritisch, zoals Marco zegt, en al helemaal niet met in het publiek mensen die zelf misbruikt zijn, zoals bij dit interview het geval zal zijn, lijkt me.Ik denk dat Oprah vooral objectief blijft en ook wedervragen zal stellen.
Er staat in het stukje niet dat ze denkt dat hij daadwerkelijk misbruik van kinderen heeft gemaakt?
MarcoBorsato schreef:Cayenne schreef:Ik denk dat Oprah vooral objectief blijft en ook wedervragen zal stellen.
Er staat in het stukje niet dat ze denkt dat hij daadwerkelijk misbruik van kinderen heeft gemaakt?
Ik heb het e.e.a. gegoogled, Oprah heeft zich sinds de beschuldigingen uitgesproken over MJ. Heftig.
Humpiedumpie schreef:Zou dit ook gewoon terug te kijken zijn op npo gemist? En hoe zit het met het intervieuw van Oprah?
Cayenne schreef:Dit kan bijna geen toeval zijnGewoon op precies hetzelfde moment als Finding Neverland een concert uitzenden dat evenlang duurt. Zal wel de hoop zijn dat minder mensen naar FN kijken.
https://variety.com/2019/film/news/mich ... 203154028/
Joliieeenn schreef:Ik kan er niks aan doen maar die Wade Robson, ik persoonlijk geloof hem niet..
Die andere leek veel oprechter, minder gemaakt. En nee, ik zeg niet dat het niet waar is. Dat zullen we nooit weten. Maar die Wade.. nee sorry
LoveGlove schreef:Joliieeenn schreef:Ik kan er niks aan doen maar die Wade Robson, ik persoonlijk geloof hem niet..
Die andere leek veel oprechter, minder gemaakt. En nee, ik zeg niet dat het niet waar is. Dat zullen we nooit weten. Maar die Wade.. nee sorry
Ik heb precies hetzelfde. Ik ben er eentje die heel gevoelig is voor andermans energie en emotie. Al laat je geen emotie zien, ik kan het wel voelen. Dus als je hierover zou praten, kan ik voelen dat jij er moeite mee hebt, of dat je er een beetje verdrietig van wordt. Ik voel 0.0 emotie bij hem. Helemaal niks. Dat klopt niet
LoveGlove schreef:Joliieeenn schreef:Ik kan er niks aan doen maar die Wade Robson, ik persoonlijk geloof hem niet..
Ik heb precies hetzelfde. Ik ben er eentje die heel gevoelig is voor andermans energie en emotie. Al laat je geen emotie zien, ik kan het wel voelen. Dus als je hierover zou praten, kan ik voelen dat jij er moeite mee hebt, of dat je er een beetje verdrietig van wordt. Ik voel 0.0 emotie bij hem. Helemaal niks. Dat klopt niet
Jolien87 schreef:En ik ben er eentje die de afgelopen maanden met droge ogen bij 3 verschillende psychologen mijn verhaal heeft gedaan, waar hun oren van gingen klapperen.
Op die momenten schakelde ik al mijn emoties uit want alles wat ik op dat moment wilde was mijn verhaal doen van A tot Z. Dat moest op tafel komen dus zat ik daar heel zakelijk te vertellen alsof het over een vreemde ging.
Dat is een overlevingsstrategie.
Janine199
[quote="LoveGlove schreef:Joliieeenn schreef:Ik kan er niks aan doen maar die Wade Robson, ik persoonlijk geloof hem niet..
fleurtjeuh schreef:Op loveglove gok ik
Janine1990 schreef:fleurtjeuh schreef:Op loveglove gok ik
Yess...
Joliieeenn, jouw reactie vond ik niet zo heel schokkend hoor... Je geeft immers aan zelf te zeggen dat je niet zegt dat het niet waar is.![]()
Verder ben ik ook niet boos, maar gewoon zwaar verontwaardigd. Ik snap niet waar iemand het lef vandaan haalt om zo'n uitspraak te doen over zo'n zwaar beladen onderwerp. Zeker als meer dan duidelijk is dat degene die de uitspraak doet geen enkele kennis heeft van de psyche.
Joliieeenn schreef:Oke even dat het duidelijk was. Het is misschien omdat hij dus geen emotie laat zien en ik persoonlijk dat een beetje raar vind.. Maar ik ben wel de eerste om te zeggen "oke ik ben verkeerd geweest!" Daarom we zullen het nooit weten en iedereen denkt zn eigen ding ervan