Polly schreef:Dat is toch een prima keuze, dat is het verstandigste wat je kan doen bij twijfel.
Dat denk ik ook idd
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cinnepin schreef:Ik heb al eerder aangegeven, bekijk zwartboek, staat genoeg. Ohnee deze mensen liegen natuurlijk en houden het op bangmakerij. Ook heeft pmarena hier al een filmpje geplaatst van een dame die hersendood is verklaard en nu aan de desk zit haar vcerhaal te doen....Waarom moeten al die links herhaald worden? Bekijk ze dan gelijk als ze gegeven worden. Of liegt die dame van het filmpje ook?
Fenrir schreef:bigone schreef:Tja, volgens mij blijft er nog maar één ding over, je laat de hersendode mensen doodgaan(ontkoppelt ze dus) en de familie kan bij het overlijden zijn en dan meteen hup weg, apparaten weer aansluiten en organen er uit. Iedereen tevreden, geen spookverhalen over foute diagnoses/ orgaanroof/hersendode die weer opstaat.
Als organen dan nog bruikbaar waren zouden ze dat wel doen. Daar is dat hele hersendood voor, anders heb je niks aan die organen.
Cinnepin schreef:Ja idd na 5 mins komen ze. Wel raar dat ze zeggen binnen 6 minuten reanimeren om dan kans te hebben op zo'n min mogelijk schade, dat betekent dus dat je hersenen na die 5 mins nog volledig in tact kunnen zijn...
Qerty schreef:Cinnepin schreef:Ja idd na 5 mins komen ze. Wel raar dat ze zeggen binnen 6 minuten reanimeren om dan kans te hebben op zo'n min mogelijk schade, dat betekent dus dat je hersenen na die 5 mins nog volledig in tact kunnen zijn...
Dat betekent dat je er na 6 min vrij zeker van kunt zijn dat reanimatie geen nut meer heeft.
Lusitana schreef:In jouw ogen mag het dan geen bangmakerij zijn, maar de meeste mensen worden niet vrolijker van verhalen zoals men die op anti sites kan vinden, ongeacht het onderwerp.
De mensen die hun verhaal doen, doen dat niet om bang te maken, maar de mensen die de verhalen verzamelen en gebruiken om een anti site op te zetten
Cinnepin schreef:
Cinnepin schreef:Ja idd na 5 mins komen ze. Wel raar dat ze zeggen binnen 6 minuten reanimeren om dan kans te hebben op zo'n min mogelijk schade, dat betekent dus dat je hersenen na die 5 mins nog volledig in tact kunnen zijn...
Cinnepin schreef:waarom dubieus? Als je naar beneden scrolt zijn er meerdere ervaringen van meerdere mensen, binnen en buitenland, is dat allemaal dubieus? Als deze site alleen maar positief was geweest, was het dan ook dubieus? Tuurlijk weet ik ook de positieve verhalen, maar ook deze...en dan twijfel ik dus. Daarom dus tot zover nee.
Cinnepin schreef:zo kan je alles wat op internet gezet wordt, wel in twijfel trekken...ebn jij uberhaupt wel diegene die je bent dat je zegt? Nee ik vind de ervaringen die hier met naam en al beschreven staan niet dubieus.
Marie_Anne schreef:Cinnepin schreef:zo kan je alles wat op internet gezet wordt, wel in twijfel trekken... ebn jij uberhaupt wel diegene die je bent dat je zegt? Nee ik vind de ervaringen die hier met naam en al beschreven staan niet dubieus.
Man man man, tegen zoveel domheid kan ik niet op.
Cinnepin schreef:Marie_Anne schreef:Man man man, tegen zoveel domheid kan ik niet op.
waarom nou weer een persoonlijke aanval? Dat is pas dom! Dat je niet kan discuseren, zonder op de man te spelen.