Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxSaschaa schreef:VRIJDAG 6 OKTOBER
- De politie heeft vastgesteld dat de gevonden fiets vrijwel zeker van Anne is. De ME onderzoekt de omgeving van de inmiddels leeggepompte vijver op sporen. Vrijwillige zoekteams speuren aan de overkant van de Amersfoortseweg. De vijver zelf bevat geen bruikbare aanwijzingen.
Dit staat op de tijdlijn van RTVUtrecht
Alja schreef:vind het vooral verwonderlijk dat er zoveel tegenstrijdige berichten zijn maar dat ze allemaal wel bevestigd wordt door de politie.
hoop ook echt dat de familie alles uit eerste hand hoort want anders wordt je toch helemaal gek.
SayaJones schreef:Ik denk inderdaad dat de familie rechtstreeks in contact is met de familie en dat zij alle feiten netjes horen van hen.
NatasjavE schreef:Nou dat gebied is een zeer drukke fietsroute. Het is daar zelfs nog in de vroege avond druk.
Met het naderende onweer wellicht niet slim. Maar ik denk dat wij paardenmensen meer met het weer bezig zijn dan de gemiddelde Nederlander.
Alja schreef:vind het vooral verwonderlijk dat er zoveel tegenstrijdige berichten zijn maar dat ze allemaal wel bevestigd wordt door de politie.
hoop ook echt dat de familie alles uit eerste hand hoort want anders wordt je toch helemaal gek.