Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Popstra schreef:Vreselijk wat daar allemaal aan de gang is nu. Heb het Erg met de mensen te doen.
Op FB zag ik veel foto's en filmpjes van de storm voorbij komen...echt nog nooit zoiets gezien.
https://www.facebook.com/SevereWeather2017/
Emmaa_ schreef:Ik vind sowieso de stempel 'plunderingen' heel lastig. Er is maar 1 bron die gezegd heeft dat mensen van hotel naar hotel zouden trekken en op straat mensen overvallen, verder waren het vooral stukken over supermarktgoederen die op straat terecht kwamen. Hoe is dat plunderen?
Relaxed schreef:Emmaa_ schreef:Ik vind sowieso de stempel 'plunderingen' heel lastig. Er is maar 1 bron die gezegd heeft dat mensen van hotel naar hotel zouden trekken en op straat mensen overvallen, verder waren het vooral stukken over supermarktgoederen die op straat terecht kwamen. Hoe is dat plunderen?
Mwoah, er zijn meerdere filmpjes dat ze met complete flatscreens de winkels uitlopen en snel wegrennen..
Emmaa_ schreef:Ik vind sowieso de stempel 'plunderingen' heel lastig. Er is maar 1 bron die gezegd heeft dat mensen van hotel naar hotel zouden trekken en op straat mensen overvallen, verder waren het vooral stukken over supermarktgoederen die op straat terecht kwamen. Hoe is dat plunderen?
Janneke2 schreef:Relaxed schreef:
Wat ik zie:
1) kalme zee, kalme meneer met twee dozen, drie rustig zittende dames kijken toe.
2) het is de telegraaf...
"Hoe zet ik anders gekleurde mensen in een rottig daglicht..."
Furrow schreef:Ben ik nu de enige die niks mis ziet met die foto, het is maar wat je wil zien?
Blacky94 schreef:Ik las net dit via FB
https://m.metronieuws.nl/nieuws/buitenl ... en-op-irma
Dan vraag ik mij echt af, waar zitten de hersenen?
Janneke2 schreef:Furrow schreef:Ben ik nu de enige die niks mis ziet met die foto, het is maar wat je wil zien?
"Het is maar wat je er in wilt zien" is wel heel erg subjectief.
Ik vind niets mis 'met de foto'. Volgens mij een braaf familiekiekje: 'Marvin sjouwt twee dozen het huis in, drie meisjes zitten gezellig in de zon te praten op een muurtje'.