martichr schreef:bijzonder weinig CDAérs voor een forum waarvan de deelnemers zich toch bovengemiddeld op het platteland bevinden..
Hoe bedoel je dit??
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ailill schreef:Cinderella schreef:Volledig mee eens. Ik switch voor het eerst over naar D66 i.p.v. PVDA.D66. Ik kan me vinden in veel partijpunten, in waar de partij voor staat en ik zie in Pechtold een hele goede minister-president.
Picasso schreef:Klagen, klagen en nog eens klagen... zowel PPV stemmers als de PVV zelf... maar oplossingen aandragen ho maar.... Waarom?
Shadow0 schreef:martichr schreef:bijzonder weinig CDAérs voor een forum waarvan de deelnemers zich toch bovengemiddeld op het platteland bevinden..
Maar wel 11 mensen al die stemmen op een partij die vinden dat een vrouw geen politieke functies mag bekleden of politieke zeggenschap moet willen.
Shadow0 schreef:martichr schreef:bijzonder weinig CDAérs voor een forum waarvan de deelnemers zich toch bovengemiddeld op het platteland bevinden..
Maar wel 11 mensen al die stemmen op een partij die vinden dat een vrouw geen politieke functies mag bekleden of politieke zeggenschap moet willen.
martichr schreef:Goed punt, heb ik ook zeker meegenomen. Nu kan ik na BREXIT natuurlijk niet meer pretenderen dat referenda niet werken, toch ben ik van mening dat er zwaardere belangen wegen. Hier thuis vrijwel allemaal VVD (zelfstandig) of CDA (agrarisch én vaak gelovig).Ailill schreef:Volledig mee eens. Ik switch voor het eerst over naar D66 i.p.v. PVDA.
Ik heb het overwogen maar ben uit principe tegen iedere partij die voor referenda is.. dus toch maar VVD..
Janinevv schreef:Had het over dat andere forum, las dat daar veel links waren,
sorry ik zei rechts bedoelde links dom..
Hermelientje schreef:Janinevv schreef:Had het over dat andere forum, las dat daar veel links waren,
sorry ik zei rechts bedoelde links dom..
Haha grappige vergissing, als je t woensdag maar niet door elkaar haalt.
Maar dat maakt al een hoop duidelijk, nu is het wel logischer.
Je bent 6 jaar te laat, in 2010 was de Boktpeiling veel rechtser dan nu, nu is hij inderdaad nogal links.
Ailill schreef:NatasjavE schreef:Laten we het hopen, of er een referendum startenIk denk dat ze bij D66 ook heel hard bezig zijn om dit kroonjuweel van ze in een diepe kuil te begraven.
Ailill schreef:NatasjavE schreef:Laten we het hopen, of er een referendum startenIk denk dat ze bij D66 ook heel hard bezig zijn om dit kroonjuweel van ze in een diepe kuil te begraven.
NatasjavE schreef:Dat zou echt heel ernstig zijnAilill schreef:Laten we het hopen, of er een referendum starten
*proest thee over aaipad*
![]()
Klopt MIR,..recept voor ellende.
Een referendum om het referendum af te schaffen. Ik hoor nu al de mensen roepen dat het er dan om gaat om Turkije in de EU te krijgen.