Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
misterA schreef:Even terug naar de verkiezingen. Ik vind het griezelig dat er weer meer zgn. 1-issuepartijen bij zijn gekomen. De meesten zullen nooit een zetel bemachtigen gelukkig. Het druist ook zo in tegen de hierboven besproken meningen dat we het met zn allen moeten doen. Die one-issue partijen hebben wel een functie den ik. Ze zetten ons wel meer aan het denken. PvdD, maar om er op te stemmen? Ik ben ook geneigd om GL ook daarbij in te delen. Zeker met de extreem veel kostende voorstellen waarmee ze nu komen t.b.v. het milieu. Dat heeft zo'n verstorend effect op de gehele economie die nu weer wat in balans begint te komen.
misterA schreef:Even terug naar de verkiezingen. Ik vind het griezelig
Citaat:Die one-issue partijen hebben wel een functie den ik. Ze zetten ons wel meer aan het denken. PvdD, maar om er op te stemmen? Ik ben ook geneigd om GL ook daarbij in te delen.
LadyMadonna schreef:Dat is mijn idee ook, en als hij nu niet de grootste wordt kan hij weer schoppen dat dat komt omdat hij geen campagne kon voeren...
Ik denk zelfs dat er helemaal niet gelekt is, maar dat het vooropgezet is (of kijk ik nu teveel naar house of cards?)
rapido schreef:En wat vinden jullie dan van Kuzu zijn uitspraak, dat er bij oudere immigranten eerder de stekker er uit word getrokken door artsen?
dat is pas een onrust stoker! Die man moet zich kapot schamen!
Dit soort hoort niet in de politiek.
rapido schreef:de communicatie problemen kunnen wij niks aan doen. Dat moeten ze zelf willen leren.
rapido schreef:dat is pas een onrust stoker! Die man moet zich kapot schamen!
Emmaa_ schreef:rapido schreef:En wat vinden jullie dan van Kuzu zijn uitspraak, dat er bij oudere immigranten eerder de stekker er uit word getrokken door artsen?
dat is pas een onrust stoker! Die man moet zich kapot schamen!
Ik vind de uitspraak ongefundeerd en populistisch, maar er zit wel een kern van waarheid achter. Wellicht niet dat ze de stekker er sneller uit halen, maar wel dat er bepaalde communicatieproblemen zijn.
Zo lees ik regelmatig verhalen over eerste generatie migranten die de taal niet voldoende beheersen om medische gesprekken te kunnen voeren, maar dat artsen er wel voor kiezen om die gesprekken te voeren op momenten dat er geen kinderen oid bij zijn die kunnen vertalen of bemiddelen.