Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ook in Mechelen is nu het eerste geval van zogenaamde 'horrorclowns' of 'killerclowns' gemeld. De lokale politie heeft er woensdagavond een 16-jarige jongeman betrapt die clownskleding droeg en even voordien samen met twee kompanen twee 13-jarige fietsers de stuipen op het lijf zou hebben gejaagd in de Eikestraat. Een van de verdachten zou zelfs een mes hebben gebruikt om de slachtoffers te bedreigen.
In de zaak van de Mechelse horrorclowns zijn vandaag nog twee minderjarigen opgepakt die ervan verdacht worden woensdagavond twee dertienjarige fietsers te hebben bedreigd. Dat heeft Belga vernomen bij de Mechelse lokale politie. Het gaat eveneens om een vijftien- en zestienjarige uit Mechelen. Net als de woensdagavond opgepakte verdachte worden de twee ter beschikking gesteld van het parket, het onderzoek naar onder meer hun motief loopt intussen verder. De vijftienjarige verdachte die kort na de feiten in de Eikenstraat werd opgepakt werd inmiddels voorgeleid voor de jeugdrechter voor belaging en bedreiging met wapenvertoon.
Nachocheese schreef:Happyfeet2 schreef:Ik vraag me dan toch af wat er gebeurd als iemand de 'killerclown' dan wel (uit angstreactie) aanvalt. Lijkt me niet fair als de politie je dan arresteerd... Als ik met mijn rottweiler over straat zou lopen en er staat zo'n clown voor mijn neus, dan is de hond er echt wel bij.. en wiens schuld is het dan..?
Ga er maar van uit dat de dan hond als agressief wordt gezien. Want ja: 'het was een grapje'
Ik ben van mening dat hond, clown als speeltje mag gebruiken
Renske_W schreef:In het kader van killer clowns.
Zag dat morgen It op tv komt!
Cowboy55 schreef:Renske_W schreef:In het kader van killer clowns.
Zag dat morgen It op tv komt!
Geen slechte film......maar op 'Carrie' na benadert geen enkele verfilming van Stephen King boeken de kwaliteit van het boek. De uitzondering is misschien 'Missy', maar die ga ik niet kijken. Ik vond het boek al gruwelijk en Kathy Bates scares the crap out of me
gohya schreef:Ik vind de films Poltergeist van Stephen King toch hele mooie films.Ik geloof niet dat er ook boeken van zijn,maar dit vind ik échte griezelfilms,een film waarin je nog kan schrikken.
harbourlight schreef:gohya schreef:Ik vind de films Poltergeist van Stephen King toch hele mooie films.Ik geloof niet dat er ook boeken van zijn,maar dit vind ik échte griezelfilms,een film waarin je nog kan schrikken.
Stephen King heeft helemaal niets met Poltergeist te maken, ik denk dat je in de war bent met Steven Spielberg.
Naaoommii schreef: