Killerclowns: Steeds dichterbij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 08:49

Heel goede film. De amerikaanse versie is Krampus een aanrader voor liefhebbers van het horrorgenre. :))

Cer

Re: Killerclowns: Steeds dichterbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 08:59

Krampus? Really?
Ja hij is leuk, dat dan weer wel, maar je moet er wel voor in de stemming zijn, een soort mislukte slapstick :D

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 09:02

Citaat:
Ook in Mechelen is nu het eerste geval van zogenaamde 'horrorclowns' of 'killerclowns' gemeld. De lokale politie heeft er woensdagavond een 16-jarige jongeman betrapt die clownskleding droeg en even voordien samen met twee kompanen twee 13-jarige fietsers de stuipen op het lijf zou hebben gejaagd in de Eikestraat. Een van de verdachten zou zelfs een mes hebben gebruikt om de slachtoffers te bedreigen.
In de zaak van de Mechelse horrorclowns zijn vandaag nog twee minderjarigen opgepakt die ervan verdacht worden woensdagavond twee dertienjarige fietsers te hebben bedreigd. Dat heeft Belga vernomen bij de Mechelse lokale politie. Het gaat eveneens om een vijftien- en zestienjarige uit Mechelen. Net als de woensdagavond opgepakte verdachte worden de twee ter beschikking gesteld van het parket, het onderzoek naar onder meer hun motief loopt intussen verder. De vijftienjarige verdachte die kort na de feiten in de Eikenstraat werd opgepakt werd inmiddels voorgeleid voor de jeugdrechter voor belaging en bedreiging met wapenvertoon.

ze worden wel goed gestraft

Happyfeet2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 10:08

Nachocheese schreef:
Happyfeet2 schreef:
Ik vraag me dan toch af wat er gebeurd als iemand de 'killerclown' dan wel (uit angstreactie) aanvalt. Lijkt me niet fair als de politie je dan arresteerd... Als ik met mijn rottweiler over straat zou lopen en er staat zo'n clown voor mijn neus, dan is de hond er echt wel bij.. en wiens schuld is het dan..?

Ga er maar van uit dat de dan hond als agressief wordt gezien. Want ja: 'het was een grapje'

Ik ben van mening dat hond, clown als speeltje mag gebruiken :D

Haha inderdaad, vooral als hij met een 'wapen' voor je staat te slingeren :P

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 10:42

Ik ben bang dat je toch zomaar een probleem kunt krijgen als je de clown als boksbal gebruikt.

De term 'zelfverdediging' luistert redelijk nauw. De eerste paar klappen kun je misschien nog afdoen als zelfverdediging, maar daarna op de clown duiken en nog 10 minuten meppen niet meer (om het maar even extreem te stellen). Dan ga je van zelfverdediging vloeiend over naar mishandeling.....helaas.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 15:57

Als je zoiets tegenkomt is het pas eng.

Afbeelding

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 16:56

purny schreef:
Als je zoiets tegenkomt is het pas eng.

[ [url=m/0Ehnuy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hahahahaha das ook grappig. :D :D

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 17:27

In het kader van killer clowns.
Zag dat morgen It op tv komt! :D

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 17:43

En.. Bedankt, die horrorclowns zijn ook in duitsland... -O-

Brrr...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 17:45

It staat al op record hier. Hoewel ik denk dat je hem als kind gezien moet hebben om eng te vinden. Ik vind hem vermakelijk maar niet eng.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 18:26

lieveli schreef:
It staat al op record hier. Hoewel ik denk dat je hem als kind gezien moet hebben om eng te vinden. Ik vind hem vermakelijk maar niet eng.

Voor mij niet, ik ben bang voor clowns :').

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 21:12

Ik heb hem als kind gezien. -O-
Ga 'm nu dus ook echt niet kijken. :=
Ben sowieso al niet van de horrorfilm.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 22:23

Renske_W schreef:

Geen slechte film......maar op 'Carrie' na benadert geen enkele verfilming van Stephen King boeken de kwaliteit van het boek. De uitzondering is misschien 'Missy', maar die ga ik niet kijken. Ik vond het boek al gruwelijk en Kathy Bates scares the crap out of me :j

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 12:08

Cowboy55 schreef:
Renske_W schreef:

Geen slechte film......maar op 'Carrie' na benadert geen enkele verfilming van Stephen King boeken de kwaliteit van het boek. De uitzondering is misschien 'Missy', maar die ga ik niet kijken. Ik vond het boek al gruwelijk en Kathy Bates scares the crap out of me :j

Ik vind de films Poltergeist van Stephen King toch hele mooie films.Ik geloof niet dat er ook boeken van zijn,maar dit vind ik échte griezelfilms,een film waarin je nog kan schrikken.
Carrie de film vind ik helemaal niks aan.
Missy ken ik helemaal niet.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 12:10

Missy wordt een aantal uitgezonden op AMC.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 13:33

Vanavond komt It op tv, lekkere timing :')

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 13:39

jullie bedoelen natuurlijk misery..niet missy :P

Wat overigens een steengoeie verfilming is van het boek...boek blijft beter natuurlijk, maar op American Psycho na zal geen enkele film er ooit in slagen om het boek te overtreffen vermoed ik.

Wie ooit, net als mij, zich door het boek heen geworstelt heeft van American Psycho weet precies wat ik bedoel :D

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 14:31

gohya schreef:
Ik vind de films Poltergeist van Stephen King toch hele mooie films.Ik geloof niet dat er ook boeken van zijn,maar dit vind ik échte griezelfilms,een film waarin je nog kan schrikken.

Stephen King heeft helemaal niets met Poltergeist te maken, ik denk dat je in de war bent met Steven Spielberg.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 14:57

harbourlight schreef:
gohya schreef:

Stephen King heeft helemaal niets met Poltergeist te maken, ik denk dat je in de war bent met Steven Spielberg.

Owww ja natuurlijk! das idd. Steven Spielberg. :o :o
Ik haal die 2 altijd door elkaar,sorry. :oo

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 15:13

Jaa hoorde al van it. Ga kijken. Ook al heeft de vorige keer me best flink schrik aangejaagd niet de clown maar afvoerputjes :') . Misery is als film enger voor me dan het boek. Ben king fan *\o/*

En die twee hoofdloze figuren zijn leuk. Trouwens in amerika in een staat verboden nu als clown te lopen. -O-

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 15:21

Hebben jullie deze al gezien :') Toen ik dit zag moest ik meteen aan dit topic denken.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 16:45

Naaoommii schreef:
[ Video ]

Hebben jullie deze al gezien :') Toen ik dit zag moest ik meteen aan dit topic denken.

Geniaal!
_O- _O- _O- _O-

Bij de Lidl verkopen ze Maskers voor Halloween,ook Clown maskers en die zijn bijna uitverkocht,er lag er nog 1. :D

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 18:19

Naaoommii schreef:
[ Video ]

hahaha ja zag hem gisteren, vond hem wel hilarisch....maar kon hem vanmiddag zo snel niet vinden en moest weg.

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 20:05

gohya schreef:
Owww ja natuurlijk! das idd. Steven Spielberg. :o :o
Ik haal die 2 altijd door elkaar,sorry. :oo

Kan gebeuren toch :D

On topic: Hier in de buurt gelukkig nog geen killerclowns gesignaleerd. Ik haat clowns.

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 09:47

Naaoommii schreef:
[ Video ]

Ik ben nog steeds niet pro killerclown maar deze vond ik wel erg briljant. _O- Het einde ook. Doet me wat denken aan die Minion en die dino op een paso. Kreeg ik ook zo'n 'wtf did I just see?!?' gevoel van.
It vond ik ook wel een briljante timing al vraag ik me af of dan niet weer meer mensen op rare ideeën komen. Maar goed, hier nog steeds geen killer clowns. Wel gewoon enge mensen, maar die ben ik wel gewend.