Is er geen middenweg voor vluchtelingen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 12:38

purny schreef:
gohya schreef:
Men maakt mij niet wijs dat de 'vluchtelingen' niet weten hoe het in Europa is. Iedereen heb internet en ziet hoe het leven is in de Westerse wereld.
Maar ze weten hoe soft onze regering is en maken daar mooi gebruik van.

Niet iedereen heeft internet. Wat voor ons vanzelfsprekend is en normaal is voor anderen een luxe

Als je de beelden goed bekijkt op tv en you tube voor wat betreft de vluchtelingen hebben deze mensen gewoon toegang tot internet met hun Iphone 5 en 6 en Galacy S6. Er is zelfs een Facebookpagina met informatie over politie en waar je wat moet doen (of laten) :')

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 13:17

purny schreef:
gohya schreef:
Men maakt mij niet wijs dat de 'vluchtelingen' niet weten hoe het in Europa is. Iedereen heb internet en ziet hoe het leven is in de Westerse wereld.

Niet iedereen heeft internet. Wat voor ons vanzelfsprekend is en normaal is voor anderen een luxe

Als ze thuis geen internet hebben gaan ze wel naar internet café's of bibliotheken.

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 13:29

Delphi schreef:
En mensen die naar Nederland gekomen zijn en een misdrijf plegen, hebben wat mij betreft hun kans verspeeld en krijgen een enkeltje terug.
Kijk naar de asielzoeker laatst die zijn ex tot 2 maal toe mishandeld heeft, ondanks een straatverbod, en vertelde dat hij droomde dat hij haar moest vermoorden....

Dit is een bekende van mij maar het was zeker niet zijn ex, ze was gewoon uitgekozen. Echt te bizar voor woorden.

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 13:31

gohya schreef:

En dat is dus het hele probleem inderdaad. Vluchtelingen opvangen; prima. Maar dit gaat echt te ver. We laten ons gewoon misbruiken.

Lindor92

Re: Is er geen middenweg voor vluchtelingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 13:38

En kijk eens wat voor 'vluchtelingen' er komen. Dat zijn geen christenen.....

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 13:40

Als dat een criterium is om in Nederland of Europa te wonen zal het aardig leeg zijn :=

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 13:49

Sammie schreef:
Als dat een criterium is om in Nederland of Europa te wonen zal het aardig leeg zijn :=

Nee hoor,want je kan niet zomaar naar Nederland/Europa komen om er te wonen.Dat kan alleen vanuit landen waar oorlog is,waar je leven niet meer veilig is vanwege geloof of wat dan ook.
Anders zouden heel veel landen idd. erg leeg lopen.Maar zo werkt het niet,gelukkig.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 13:59

Ik reageerde eigenlijk op de opmerking van LiiNd_Y "Dat zijn geen Christenen". Nederland is voor zo'n 50% al niet meer christelijk. Bovendien suggereert het ook niet eens dat je alleen christenen zou mogen helpen. How weird is that?

Jouw opmerking kan ik er eigenlijk niet echt op plaatsen?

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 14:43

Er speelt genoeg rondom de IS ;) Hoe meer moslims zich verspreiden over de wereld, hoe harder zij lachen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 15:13

Met de opmerking 'dat zijn geen Christenen' sluit je wel een hele hoop ander mensen uit.. Alsof Christenen altijd zo vriendelijk zijn geweest. Je kan iemand uitsluiten op gedrag of andere problemen, maar aub niet met de opmerking 'dat zijn geen Christenen'. Dat is het gross in Nederland óók niet.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 15:45

Sammie schreef:
Ik reageerde eigenlijk op de opmerking van LiiNd_Y "Dat zijn geen Christenen". Nederland is voor zo'n 50% al niet meer christelijk. Bovendien suggereert het ook niet eens dat je alleen christenen zou mogen helpen. How weird is that?

Jouw opmerking kan ik er eigenlijk niet echt op plaatsen?

Ik dacht dat je hierop reageerde. ;)

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 15:45

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 17:17

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 17:19

Het meest trieste is nog wel; zelfs mensen die daar weg komen en hetzelfde zeggen als de Nederlandse tegenstanders; zelfs die worden door de voorstanders nog uitgelachen en nog net niet voor racist uitgemaakt.
Lijkt mij dat mensen die daar hun hele leven gewoond hebben heel wat beter weten waar ze over praten dan de knuffelaars.

Zoals dat Syrische meisje die zei dat ze van mening is dat 50 % van de mensen die op dit moment komen crimineel zijn. Nou die kop van Peter R de Vries; alsof die naast een stinkend hoopje hondestront zat ineens; zo keek die haar ineens de hele tijd aan.
Dan denk ik ook; kom op hoe dik is die plaat voor je kop zeg??

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 17:27

Cowgirl schreef:
http://www.telegraaf.nl/tv/nieuws/buite ... ens__.html

Dit is toch vreselijk. Je zal maar vrachtwagen chauffeur zijn, je hele lading naar de klote, wagen stuk etc etc.
Wanneer zetten ze daar eens het leger in?

Dat is al maanden aan de gang daar.

Het leger in zetten heeft geen zin. Frankrijk zou niet weten wat ze met al die mensen moeten doen. Het aantal is nu flink minder, maar enkele maanden geleden sprak men over 9000 man. 9000(!). Opsluiten? Waar? Dat is een compleet dorp. En wie gaat dat betalen? Sluit er vijf op en er staan weer tien anderen! Het is daar al maanden een hopeloze zaak. En de transportbedrijven zijn de Sjaak, want die hebben te maken met gemaakte kosten die ze op niemand kunnen verhalen.

Er worden er regelmatig daar platgereden. 's Nachts als ze over de weg lopen of ze komen onder een trein terecht.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 17:56

Sammie schreef:
Met de opmerking 'dat zijn geen Christenen' sluit je wel een hele hoop ander mensen uit.. Alsof Christenen altijd zo vriendelijk zijn geweest. Je kan iemand uitsluiten op gedrag of andere problemen, maar aub niet met de opmerking 'dat zijn geen Christenen'. Dat is het gross in Nederland óók niet.

Veel mensen denken wel dat het christenen zijn, terwijl dat neit zo is.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 18:53

Wie zijn de het in dit verhaal dan?

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 19:09

Ik snap dat er allemaal negatieve verhalen zijn over die mensen, maar ik denk dat dat maar een klein deel is en misschien door roddels groter is gemaakt.
Zijn genoeg mensen die de opvang voor nu al heel fijn vinden hoor :D

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 19:13

Zeeuwtje68 schreef:
[ Video ]
ook niet waar zeker!!!

echt schokkend ! lekker terug naar de zandbak dan als het hier niet bevalt.

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 19:22

Ja, die mensen die zo zielig doen als in dat filmpje mogen van mij wel echt terug hoor en wat mij betreft 3 gratis trappen in hun klokkenspel er bij. - nou ja, zo veel mogelijk

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 19:55

vandaag een filmpje gezien van een moslim trut die in de AH gewoon zat te poepen.. sry hoor maar das te gek voor woorden..

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 20:47

Lees de blog uit de elsevier die ik plaatste daarin wordt het uitgelegd, maar zal ook wel weer niet waar zijn...

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 21:51

Oh het is waar hoor alleen willen de mensen die al besloten hebben dat alle vluchtelingen zielig en vooral echte vluchtelingen zijn dat niet horen, met onze regering voorop.

Het is te gek voor woorden dat er op dit moment kinderen verkracht worden in azc's omdat ze in land van herkomst gedwongen zijn uitgehuwelijkt aan een vieze oude pedo.
Grof gezegd neuken met kinderen mag niet in dit land, maar staatssecretaris Dijkhoff gaat er pas wat aan doen als hij te horen krijgt dat de meisjes ik kwestie het niet fijn vinden!!!! Welk gedeelte van onder dwang en verkrachting heeft die oetlul niet begrepen en dat is dan onze volksvertegenwoordiging :r

Dit land is stuk .......helemaal stuk :(

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 21:54

Sex met een minderjarige is strafbaar...onder de 16 trouwen heb je toestemming van de koningin nodig en dan geldt er nog de leerplicht.

Hoe dachten ze dat hier in te gaan plannen? Deze kids zullen wel achter de dichte gordijnen verdwijen en de regering kijkt even de andere kant op...

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 22:25

Er komt een wet aan, in november gaan hij door de kamer en dan wordt hij in februari van kracht...dat beteken dat de heren nog 4 maanden hun gang kunnen gaan.

Nu ingrijpen moeten we met z'n alle niet willen want we moeten natuurlijk wel de wetten en gebruiken van andere landen respecteren...kots

Net als of twee in Nederland met elkaar getrouwde mannen in het midden oosten gezellig het leuke stelletje kunnen uithangen, land's wijs land's eer behalve in Nederland als het om vrouwen en kinderen gaat.