Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NatasjavE schreef:Sorry hoor maar zou je nu echt je taalgebruik willen aanpassen?
Als je 18 bent en je bent 180 kan het echt zijn dat je maat 34 hebt. Ook als je gezond eet.
Dan kan je je zorgen maken wat je wil maar dat zal niet helpen.
Zoolgangster schreef:NatasjavE schreef:Sorry hoor maar zou je nu echt je taalgebruik willen aanpassen?
Als je 18 bent en je bent 180 kan het echt zijn dat je maat 34 hebt. Ook als je gezond eet.
Heb je het nou tegen mij?![]()
Voor die maat 34 kun je weet ik wat voor andere kleine maat zetten.
Het gaat mij erom dat er jonge mensen zijn die zich aangemoedigd voelen zichzelf op strenge dieten te zetten om aan een mode-ideaal te voldoen.
Ik zeg niets over bokkers zelf.
Zoolgangster schreef:NatasjavE schreef:Sorry hoor maar zou je nu echt je taalgebruik willen aanpassen?
Heb je het nou tegen mij?![]()
Voor die maat 34 kun je weet ik wat voor andere kleine maat zetten.
Het gaat mij erom dat er jonge mensen zijn die zich aangemoedigd voelen zichzelf op strenge dieten te zetten om aan een mode-ideaal te voldoen.
Ik zeg niets over bokkers zelf.