Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Hahaha, begrijpelijk. Ik zou die vent toch wel een keer in t echt meemaken, gewoon om te kijken hoe hij nou te werk gaat..maar ja die tickets vind ik dan weer net iets te duur
Bowen schreef:Sammie schreef:Hahaha, begrijpelijk. Ik zou die vent toch wel een keer in t echt meemaken, gewoon om te kijken hoe hij nou te werk gaat..maar ja die tickets vind ik dan weer net iets te duur
Een goed boek kopen over cold reading, alhoewel er natuurlijk ook een hoop hot reading gedaan wordt, maar dat is minder interessant. Daarna weet je vrij precies hoe dat te werk gaat en kan je misschien zelf het ook wel een beetje.
Evt wat NLP erbij en dan heb je het wel bij elkaar wat die gast doet.
Amandavd schreef:Ach weet je, misschien zijn Derek, Char etc allemaal oplichters. Maar stel dat iemand zich nou beter gaat voelen na een gesprek met hun? Als die de draad weer oppakt? Wie ben ik om dat dan te veroordelen?
Tigra_ schreef:Amandavd schreef:Ach weet je, misschien zijn Derek, Char etc allemaal oplichters. Maar stel dat iemand zich nou beter gaat voelen na een gesprek met hun? Als die de draad weer oppakt? Wie ben ik om dat dan te veroordelen?
Ben ik ook met je eens hoor. Als mensen zich daar beter door voelen en geholpen zijn is het goed. Zijn ze ook niet opgelicht want het heeft iets gedaan. Ik zie persoonlijk het probleem niet. De meeste mensen hebben er blijkbaar baat bij. Mijn ding is het ook niet maar goed iedereen moet z'n geld op een ander manier verdienen.