Geen NOS journaal i.v.m. omstandigheden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:47

Nu wordt me veel duidelijk, want het journaal hier (BVN) dat 20.45 uur het journaal van 20.00 uur geeft gaf feiten die gewoon niet klopten met het Belgisch journaal. Dus ik zei al tegen mijn man, wat raar is dat we krijgen de uitzending volgens mij van 18.00 uur NL loopt achter.
De wereld draait door die hier rond 20.00 uur begint klapte ook halverwege weg met de mededeling eventjes geduld. Misschien dat dit er ook mee te maken had.
Dan zullen we vanavond maar Nieuwsuur gaan kijken want dan weten we precies wat er aan de hand is. Speculaties leiden tot niets.

Citaat:
Oh... Modjes halen de naam weg, die zijn wel roomser dan de paus kennelijk
. In de richtlijnen van Bokt staat dat namen noemen in topics niet zomaar is toegestaan. Het gaat hier om speculaties dus de moderators doen gewoon wat ze moeten doen :j .

Fijn dat het allemaal met een sisser lijkt afgelopen te zijn.

Gentlegiant

Shadow0 schreef:
manie schreef:
Tuurlijk bokt is groter dan twitter...... :')

Nee. Maar je kunt ervoor kiezen om er niet aan mee te doen. 'Anderen doen het ook' is een slecht excuus, en een weg naar meer problemen.

Klopt exact je wilt geen smaad of laster of een gestoorde crimineel aan je broek hebben hangen

Peperkroket

Shiloh schreef:
Hij zei dat "wij" (volgens hem een hackerscollectief) waren ingehuurd, waardoor ze informatie te weten zijn gekomen, en die informatie wilde ze naar buiten brengen.

Hij zegt: 'Wij zijn zegmaar ingehuurd door inlichtingendiensten'.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:48

minikatje schreef:
"Normale" agenten hebben anders ook genoeg verstand van zaken.
Waarschijnlijk vertrouwden ze het toch niet dat de meneer met de pistool ongeduldig werd.
Verder kan het ook zijn dat er speciale agenten aanwezig waren maar dat ze "normale" pakken aanhadden.

Idd.. Meneer in kwestie bleef zeggen "het duurt te lang". Hij werd onrustig en het is goed dat de politie ingreep.

saskiakefie

SAKKIA schreef:
De portier is Jeanne Paul en in mijn ogen nu al een held. Hij is heel kalm gebleven heeft de verdachte aan de praat gehouden en had de tegenwoordigheid van geest de man naar een studio te brengen die niet in gebruik is.
Dat hij het is wordt trouwens geschreven door
Michiel Veenstra (dj van 3FM) op twitter.

Wie vroeger heeft geluisterd naar ekstra weekend op 3FM kent deze portier van die programma. Hij werd namelijk standaard gebeld bij het item ''uit het raam" incl eigen muziekje. Het was daar altijd al een uiterst relaxte man.

Oh is hij het... Heb ekstra weekend vaak gezien en geluisterd ja..

NathalietjeB

Sicayes schreef:
Als hij zich niet had laten overmeesteren dan had hij wss worden neergeschoten.. en dat wil hij niet - hij wilde alleen info naar buiten brengen.

Ben best benieuwd naar zijn woorden.. dit is geen IS denk ik.. maar wat dan wel..

misschien een uit de hand gelopen huwelijksaanzoek? :D

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:49

Je spoort sowieso niet als je zoiets doet in deze tijden. Ieder weldenkend mens weet dat zoiets nu enorm grote angst en opschudding geeft, en dat je er geen sympathie mee wint.

En mag ik zeggen dat ik de politie nogal dom Amerikaans vond optreden? Die jongen had het wapen allang laten vallen en toch bleven ze schreeuwen "Laat vallen!". Die jongen is compleet rustig. Dan hoef je als politie ook niet zo idioot te doen vind ik. Geeft geen blijk van autoriteit, controle en professionaliteit. Dat ze in hun broek schijten snap ik, maar laat het niet zo blijken.

Dat de jongen zo rustig is kan ook zijn omdat hij wel verwacht had dat 'ze' dit zouden doen. Dit doen 'ze' namelijk altijd, om hem monddood te maken. :+

Sunnda

Rawr schreef:
[ Video ]

De arrestatie vanuit andere hoek.

Ik mag vast niet zeggen dat ik echt helemaal niets begrijp van die agenten.
Ze zijn er maar even vanuit gegaan dat het niets bijzonder was, want als hij echt kwaad had gewild had hij nu minstens drie dode agenten op zijn naam staan.

Fenrir

manie schreef:
Shadow0 schreef:
Roomser dan de paus zijn lijkt me heel belangrijk. Speculatie voegt niks toe, stel dat hij het niet is, maar zelfs als hij het wel is voegt het vrijwel niks toe maar benadeel je waarschijnlijk wel mensen die er niets mee te maken hebben, zoals mensen met dezelfde naam of mensen die vriend van hem zijn op facebook.

Er is al zoveel schade gedaan doordat er namen op internet genoemd worden. Waarom zou je daar aan mee willen doen? Laten we dat juist stoppen.

Tuurlijk bokt is groter dan twitter...... :')

Mensen denk toch eens na, leuk als dit 'm niet blijkt te zijn en hij of een werkgever zijn naam gaat opzoeken op Google en dit soort topics aantreft.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:50

LindyH schreef:
Je spoort sowieso niet als je zoiets doet in deze tijden. Ieder weldenkend mens weet dat zoiets nu enorm grote angst en opschudding geeft, en dat je er geen sympathie mee wint.

En mag ik zeggen dat ik de politie nogal dom Amerikaans vond optreden? Die jongen had het wapen allang laten vallen en toch bleven ze schreeuwen "Laat vallen!". Die jongen is compleet rustig. Dan hoef je als politie ook niet zo idioot te doen vind ik. Geeft geen blijk van autoriteit, controle en professionaliteit. Dat ze in hun broek schijten snap ik, maar laat het niet zo blijken.

Dat de jongen zo rustig is kan ook zijn omdat hij wel verwacht had dat 'ze' dit zouden doen. Dit doen 'ze' namelijk altijd, om hem monddood te maken. :+

Lijkt me duidelijk dat de politie ook in opperste staat van stress is met een giga berg adrenaline...

Leffroi

LindyH schreef:

Schreeuwen brengt de jongen in verwarring en vind ik volkomen normaal? Lijkt mij tenminste..

Shiloh

Peperkroket schreef:
Shiloh schreef:
Hij zei dat "wij" (volgens hem een hackerscollectief) waren ingehuurd, waardoor ze informatie te weten zijn gekomen, en die informatie wilde ze naar buiten brengen.

Hij zegt: 'Wij zijn zegmaar ingehuurd door inlichtingendiensten'.

Ja ok, maar niet voor de actie die hij nu deed, maar voor andere dingen, waarna ze info te weten zijn gekomen, en die wilde ze naar buiten brengen.

Chiave

NathalietjeB schreef:
Sicayes schreef:
Als hij zich niet had laten overmeesteren dan had hij wss worden neergeschoten.. en dat wil hij niet - hij wilde alleen info naar buiten brengen.

Ben best benieuwd naar zijn woorden.. dit is geen IS denk ik.. maar wat dan wel..

misschien een uit de hand gelopen huwelijksaanzoek? :D

Ik vind persoonlijk jouw opmerking best ongepast...

Destination

karuna schreef:
Het is in ieder geval wereld nieuws. Het is nu zo ongeveer overal bekend.

Ik heb het nog nergens op een Duitse site gezien? :)

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:51

Ik kreeg van de beelden de indruk dat de politie niet precies wist waar ze zijn moesten, dat toen ze hem zagen en zagen dat die man hun gezien had, en zagen dat hij geen dreigende houding aannam, dat ze door hebben gepakt.

Tytonidae

@Gekvanfleur,

Heb jij wel gezien hoe enorm gestresst de agenten waren? Dat was niet voor niks.

@LindyH
Ook als hij z'n zichtbare wapen laat vallen kan de desbetreffende persoon nog gauw een verborgen wapen trekken en mensen neerschieten. Ze hebben geprobeerd zo goed mogelijk te handelen, zover de situatie dat toeliet.
Laatst bijgewerkt door Tytonidae op 29-01-15 22:52, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

LindyH schreef:

Die agenten maken dit ook niet elke dag mee, liever wat extra druk uitvoeren dan dat er toch ineens nog wat tevoorschijn komt.. Je weet niet wat voor rare dingen hij zich ineens in z'n hoofd kan halen..

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:52

LindyH schreef:

Waarschijnlijk konden ze vanuit hun positie de dader niet heel goed zien.
En schreeuwen tijdens zo iets is redelijk normaal.

ShenaBell

Anoniem

Ik blijf er bij; hij was of niet helemaal goed, of hij was onder invloed. Als er 6 gewapende agenten op je af rennen en je vraagt 'wat gaat u doen', dan gaat het niet helemaal goed met je lijkt me.

SAKKIA

leonie87 schreef:
SAKKIA schreef:
De portier is Jeanne Paul en in mijn ogen nu al een held. Hij is heel kalm gebleven heeft de verdachte aan de praat gehouden en had de tegenwoordigheid van geest de man naar een studio te brengen die niet in gebruik is.
Dat hij het is wordt trouwens geschreven door
Michiel Veenstra (dj van 3FM) op twitter.

Wie vroeger heeft geluisterd naar ekstra weekend op 3FM kent deze portier van die programma. Hij werd namelijk standaard gebeld bij het item ''uit het raam" incl eigen muziekje. Het was daar altijd al een uiterst relaxte man.

Even als je dat echt altijd zou luisteren, vaak was het gewoon totaal iemand anders die ze belde hoor. Die moest zich alleen voordoen als Jeanne Paul omdat dat de tune was...
Niet dat het belangrijk is, maar goed.

Neemt niet weg dat als je via 101 tv keek/luisterde je heel goed wist wie hij echt was. Dat hij het niet altijd was lijkt me duidelijk, er nam
Ook weleens een vrouw op ;)

Shiloh

LindyH schreef:

Als de beelden uit de andere hoek bekijkt, zie je goed dat het gros van de agenten die schreeuwt, niet echt kan zien wat er gebeurd. De eerste agent die binnen was, praat het rustigst en naar mijn idee de enige die precies ziet dat die man zijn wapen heeft laten vallen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:53

Danique schreef:
Ik blijf er bij; hij was of niet helemaal goed, of hij was onder invloed. Als er 6 gewapende agenten op je af rennen en je vraagt 'wat gaat u doen', dan gaat het niet helemaal goed met je lijkt me.

Oh ik had de indruk dat hij dit zei tegen de portier!

Anoniem

kevertje04 schreef:
Ik geloof echt niet dat dit nep is, die man liet van top tot teen zien hartstikke zenuwachtig te zijn. Ik denk dat ie ingehuurd/gedwongen is om opschudding te veroorzaken, maar zelf weinig ervaring heeft in dat zieke wereldje.

Nee inderdaad, als het nep was zou er niet zoveel politie op de been zijn etc. DIe hebben echt wel wat anders te doen dan meewerken aan een grap.

Destination