Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Oh god... Wat een mensenmassa op de dam.... Ik hou m'n hart vast....
Jolien87 schreef:LadyMadonna schreef:Oh god... Wat een mensenmassa op de dam.... Ik hou m'n hart vast....
Ik zag dat er een heleboel pleinen volstromen, ook hier in Almere heeft burgemeester Jorritsma de mensen opgeroepen om naar het Stadhuisplein te komen. Ik blijf veilig binnen zitten en zal vanavond opgelucht zijn als iedereen weer heelhuids huiswaarts kan keren.
LadyMadonna schreef:Oh god... Wat een mensenmassa op de dam.... Ik hou m'n hart vast....
Marjoow schreef:Jolien87 schreef:Tja, het is net wat de daders willen, maar dan ben ik maar een laffaard. Mensen kunnen tegenwoordig de gekste dingen doen.
Ik kijk nu RTL Boulevard, maar wat is die Hans Teeuwen toch een bijzondere kerel.
Dat filmpje, die zelfmoordtape. Hij lijkt wel dronken joh
Resfeber schreef:Kan iemand mij vertellen waarom dit incident zo breed uitgemeten wordt in Europa en de media?
Ik bedoel dit als een oprechte en respectvolle vraag overigens.
Resfeber schreef:Kan iemand mij vertellen waarom dit incident zo breed uitgemeten wordt in Europa en de media?
LadyMadonna schreef:Resfeber schreef:Kan iemand mij vertellen waarom dit incident zo breed uitgemeten wordt in Europa en de media?
Omdat het niet gaat over de 12 personen die zijn omgekomen, maar om iets wat ons allen aan gaat. De vrijheid van pers, de vrijheid van meningsuiting, vrijheid in het algemeen.
[...]
Daks schreef:Ik zie hier voorbij komen dat die wilders niet spoort.
Slecht punten heeft hij zeker maar hebben jullie het filmpje goed geluisterd?
Zegt hij niet wat veel nederlanders denken.
Is het niet een keer klaar.
En voor deze keer scheert hij niet alle moslims over 1 kam hij heeft het over de extreme.
De jihaadstrijders. Hij heeft het ook over de grensen weer gewoon dicht.
Hij heeft het erover dat je Elite zoals hij dat zegt nu treurt maar morgen weer alles toe laat.