Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
caboclo schreef:maar even terug te komen de hond zijn dus niet echt gesosialiseerd maar zijn niet zwaar agressief
er staat daar gewoon een persoon te kijken op de stoep 2 meter afstand van de honden
die honden hadden dus zo die persoon kunnen pakken dus agressief tegen mensen zijn ze dus niet
maar ze zijn dus verre van opgevoed
dus blijf er als nog bij dat het schot nog steeds onterecht was
Charlottesch schreef:ik vind het raar dat mensen het terecht vinden want ook al is de hond agressief haal er dan mensen bij die de honden rustig kunnen maken ipv als een hond n je burt rent meteen mar neer te knallen...
Blue_Eyes schreef:Charlottesch schreef:ik vind het raar dat mensen het terecht vinden want ook al is de hond agressief haal er dan mensen bij die de honden rustig kunnen maken ipv als een hond n je burt rent meteen mar neer te knallen...
En in de tijd die je nodig hebt om er nog mensen bij te halen, heeft hij nog 3 hondjes doodgebeten en en passant een kindje meegepakt.
Charlottesch schreef:ik vind het raar dat mensen het terecht vinden want ook al is de hond agressief haal er dan mensen bij die de honden rustig kunnen maken ipv als een hond n je burt rent meteen mar neer te knallen...
Femke_L schreef:Charlottesch schreef:die honden hebben geen mensen en beesten gedood alleen aangevallen.
als jij gaat vechten met mensen zonder dat je iemand dood is dat dan ook een reden om ju dood te schieten?
Correctie, de agent heeft helemaal geen hond doodgeschoten...
De hond is later overleden..
Charlottesch schreef:die honden hebben geen mensen en beesten gedood alleen aangevallen.
als jij gaat vechten met mensen zonder dat je iemand dood is dat dan ook een reden om ju dood te schieten?
Blue_Eyes schreef:Charlottesch schreef:die honden hebben geen mensen en beesten gedood alleen aangevallen.
Alleen aangevallen. Lijkt me wel genoeg. Ik ben geen hond. Maar ik begrijp dat je nog maar 12 bent, dat verklaart wel de redenatie.
Femke_L schreef:Miepmiept schreef:
Commentaar is er duidelijk pas later 'ondergezet'..
Maar man oh man... Dat honden zoiets doen is gewoon al aso.... Pff...
Er waren hier mensen in het topic die zeiden dat dit niet door honden gedaan kon zijn, maar kijk eens aan.. toch wel!
minikatje schreef:Charlottesch schreef:ik vind het raar dat mensen het terecht vinden want ook al is de hond agressief haal er dan mensen bij die de honden rustig kunnen maken ipv als een hond n je burt rent meteen mar neer te knallen...
Een hond hoort geen andere honden aan te vallen of een auto te slopen.
Agent heeft 2 keer gewaarschuwd en toen gericht geschoten.
In al die tijd dat ze daar liepen heeft nimand ingegrepen, ook de eigenaresse niet.
Jammer dat de politie weer de zwarte piet krijgt.
De enige die hier aangepakt moet worden is de eigenaresse. Honden zijn door haar slachtoffer geworden.
Femke_L schreef:Charlottesch schreef:die honden hebben geen mensen en beesten gedood alleen aangevallen.
Correctie, de agent heeft helemaal geen hond doodgeschoten...
De hond is later overleden..
caboclo schreef:caboclo schreef:in het filmpje zie je echt een persoon staan hoor later in het filmpje is de been houding anders! denk niet dat paaltjes verplaatsen ?
nog maals gekeken en toch geen mens srry (kippig)
maar als nog blijf k bij mn reactie!
Charlottesch schreef:elke hond vecht welleens met honden en dit was dan geen eerlijk gevecht omdat 1tje aan de riem zat en sorry maar het is wel een beetje dom dat jullie geloven dat een hond van ong 8 kilo een auto kan vernielen? waarmee zouden ze het dan doen? en een hond kan je niet waarschuwen met schoten want die honden zijn daar niet bang voor. en die eigenaresse kan r niks aan doen want die laat de deur niet open staan zodat ze wegrennen. de enige die schuldig is is de politie