Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Ik heb ook gekeken, erg mooi gemaakt.
Maar wat ik echt niet snapte; waarom zijn die meiden doorgelopen, waarom niet de pianista weer teruggelopen? Het leken me slimme meiden, je weet toch dat je niet zomaar zelf de jungle in kan lopen, daar kom je nooit meer uit. Dat is echt mijn grootste vraag, waarom? Is dat dan naïviteit, geen goede voorbereiding of hoe bedenk je dat?
Lienek schreef:verootjoo schreef:Ik heb ook gekeken, erg mooi gemaakt.
Maar wat ik echt niet snapte; waarom zijn die meiden doorgelopen, waarom niet de pianista weer teruggelopen? Het leken me slimme meiden, je weet toch dat je niet zomaar zelf de jungle in kan lopen, daar kom je nooit meer uit. Dat is echt mijn grootste vraag, waarom? Is dat dan naïviteit, geen goede voorbereiding of hoe bedenk je dat?
Ik ga straks de docu nog terug kijken.
Wat mij opvalt is dat wij nederlanders vaak te makkelijk denken over de wildernis, dat komt mede omdat het in Nederland onmogelijk is om te verdwalen.
Je hoeft soms maar even een plasje te doen en daarvoor 3 meter het woud in lopen om vervolgens totaal de weg kwijt te zijn! Dit heb ik 6 jaar terug in Nieuw zeeland ook kunnen ervaren. Het moment dat je je omdraait lijkt alles op elkaar! Mijn groep was gelukkig dichtbij dus kon ze horen maar dan besef je wel hoe makkelijk wij er over denken!
Al met al ga ik eerst de docu zelf nog even terug kijken want inderdaad zoals hierboven wordt aangegeven, hoe kan het dat ze niet een berichtje op hun telefoon hebben achter gelaten, en dat ze zwak waren op dat moment begrijp ik maar dan nog!