Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Nathalie__ schreef:Ik denk dat jullie een hoop onnodige beren op de weg zien. Ik ervaar het kolven helemaal niet zo ingewikkeld. Daarnaast is opwarmen helemaal niet goed voor de melk. Kamertemperatuur voldoet prima. Dus je kunt van te voren kolven en de melk gewoon mee nemen
Werken jullie ook allemaal niet dan? Want hoe moet je dan voeden?
demo_love schreef:Als het idd discreet is heb ik er geen probleem mee, maar ik wil het niet zien. Ik hoef geen bloot van andere mensen te zien, laat staan zuiggeluiden van een baby te horen. Kun je dan echt niet even 10 minuten naar het toilet gaan of oppas regelen? Er zijn trouwens zat mensen die geen borstvoeding kunnen geven, die kinderen zullen ook gewoon aan de fles moeten, niks mis mee.
suze_ schreef:Ik ben meer van het leven en laten leven.
Veel mensen en kinderen in een klein landje. Allemaal verschillend, allemaal met andere achtergronden, opvoedingen, karakters, uiterlijk, voorkeuren etcetera.
Erger u niet, verbaas u slechts
Scheelt zoveel (negatieve) energie.
Blue_Eyes schreef:Zou jij op het toilet willen eten? Waarom wil je dat dan een kwetsbare baby wel aandoen? Lekker hygienisch.
En ja, er zijn mensen die hun kind de fles geven, maar zeker in het begin is het of, of - en niet en, en.
Blue_Eyes schreef:Collie2008 schreef:Mjaaaa alsof zo'n kind daar een trauma of voedselvergiftiging aan over houdt
Een trauma misschien niet, maar juist bij kleine kindjes is hygiene erg belangrijk en een ziekte kan al vaak een stuk dramatischer verlopen dan bij een wat groter kind of een volwassene.
Collie2008 schreef:Blue_Eyes schreef:Zou jij op het toilet willen eten? Waarom wil je dat dan een kwetsbare baby wel aandoen? Lekker hygienisch.
En ja, er zijn mensen die hun kind de fles geven, maar zeker in het begin is het of, of - en niet en, en.
Mjaaaa alsof zo'n kind daar een trauma of voedselvergiftiging aan over houdt![]()
Gillbo schreef:En vaak hebben openbare toiletten geen deksel. Waar moet je als moeder gaan zitten dan?
Blue_Eyes schreef:Ja, natuurlijk was je je handen. Maar je zult toch ook ergens moeten zitten? En je zult die deur toch aan moeten raken om dat hokje binnen te gaan, met dezelfde handen als waarmee je even later je bh openmaakt en je kind aanlegt? Hygienisch voeden op een toilet waar meerdere mensen komen, is een utopie. Dat bestaat niet.