Angeliquee18 schreef:Zo weer aardig bijgelezen

best intressant hoe mensen er over denken.
Op de vraag van een paar pagina's terug, waarom mensen hun hoofd vol laten tattooëren, nu ken ik er wel een aantal die dat hebben laten doen. En waarom? Omdat hun dat mooi vinden, en ik heb daar respect voor. Hun vinden dat mooi, dus doen ze dat. Maar dat hoeft echt niet te betekenen dat ze raar in elkaar zitten. Want het zijn gewoon lieve mensen. Die zelfs als ze hulp aan bieden aan iemand in de winkel, ze gewoon negeerd worden. En dat vind ik echt belachelijk. Maar goed, zo zit de maatschappij in elkaar, als je niet aan het ideale plaatje voldoet. Dan ben je "anders" dit ervaar ik zelf dagelijks, en dan nog niet eens door mijn tattooage's

Ik snap best dat mensen denken "wow" dat mag, maar mensen moeten wel respectvol blijven, en niet dat soort personen behandelen als een stuk strond..
Helemaal mee eens, ik ken genoeg mensen die helemaal onder getatoeëerd zijn, zichtbare piercings hebben, een (in mijn ogen) vreselijk kapsel met een nog vreselijkere kleur, maar betekend dat gelijk dat deze mensen ook 'vreselijk' zijn?
Vond het wel grappig, mijn moeder was me laatst aan het vertellen dat zij en vrienden en een aantal oudere mensen (schoonouders, ouders, ooms, ik weet het niet meer) en allen konden ze elkaar onderling redelijk goed, maar hadden elkaar nooit in ondergoed od. gezien.
Toen begon een discussie over 'de mensen met tattoo's' en volgens de volwassenen in de groep waren tattoo's voor asociale mensen, voor krauw, krapuul.
De vrienden vroegen wat de ouderen over hen dachten, dus de ouderen kwamen met vele positieve punten. Toen besloten de jongeren hun mouwen op te stropen, broekspijpen omhoog, hun rug, schouders te tonen en hun 'kunstwerkjes' waarvan sommige wel en sommige geen betekenis hadden/hebben te laten zien en zijn de ouderen ook van mening veranderd.
Poess91, juist omdat het pijn doet lijken ze zo 'eng', want hoe gevoelloos ben je als je daar tegen kunt?