2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 15:42

Verschrikkelijk dit, die onzekerheid... Hoop ook dat ze snel gevonden zullen worden!

Ylvy

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 15:58

15.18 uur: Politie krijgt veel beelden binnen van particulieren en bedrijven langs de route van Rhenen naar Doorn, meldt verslaggever Rik Dogger. Extra rechercheurs gaan die beelden nu bekijken.

Anouk_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 16:03

Ik vind dit zoooo verschrikkelijk. Hoop zo dat hun moeder haar kids snel weer in haar armen heeft maar ik vrees het ergste. Denk echt dat deze mannetjes zijn omgebracht al wil ik het niet eens horen of denken. Vind het ook verschrikkelijk dat deze 2 ventjes waarschijnlijk gewoon vol vertrouwen bij papa zijn ingestapt om samen wat leuke dagen te hebben. Vreselijk :(

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 16:39

Waarom hebben ze het daar dan niet over in het nieuws? Ze hebben het vooral over bos etc.
Laurahh schreef:
De politie zal echt wel denken aan vakantiehuisjes etc :j

En hij heeft die maandagavond getankt. Dat ze de auto op sporen onderzoek onderzoeken begrijp ik maar als ik getankt hebt zet ik de teller altijd weer op 0 aan die manier kunnen ze dan zien hoeveel km hij uiteindelijk gereden heeft tot wanneer hij dus gevonden werd.

Volgens mij zit er wel een vliegveld in Limburg :o.

Op de radio hoorde ik zojuist vanmiddag dat hij weer gezien was geweest op een van de camera's alleen ze hadden het over op dinsdagnacht, of het is een fout gezien hij dinsdagochtend dood gevonden werd namelijk.

Het spookt alsmaar maar door mijn hoofd heen. Ik ken ze totaal niet maar misschien wel omdat ik zelf 2 jongens heb en helemaal mee leef met hun moeder.

Oh ja, hij schijnt toch ook gepind te hebben? Mijn gedachten gaan dan nog steeds er naar uit dat die kinderen ergens achter gelaten zijn en hij hun het gepinde geld misschien wel nagelaten heeft misschien?
Laatst bijgewerkt door XFiemoX op 10-05-13 16:42, in het totaal 1 keer bewerkt

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 16:44

Oh weer wat geleerd :o.

Dan dacht ik steeds vooruit w.b.t. de nachten :o.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 16:55

XFiemoX Ik heb geen idee of er een vliegveld in Limburg zit, maar als dat wel zo zou zijn en het ligt vlakbij de plaats die de vader heeft bezocht, dan is het toch heel simpel om na te gaan of ze in een vliegtuig zijn gestapt. Iedereen moet namelijk inchecken met een geldig identificatie bewijs, dus dan zouden hun namen daar ergens op een lijst moeten staan. Vervalste documenten zullen er denk ik zo uitgepikt worden, dus ik denk dat de kans dat ze op een vliegtuig gestapt zijn heel klein is. :)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 16:57

Hij schijnt rond 22:15u [Als ik het goed zeg] in Limburg gepind te hebben inderdaad. Om 01:40u is hij op de Rijnbrug in Rhenen gezien, in die tijd daartussen weten ze dus niets van hem geloof ik.

Een vliegveld in Limburg? Hmm, nog nooit van gehoord maar het zou best kunnen dat het er is. Het lijkt me alleen vrij sterk dat de vader de kinderen op het vliegtuig heeft gezet, dan zou dat inderdaad wel bekend zijn ivm namen.

Ik ga weer even nu.nl bijlezen. :o

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 16:58

16.33 uur: Zoekploegen slaan regelmatig aan op voorwerpen die ze in het bos vinden. Tot nu toe echter nog niets te linken aan de vermissing van Ruben en Julian.

16.00 uur: Vrijwillige zoekploegen nu op vier locaties actief: Doorn, Leersum, Elst en Amerongen. Broertjes nog niet gevonden.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 16:58

Tenzij de kinderen onder andere namen op het vliegtuig zijn gestapt en een vermomming (geen idee of dat mogelijk is hoor).

Maar wie weet heeft ie het wel allemaal dan heel goed uit gestippeld.

En nog even een vraag he?

Hoever ligt Overberg van het Doornse gat? Daar heb je oude huisjes maar ook vakantiepark etc. En in Ede heb je ook het Zandgat maar nu zal ik wel uit de richting denken :o
Laatst bijgewerkt door XFiemoX op 10-05-13 17:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Grietzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:01

Citaat:
16.48 uur: Voorbijgangster vindt omgewoelde aarde in omgeving Doornse gat. Politie bevestigt "verstoring in landschap" en zet locatie af.

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:01

Ik ben een meelezer hier. In de hoop dat er een goed bericht komt..
Maar in Limburg ligt inderdaad een vliegveld. Redelijk dicht bij Neerbeek
Maar ik neem toch aan dat ze dat toch wel al onderzocht zouden hebben?

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:02

Grietzz, je was me net voor!
laten we gewoon hopen dat het niets is!

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:03

XFiemoX schreef:
Tenzij de kinderen onder andere namen op het vliegtuig zijn gestapt en een vermomming (geen idee of dat mogelijk is hoor).

Maar wie weet heeft ie het wel allemaal dan heel goed uit gestippeld.

Dat lijkt me erg sterk, je kunt niet echt zo 1,2,3 een paspoort vervalsen oid, maar niets in onmogelijk natuurlijk.

Dat vermoed ik eerlijk gezegd wel, ik denk niet dat je dit in één dag bedenkt. Dat je opstaat en denk, zó nu de kinderen even ergens heen brengen (wat ie precies gedaan heeft is dus onbekend maar weet hij wel) en dan hang ik mezelf op. Daar zit naar mijn idee sowieso meer tijd achter..

@Grietzz, hopelijk is het een teken! Ik hoop het zo, liever levend dan dood, maar mochten de kindjes dood gevonden worden weet de familie in ieder geval waar ze aan toe zijn! Mag ik vragen op welke site jij de update's vind?

Eunomia

deviltjh schreef:
Grietzz, je was me net voor!
laten we gewoon hopen dat het niets is!

Of juist wel! Dan is er in ieder geval duidelijkheid.

We kunnen beter zeggen: Laten we hopen op goed nieuws. :)

XFiemoX

Tsja dat zegt nog niet zo veel misschien heeft daar wel iemand keer staan graven of een hond. Gaan ze ff graven dan weten ze het gelijk zeker. Maar brrrr krijg nu kippevel :brr:
Grietzz schreef:
Citaat:
16.48 uur: Voorbijgangster vindt omgewoelde aarde in omgeving Doornse gat. Politie bevestigt "verstoring in landschap" en zet locatie af.

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:04

Grietzz schreef:
Citaat:

Vergeet niet alle dieren in het bos die ook voor omgewoelde aarde kunnen zorgen.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:05

Ze hebben zijn ex toch ook niet ondervraagt of een huiszoeking gedaan? Volgens mij houden ze zich voornamelijk op het zoeken in het bos/water.
Yvettee schreef:

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:06

XFiemoX schreef:
Ze hebben zijn ex toch ook niet ondervraagt of een huiszoeking gedaan? Volgens mij houden ze zich voornamelijk op het zoeken in het bos/water.
Yvettee schreef:

Tuurlijk zijn dat de dingen die al eerste worden gedaan ;)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:06

Dat is helemaal waar, maar het is het kijken waard! Maar als het dieren zouden zijn zou je wel weer pootafdrukken zien naar mijn idee, als het een mens geweest is is diegene waarschijnlijk slim genoeg sporen uit te wissen..

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:07

_Cowgirl: Weten wij veel geen idee wanneer ie die uitspraak van rechter gehad heeft wie weet is ie gelijk daarna met zijn plan in de weer geweest om het allemaal zo en zo te spelen.
Alles om de moeder in angst en weet ik het wat te laten leven/doorgaan.

Cinn87: Waar staat dat dan? Ik vind dat niet terug in begin van alle updates van nu.nl en ook niet op telegraaf.
Laatst bijgewerkt door XFiemoX op 10-05-13 17:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:08

cinn87 schreef:
Yvettee schreef:

Tuurlijk zijn dat de dingen die al eerste worden gedaan ;)

Ze zijn ook op zoek gegaan naar al zijn contacten om te kijken of zij iets gemerkt hebben oid, dus daar zal zijn ex ook tussen zitten neem ik aan.

Grietzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:08

cinn87; Klopt, maar er schijnt ook een schep bij gevonden zijn. Forensisch team is het nu aan het onderzoeken.

_Cowgirl; http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/990021 houd ik in de gaten en twitter.

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 17:09

Eunomia

XFiemoX schreef:
_Cowgirl: Weten wij veel geen idee wanneer ie die uitspraak van rechter gehad heeft wie weet is ie gelijk daarna met zijn plan in de weer geweest om het allemaal zo en zo te spelen.
Alles om de moeder in angst en weet ik het wat te laten leven/doorgaan.

Dat laatste lijkt mij sowieso zijn doel. Ik had niet over een rechter gelezen dus vandaar..

Ik had wel gelezen dat hij de kinderen mee zou nemen / mee kreeg [hoe je het wilt noemen] voor een kleine vakantie, dus dan lijkt het mij wel weer gepland.. Maar ik ben geen recherche dus ik zit ook maar een beetje na te denken, het kan ook nergens op slaan. :')

Eunomia

Ketly schreef:

Was inmiddels al gemeld, maar bedankt.