Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lante schreef:Ik geloof in het goede van de mensen electra, je wilt zulke kinderen toch niet uitzetten of de moeder dat het kind alleen in Nederland achter blijft??
Je wilt toch niet dat we een hetze gaan voeren tegen mensen die zich wel hebben aangepast en wiens kinderen het hier goed doen?
Als hij dit door zet keren zeer veel landen zich tegen ons wat de economie niet ten goede zal komen.
Daarnaast is het niet verstandig om nu uit de EU te willen stappen en de gulden terug te nemen, het verleden is voorbij; we moeten nu dealen met de toekomst. Wilders kost ons handen vol geld aan beveiliging, hij heeft zich de afgelopen jaren totaal niet aan zijn standpunten gehouden.
Sammie schreef:Waarom moet je kiezen tussen strategisch stemmen of stemmen voor de grootste partij? Zeker dat laatste snap ik niet helemaal.
Je kan ook in het midden zitten CDA of linksmidden PVDA, maar liever nog een partij waar je het met de meeste standpunten eens bent
papagroom schreef:oeh...die ZZP boete....die maakt me zo boos he.........de helft van de werkende armen is ZZPèr....
comtesse schreef:Daar moet je zeker boos en heel erg voorzichtig mee zijn.
Want let op , de PvdA gaat hier de ZZP via de achterdeur gruwelijk aanpakken !
Zodra Samson zijn pak weer uitdoet en zijn strop af, dan gaan we weer de echte Samson zien.