Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lillian__ schreef:Tja je weet het nooit, ze wouden ookal de koningin haar laatste beetje macht ontzeggen... (geen adviseur meer tijdens verkiezingen)
Ik zie hem er wel voor aan om uit de EU te stappen en Nederland tot Dictatuur te verklaren.
Mannen weer in dienst, nieuwe tanks en vliegtuigen en ja hoor...
_Yasmine_ schreef:Lillian__ schreef:Tja je weet het nooit, ze wouden ookal de koningin haar laatste beetje macht ontzeggen... (geen adviseur meer tijdens verkiezingen)
Ik zie hem er wel voor aan om uit de EU te stappen en Nederland tot Dictatuur te verklaren.
Mannen weer in dienst, nieuwe tanks en vliegtuigen en ja hoor...
Ben ik benieuwd wat je er erg aan vind?
(gewoon benieuwd hoor, ik zie het probleem namelijk niet)
Marjoow schreef:En jij denkt dat dat ooit gaat gebeuren? Er blijven áltijd mensen die níet op Wilders stemmen, en een kabinet bestaat nooit uit 1 partij. Daarbij acht ik de kans zéér klein dat Wilders uberhaupt ooit MP zal worden.
Lillian__ schreef:Marjoow schreef:En jij denkt dat dat ooit gaat gebeuren? Er blijven áltijd mensen die níet op Wilders stemmen, en een kabinet bestaat nooit uit 1 partij. Daarbij acht ik de kans zéér klein dat Wilders uberhaupt ooit MP zal worden.
Tja misschien heb je gelijk, misschien ook niet, we zien wel.
k heb gewoon een te grote fantasie, laten we het daar maar ophouden
gohya schreef:Magrathea schreef:.
Zeg, PVV stemmers: mag ik vragen wat Wilders tot nu toe bereikt heeft in de kamer? Behalve een hoop dure kamervragen stellen?
Mag je zeker vragen,mijn antwoord: Wilders heb tot nu toe 1 ding bereikt en dat is de Dieren Politie.Maar die was er zonder hem toch wel gekomen.Verder heeft hij totaal nix bereikt!
Malenka schreef:Gohya,
Dat zal niet goed zijn voor het dierenwelzijn in Nederland... de dierenbescherming kan niet zomaar verder gaan waar de politie de taken heeft over genomen. De hele structuur is veranderd en de bereidheid tot medewerking van vrijwilligers ook. Ik ben benieuwd wat er mee gaat gebeuren.
Malenka schreef:Gohya,
Dat zal niet goed zijn voor het dierenwelzijn in Nederland... de dierenbescherming kan niet zomaar verder gaan waar de politie de taken heeft over genomen. De hele structuur is veranderd en de bereidheid tot medewerking van vrijwilligers ook. Ik ben benieuwd wat er mee gaat gebeuren.
sarabande schreef:Dus wat op Wilders stemt is het volk en de rest wat is dat dan?????
En het is Wilders die weggelopen is als je dat anders ziet ben je wel heel erg gelovig
De dierenpolitie werd onttrokken aan de bestaande politie, dus die kregen te maken met tekort aan personeel terwijl Wilders beloofd had dat er 3000 agenten bij zouden komen, ook daar is niets van terecht gekomen
Marjoow schreef:Waarom is Wilders weggelopen? Ik zeg dit niet alleen om hem te verdedigen hoor, maar de PVV is hier niet de enige met schuld. Voor zover ik weet, heeft de PVV meer stemmen gehad dan het CDA bij de vorige verkiezingen, en toch heeft het CDA meer te zeggen. Wat nou democratie.