Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DaniBanani schreef:Robert M: "Het spijt me dat het zo is gelopen. Het spijt me dat ik te laf was een punt achter m'n leven te zetten. Het was nooit m'n bedoeling kinderen en ouders pijn te doen. Niemand verdient dit."
Wél spijt dus.
En ja, het is mogelijk dat hij dit uitsluitend zegt omdat 't hem een minder hoge straf op kan leveren. Maar als je daar vanuit gaat is geen enkele spijtbetuiging ooit betrouwbaar, dus wie weet meent hij 't wel gewoon.
Citaat:Robert M: "Het spijt me dat het zo is gelopen. Het spijt me dat ik te laf was een punt achter m'n leven te zetten. Het was nooit m'n bedoeling kinderen en ouders pijn te doen. Niemand verdient dit."
DaniBanani schreef:Ach, vanzelfsprekend..ik was even vergeten dat Robert M. gewoon een gewetenloos monster moet blijven.
Wat fijn toch, dat mensen kennelijk nóóit van mening of gevoel kunnen veranderen in jouw wereld. Misschien beséft hij nu pas welk leed hij heeft aangericht en doet hij daarom deze uitspraak?
Citaat:Ik zeg niet dat jij het goedpraat en ook niet dat je hem een held vind, kom op zeg, wat ik zeg/vind is dat je in mijn ogen wel steeds bezig bent om begrip voor hem te kweken 'aaah ja maar hij is ook een mens hoor, hij deed het er heus niet om', het voor hem op te nemen 'omdat hij ook een mens is (ja dus... dat was Hitler ook, fijn exemplaar he)' en hem aan het verdedigen bent.
DaniBanani schreef:Robert M: "Het spijt me dat het zo is gelopen. Het spijt me dat ik te laf was een punt achter m'n leven te zetten. Het was nooit m'n bedoeling kinderen en ouders pijn te doen. Niemand verdient dit."
Wél spijt dus.
En ja, het is mogelijk dat hij dit uitsluitend zegt omdat 't hem een minder hoge straf op kan leveren. Maar als je daar vanuit gaat is geen enkele spijtbetuiging ooit betrouwbaar, dus wie weet meent hij 't wel gewoon.