Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nies_ schreef:Mijn vader noemt het pas Amerikaans Engels als er "fiets" in elke zin gebruikt is en er was voor mij maar 1 avond nodig om te begrijpen waarom
RoyceMack schreef:ik vloek zelden. door de invloed en verwachtingen van de maatschappij is vloeken gewoon onbeschoft. Als ik een meisje hoor vloeken(overigens geeft vloeken bij een man hetzelfde effect).. vind ik het meteen een onbeschoft viswijf hahaha, of een kamper:P
Dat is meteen het beeld dat een vloekend persoon bij mij opwekt..
Tokkie, kamper, viswijf, hagenees..
dat soort dingen. zelfs als ik mn teen stoot zeg ik alleen 'aaaaaaah'
en trek een pijnlijk gezicht. Bij mij komt er pas een vloek uit als ik echt heel erg pissig ben op iemand.
Maar mijn vocabulair rijkt niet zo ver wat dat soort woorden betreft.
RoyceMack schreef:ik vloek zelden. door de invloed en verwachtingen van de maatschappij is vloeken gewoon onbeschoft. Als ik een meisje hoor vloeken(overigens geeft vloeken bij een man hetzelfde effect).. vind ik het meteen een onbeschoft viswijf hahaha, of een kamper:P
en trek een pijnlijk gezicht. Bij mij komt er pas een vloek uit als ik echt heel erg pissig ben op iemand.
Marjoow schreef:RoyceMack schreef:ik vloek zelden. door de invloed en verwachtingen van de maatschappij is vloeken gewoon onbeschoft. Als ik een meisje hoor vloeken(overigens geeft vloeken bij een man hetzelfde effect).. vind ik het meteen een onbeschoft viswijf hahaha, of een kamper:P
Wat hypocriet zegeen vloekend persoon vind jij een onbeschoft viswijf?
Dusse, tokkie, kamper, viswijf en hagenees word niet gezien als scheldwoord??
xHaithi schreef:Nies_ schreef:Mijn vader noemt het pas Amerikaans Engels als er "fiets" in elke zin gebruikt is en er was voor mij maar 1 avond nodig om te begrijpen waarom
Correctie. Als het over televisieprogramma's gaat eerder: als er in elke zin *bieeeeep* gebruikt wordt. Heel tof als je een Amerikaanse uitzending kijkt met een aantal grofgebekte mensen ertussen. Fantastische belevenis x) "Biep, bieeeep, biep biep, bieeeeeeep, biepbiep".. Ook zo lekker te volgen op die manierAlsof ik niet tegen wat 'oliebol', 'fiets' of 'bitch' kan. Maar blijkbaar zijn Amerikanen anders en zouden ze spontaan doodvallen bij het horen van een vloek of scheldwoord. Als het op televisie komt in ieder geval