Prins Johan Friso bedolven onder lawine

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Momey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:14

Is er nog nieuws?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:15

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:15

Tendance schreef:
Wat is er anders de reden van om off piste te gaan. Ik ben het er wel mee eens hoor! Onverantwoord stoer doen!

Maar nogmaals hoop ik dat hij er bovenop komt, vooral in eerste instantie voor zijn vrouw en kinderen!
Verder ben ik niet heel koningsgezind, dus voor het volk, ach ja kan niet uitleggen hoe ik me daarbij voel, want dan wordt het vast anders en negatiever opgevat dan ik bedoel.

Nou nou nou... Het ongeluk vond plaats in zogenaamd vrij skigebied, buiten de piste. In Lech was vrijdag een waarschuwing voor lawines van kracht, van het niveau 4 op een schaal van 5. Er is een ''dringend'' advies gegeven de skipistes niet te verlaten, omdat anders lawines kunnen worden veroorzaakt. Stoer? Nee. Onverantwoord? Ja.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:16

zonnebloem18 schreef:
Polivy schreef:

Wie zegt dat ze om zijn bed gaan staan? Ze gaan alleen mee naar Oostenrijk.
Ik zou denk ik wel mijn kinderen meenemen hoor. Ten eerste zouden ze toch gaan, en ten tweede lijkt het me verschrikkelijk om je kinderen in zo'n situatie thuis bij hun nanny te houden.

De hele familie zou sowieso naar Lech voor vakantie dus heel raar is het niet, ik dacht zelfs dat ze al in Lech waren maar dat kan ik mis hebben.

Ik zal wel weer beschuldigd worden van speculeren, maar het hele koninklijke huis zit nu in dat vliegtuig incl. alle troonopvolgers.
Als dat vliegtuig neerstort is het KH wég...

Lijkt me niet dat ze met zijn allen daarin gaan zitten als de toestand niet extreem is.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:16

shilady schreef:
Arabesk schreef:
Hoe kun je als vader van twee kinderen en als man-van de moeder van je kinderen ZO ongelooflijk onverantwoordelijk zijn. _-:( -:(- Waarschijnlijk geen helm om en niet zo'n airbag ding, maar vooral BUITEN de piste met code 4

-:(- -:(- -:(-

Je laat straks je vrouw alleen met twee kinderen???? En als je het al overleeft zitten ze waarschijnlijk met een ernstig gehandicapte vader. Hersenpan in de kreukels en 20 min onder sneeuw, nee daar ga je niet ongeschonden vanaf komen.

Ja leuk zo'n tochtje buiten de piste, heeeeeeeeeel stoer. -:(- -:(-

tja opzich kan je altijd wel dood gaan hoor...
Had in 2010 een auto ongeluk gehad ,gelukkig niet ernstig maar als de omstandigheden anders waren geweest had ik meschien ook mn moeder vader familie en paardjes achter gelaten tja... En daarnaast mensen laten ook wellis door bv een ernstige ziekte hin familie achter.......

Er is een verschil tussen de risico's opzoeken en noodlot.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:17

Nicolletje schreef:
zonnebloem18 schreef:

De hele familie zou sowieso naar Lech voor vakantie dus heel raar is het niet, ik dacht zelfs dat ze al in Lech waren maar dat kan ik mis hebben.

Ik zal wel weer beschuldigd worden van speculeren, maar het hele koninklijke huis zit nu in dat vliegtuig incl. alle troonopvolgers.
Als dat vliegtuig neerstort is het KH wég...

Lijkt me niet dat ze met zijn allen daarin gaan zitten als de toestand niet extreem is.

Wie zegt dat ze allemaal in een en hetzelfde vliegtuig zitten?

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:18

Ik vind onverantwoord gedrag stoerdoenerij!
Ondanks dat het wordt afgeraden toch denken dat jij het wel kan en 4 op 5 is niet zomaar een waarschuwing!

Maar het is wel erg wat er nu gebeurd. Nogmaals hij is toch vader en man en kind!!!

Momey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:19

Dat zou pas nieuws zijn Nicolletje, als het vliegtuig zou neerstorten met heel het KH erin.. bokt zou op tilt slaan.

Maar er zal inderdaad heel wat aan de hand zijn als heel de familie dadelijk bij elkaar is

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:19

Dat vroeg ik me net ook af, als ze idd in een vliegtuig zitten waarmee het fout gaat is er een serieus probleem.

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:20

Om even de knuppel in het hoenderhok te gooien...........
Zijn ze wel van koninklijke huize? (aangezien men hierover twijfels had/heeft......... ze zijn niet meer dan jij en ik..........)
http://jacobusderoma.blogspot.com/

On topic:
Ik vind het niet verstandig en verantwoord wat hij gedaan heeft.
Als het een onbekend iemand was, zou je niemand er over horen en zou er wel degelijk met een vinger gewezen worden.
Nu, omdat het iemand van Koninklijke Huize treft mag het niet?

Ondanks alles wens ik alle betrokkenend veel sterkte!! :(:)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:20

Cassidy schreef:

Vliegtuig is een half uur geleden al geland, met Alexander en Constantijn in ieder geval.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:21

Vliegtuig is inmiddels geland dus laat jullie kroontjes maar in de kast liggen. :+

Ik geloof dat ze vanaf nu met de helikopter verder gaan.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:22

Arabesk schreef:
_San87_ schreef:

Nou nou, iets minder mag ook wel. Hij is nog steeds mens en er mocht op dat moment daar gewoon geskied worden.

Ja sorry hoor, ook iets teveel 'stoere mannen' afgelopen weekend zien kletteren op het ijs. Ziekenauto's af en aan 8)7.
Mannen denken gewoon vaak niet na wat ze achterlaten als ze verongelukken. Ze denken niet na over wat er mis kan gaan.

Kom op he code 4 en dan buiten de piste gaan zonder airbag enzo, dat kun je naar je kinderen toe niet maken :(

En het is ook niet meer terug te draaien. Laten we allemaal hopen dat hij het overleeft.

ista

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:22

Prins Johan Friso is geen lid van het Koninklijk Huis, wel van de Koninklijke familie.

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:23

Ik zou geen knuppel in een hoenderhok gooien, daar schrikken die beesten van :S

Ik vind het wel erg voor die meneer, maar als iemand van mijn vriendenkring of familie daar in die situatie lag, was er niet zoveel ophef over en was het ronduit dom en roekeloos en stoerdoenerij van die persoon en dan werd er wel wat anders gezegd!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:23

Arabesk schreef:

Dan mag jij mij het verschil vertellen.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:24

Winged schreef:
Cassidy schreef:

Vliegtuig is een half uur geleden al geland, met Alexander en Constantijn in ieder geval.

Dat is niet het hele koninklijke huis. De kinderen/erfgenamen van de troon van Alexander zitten niet in hetzelfde vliegtuig. Dat mag nieteens.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:24

Noodlot overkomt je, kun je niks aan doen.
Risico's kun je opzoeken.

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:25

Deze meneer ging met alle waarschuwingen (code rood en verboden om off piste te gaan) toch off piste en kwam in een lawine terecht. Dit zijn risico's opzoeken.

Een ander persoon zit in een auto en een dronken gast rijdt vol in op zijn auto en de persoon die niets fout deed ging dood. Dat is het noodlot.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:25

Cassidy schreef:
Dat is niet het hele koninklijke huis. De kinderen/erfgenamen van de troon van Alexander zitten niet in hetzelfde vliegtuig. Dat mag nieteens.

Ik zeg nergens dat het hele KH in dat vliegtuig zit dacht ik? :)

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:26

Tendance schreef:
Ik vind onverantwoord gedrag stoerdoenerij!
Ondanks dat het wordt afgeraden toch denken dat jij het wel kan en 4 op 5 is niet zomaar een waarschuwing!

Maar het is wel erg wat er nu gebeurd. Nogmaals hij is toch vader en man en kind!!!

Ben het wel met je eens.
En dan ook nog te bedenken dat ze al jaren skieen, dan moet je toch beter weten.
Dat betekent overigens niet dat het heel erg is wat er is gebeurd. Ik hoop dat hij er goed vanaf komt, maar heb mijn twijfels. Twintig minuten onder een pak sneeuw kan niet goed voor je zijn!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:27

Cassidy schreef:
Arabesk schreef:

Dan mag jij mij het verschil vertellen.

Bewust en onbewust :) :)
Duidelijk lijkt me.

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:28

Geen fijn bericht wanneer je vannacht ook wegrijdt naar Oostenrijk, sowieso niet natuurlijk..

Mag hopen dat hij het red ..

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:29

Winged schreef:
Cassidy schreef:

Ik zeg nergens dat het hele KH in dat vliegtuig zit dacht ik? :)

Dat heb jij niet geroepen, dat deed Nicolletje.

Winged

Re: Prins Johan Friso bedolven onder lawine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:30

Ah, ok, begreep het al niet omdat zij niet in de quote stond, excuus :)