En van die microvezel handdoekjes. Die dus heel snel opdrogen. Dat gaf mijn zwager als tip toen ik voor het vriendje van zusje vorig jaar kerstcadeautjes gaf (die begon toen aan opleiding voor het korps).
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polivy schreef:Goede lijst san87. Stuur trouwens wel dan naadloze sokken, zoals bv bij Xenos te krijgen is!!! En bij Xenos (en wandelwinkels) kun je ook van die kleine pakjes kopen met zeepblaadjes. Ideaal! Zal aan mijn zwager nog wel even vragen (zelf militair) waar je mannen en vrouwen op uitzending blij mee kan maken
En van die microvezel handdoekjes. Die dus heel snel opdrogen. Dat gaf mijn zwager als tip toen ik voor het vriendje van zusje vorig jaar kerstcadeautjes gaf (die begon toen aan opleiding voor het korps).
myxlea schreef:Heeft jullie soldaat trouwens zijn naam voorgesteld in de eerste mail zeg maar waarin je de gegevens krijgt? Die van mij niet namelijk maar "iets" in het adres komt overeen met "iets" in het emailadres.. Ik heb alleen geen idee of dat haar naam dan is, aangezien ik niks snap van die adressen!
_San87_ schreef:myxlea schreef:Heeft jullie soldaat trouwens zijn naam voorgesteld in de eerste mail zeg maar waarin je de gegevens krijgt? Die van mij niet namelijk maar "iets" in het adres komt overeen met "iets" in het emailadres.. Ik heb alleen geen idee of dat haar naam dan is, aangezien ik niks snap van die adressen!
Op het forum hebben ze geadviseerd je soldaat, wanneer je voor het eerst schrijft, met bijv. SGT. Wonderfull aan te spreken en hem/haar dan te vragen naar de naam, mocht je dat niet duidelijk zijn.
Mocht je geen antwoord krijgen (wat heel goed mogelijk is), dan ook gewoon je soldaat blijven aanspreken met bijv. bovengenoemde titel.
myxlea schreef:_San87_ schreef:
Op het forum hebben ze geadviseerd je soldaat, wanneer je voor het eerst schrijft, met bijv. SGT. Wonderfull aan te spreken en hem/haar dan te vragen naar de naam, mocht je dat niet duidelijk zijn.
Mocht je geen antwoord krijgen (wat heel goed mogelijk is), dan ook gewoon je soldaat blijven aanspreken met bijv. bovengenoemde titel.
Oke dankjulliewel! En SGT. Wonderfull, waar staat dat dan eigenlijjk precies voor?
haha sorry voor al mijn vragen, maar dan weet ik wel waar ik over schrijf zeg maar
F_Orumster schreef:sergeant wonderfull? Wat een opening...?
F_Orumster schreef:Ja das waar, maar wij zijn nuchtere NLers
Ik snap dat dear opponent te nuchter is, maar ik zou dear sgt wfll niet uit mn pen kunnen krijgen
_San87_ schreef:I know. Ik heb ooit eens regelmatig moeten corresponderen met Amerikanen en ze gaan echt prat op dat soort dingen. Hoe slijmeriger je mail, hoe eerder je antwoord krijgt
.
Ik zou zoiets er wel boven kunnen zetten, vooral omdat ik weet dat het gewaardeerd wordt en ik het ook echt super vinden wat ze doen.