Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miracle_ schreef:Nou soms krijg ik echt nog wel de kriebels als ik zo'n vrachtwagen zie rijden, met al die neuzen uit die gleuven. En die beestjes zo op elkaar gepropt, brr...
HLPhoto schreef:Straal 50 km ofzo is dus goed...Ik heb er eigenlijk best zin in... om eens een stukje uit het leven van een varken vast te leggen op een echte boerderij. Momenteel vrij veel kantoorwerk en moet nog wat nieuwe apparatuur testen voor ik dat zomaar bij klanten ga gebruiken...
wie biedt? Regio Enschede a.u.b.
fenna1995 schreef:Vorig jaar ben ik voor een rondleiding bij een varkensboer geweest. Daar zitten de varkens altijd in het donker, staarten woren eraf geknipt zodat ze elkaar niet bijten (een dier in een kleine ruimte moet toch iets verzinnen als 'ie zich verveelt) en sommige varkens zitten in zulke kleine hokjes dat ze niet kunnen liggen.
Natuurlijk is het overal anders, en natuurlijk zijn er boeren die veel doen aan het welzijn van de dieren, maar het feit blijft dàt er boeren zijn die alleen naar het economische belang kijken en daar moet, vind ik, zeker aandacht aan geschonken worden. Het vervelende is alleen dat er geschetst wordt dat het er bij alle varkensboeren zo aan toe gaat, maar zie daar maar eens onderscheid in te vinden.
HLPhoto schreef:Misschien deze jongen ook ff vertellen dat ie geen vlees meer mag eten dan --> http://500px.com/photo/1053641