Landelijke staking TNT

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

manzano

Re: Landelijke staking TNT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:04

De verzender krijgt bij afgeven van het pakket een code waarmee je kan zien waar het pakket is.
Dus gewoon ff bij de verkoper opvragen. Zeker een particulier moet dat je zo kunnen geven....

MiniMaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 16:16

Emytje schreef:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! Ik was zo bang voor volgende week he, of nou eigenlijk voor de week erna. ;)

In principe is het niet de bedoeling dat wij (postbezorger) onze eigen wijken voorbereiden, maar met de eerste twee stakingen is dat wel gedaan. Daarna werd het door anderen gedaan. Ik weet niet wie of wat ze er gisteren voor hebben ingezet, maar de vaste postbode had mijn wijk in ieder geval niet voorbereid. Op het bezorgrapport stond een naam die er normaal niet staat. (en het was niet mega geweldig gedaan, had gewoon 10 foutlopers die ik terug kon sturen, maar goed ik had tenminste wel wat om rond te brengen. :) )

er zitten enorm veel fouten in de rode bakken en hat is bijna niet mogelijk om die er allemaal uit te halen met zetten als je de post op tijd wilt aanleveren bij de bezorgers. Dat anderen jouw wijk nu zetten komt ook omdat er meer mensen worden ingezet ivm drukte.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 18:39

Pfff idd veel fouten in de rode bakken. Moest vandaag ook extra werken, een wijk gezet met idd veel fouten in de rode bakken. Veel eruit kunnen halen, maar er zullen er vast nog wel een paar blijven zitten. Daarna een halve wijk weggebracht en daar zaten ook redelijk wat brieven op de verkeerde plek.

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 18:45

Jeetje hier ook gigantisch veel fouten! We hebben hier van alle wijken een deel afgehaald en dat samengevormd tot 1 wijk zodat iedereen wat minder heeft :)