Kenden die anderen dan wel de partij-programma's van de andere partijen? Kom op zeg! Ik heb gewoon de kieswijzer ingevuld en daar kwam PVV uit. Ik ben gestopt met me te verdiepen in wat partijen beloven, want: Ze houden zich er toch niet aan! Van mij mogen ze dat hele Den Haag opdoeken. De helft er uit.
Ambtenaren ontslaan die geen klap uitvoeren? JA! Gouden handdrukken afschaffen voor klojo's die de boel verzieken? Ja! En ga zo maar door. Ik vind het ook een signaal naar de politiek, dat het onderhand eens afgelopen moet zijn met dat eeuwige geleuter en dat er eens opgehouden wordt met belastingen verhogen en bezuinigen op zorg enzo. Laat ze een paar commissies minder aannemen en op hun eigen ministeries kijken waar bezuinigd kan worden.
Ik heb absoluut niet op de PVV gestemd vanwege de Islam. Inmiddels zijn een boel van die 'buitenlanders' met criminele achtergrond ook gewoon in NL geboren. Ik persoonlijk ben van mening dat de boel ontregeld is geraakt, toen er verplicht werd verwacht dat mama's hun kids zouden dumpen op een KDV om te gaan werken. Dat is vaak de hangjeugd van de toekomst. Vaak hebben de 'buitenlanders' dat onder elkaar veel beter geregeld. Als ik zie waar ik van op aan kan in mijn omgeving, zijn dat wel de mensen met een andere mentaliteit dan die van veel Ollandse mensen. Ze zijn vaak veel gastvrijer en socialer.

En dat bedoel ik niet generaliserend natuurlijk. Ik veroordeel mensen altijd pas, nadat ze serieus genoeg tijd hebben gehad om te bewijzen dat ze zijn wie ze zijn. Niet op één indruk in elk geval. Feit blijft: Zo kan het niet langer en zeker niet in de politiek. En ja, volgende keer stem ik weer op Wilders.
En uhm, ik ben ook niet dom of laagopgeleid. Ik wil deze 2 trouwens apart zien. Ook hoogopgeleiden kunnen heel dom zijn.