Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Replay schreef:Baal hier ook echt als een stekker, mijn opa is heel erg slecht geworden en ik heb met spoed een ticket gekregen naar NL. Krijg je dit op je dak!!!! Hopen dat ik nog op tijd ben......
joostvangestel schreef:Zo, het gaat spannend worden, ik moet dinsdag naar Belgrado. Op dit moment is Düsseldorf dicht, München is dicht (overstap) en ook Belgrado zelf is dicht. De Duitsers stellen dat het met alle gemak tot aan het midden van de week kan duren, hier in Nederland is men kennelijk wat optimistischer.
De trein naar Belgrado? NS houdt op bij Praag. Dat kan in 5 uurtjes geloof ik. Dus het zo theoretisch wel in een uurtje of 10-12 te halen zijn..
vikki schreef:Van je paard naar de grond, of iets anders?
laura1987 schreef:Net op het nieuws was dat ze vliegtuigen uit dusseldorf als proefkonijn zeg maar willen laten vliegen. Volgens mij vanavond (of morgenochtend).
Sizzle schreef:Heb je gelezen over de radar van schiphol: die geeft een error omdat hij geen vlliegtuigen kan vinden en denkt dat hij dus kapot is![]()
Ik had in Basel inmiddels ook geen vliegtuigen meer verwacht maar toen ik net bij mijn paard was (staat zo ongeveer in het vliegveld) kwam er toch af en toe een vliegtuig over, maar wel minder als anders. Ik had ook het idee dat het enkel cargo vluchten waren.
Ik zat vandaag een geboorte kaartje naar iemand te schrijven maar bedacht dat het momenteel een beetje zinloos was, die post vliegt natuurlijk ook niet