MamboBeach schreef:Ik neem van je aan dat het een vooroordeel is!
Jij hebt het daar naar je zin en dat vind ik echt fijn voor je maar ik zou het niet willen en kunnen. Jij bent misschien anders ingesteld of hebt misschien geen rare dingen meegemaakt maar ik kan me ook voorstellen dat die er wel zijn.
Nou ik heb genoeg meegemaakt hoor.
Een paar keer auto-inbraak, eigen schuld, had radio en dure zonnebril, cd's zichtbaar laten liggen.
Een inbraak in mijn huis 's nachts, ook eigen schuld, had de deur niet op slot gedaan, dus we zijn geflippeerd of zo iets, terwijl wij boven lagen te slapen.
's nacht een aanrijding, mijn schuld, ik zat onder de pijnstillers, een aanrijding met 4 marokkanen. Die gingen tekeer, maar ik ben gewoon uitgestapt (in mijn nachtjapon, want ik ging mijn dochter uit een discotheek ophalen). Daar schrokken zij geloof ik heel erg van, dat een vrouw midden in de nacht uit de auto stapte. Ik heb mijn excuus voor de aanrijding aangeboden en alles via de verzekering netjes geregeld, geen problemen. Mijn man vond het trouwens niet zo gek, dat zij boos waren, want hij zou ook boos zijn als je zo stom een aanrijding maakt.
Mijn man en ik gaan nog heel veel uit (ook zakelijk), en komen dus heel veel 's nachts in de stad.
Maar ik voel me veilig op de Kruiskade, want het is daar altijd druk en best veel verkeer en politie'
Kijk, je moet niet 's nachts in een stil straatje gaan pinnen, want dat is vragen om moeilijkheden, maar ook dat heb ik wel eens noodgedwongen gedaan.