Twiggy2008 schreef:Vjestagirl schreef:Ik vind niet dat ik (of mijn ouders) met hun/onze jaren lange studies, vele avonden en weekeinden weg, en verantwoordelijke banen op hoeven te draaien voor de kosten van iemand die een baan heeft waarbij ze 's middags klaar kunnen zitten met de thee, geen avonden en weekeinden werken, niet 6 jaar hebben gestudeerd en nouwelijks verantwoordelijkheden hebben.
(en nee, ik zeg niet dat dat perse opgaat voor jou, of voor wie dan ook in dit topic).
Vjestagirl, ik durf te stellen dat ik na een jarenlange carriere in de muziek- en TV wereld, waarbij ik ook avonden en weekenden voornamelijk onbetaald gewerkt heb, dan ook niet op hoef te draaien voor jou, die nog niet eens begonnen is aan een carriere (jij studeert toch nog?).![]()
Of wel? Wij zitten in een hele andere levensfase, dat lijkt me duidelijk, maar ik voel me echt niet schuldig dat ik 's middags aan de thee kan met mijn dochter na schooltijd, hoor.![]()
If you don't mind......
En verder heb ik ook niet het idee dat jij of anderen er echt voor opdraaien, eerlijk gezegd. Ik vind het allemaal zwaar overdreven. Maar laat me raden, stem jij VVD toevallig? Of PVV? Vroeg ik me gewoon even af..... Je zult wel geen SP stemmen, he?
D66. En als jij mij uit kunt leggen waarom KBS nuttiger is dan de stufi, ga je gang. Ik heb je net op de vorige pagina een hele rits argumenten VOOR de stufi gegeven, waar je niet op gereageerd hebt.