palinglcw schreef:Alet74 schreef:Waarom is dat niet netjes palingicw? Ik vind het niet zo netjes om de kkk in dit kader erbij te gaan halen.
Daarnaast vind ik het een beetje flauw om te gaan zeggen 'ik geloof in mezelf etcetera' daarmee doe je de mensen die vanuit hun geloof een hoofddoek, keppeltje, kruisje of weet ik veel wat dragen, te kort.
leer eerst me naam maar eens goed spellenkkk = ook een geloofsovertuiging dus ik heb al het recht om hun erbij te betrekken of je dat leuk vindt of niet.
en je zou eens voor de grap... de koraan moeten lezen dan snap je de reden waarom ik wil dat ze het afschaffen het heeft met onderdrukking te maken van de vrouwen door moslim mannen net zoals negers onderdrukt werden door de kkk vandaar het verband en ja het is extreem geuit maar onderdrukking is onderdrukking.
pfff wat zijn we lekker bot...
Tuurlijk in feite is het begonnen met de onderdrukking van de vrouw, maar in vele gevallen is dat lang niet meer zo! En als het daarom niet zou mogen, alsof in Nederland geen vrouwen onderdrukt worden?
Wat mij betreft komt er geen verbod op een hoofddoek, want dan zouden keppeltjes en tulbanden ook verboden moeten worden. Ik vind, dat geloofsuitingen altijd mogen, zolang je een ander er niet mee schaad. Een hoofddoek schaad niemand, maar eerwraak wel. Waarom dan zeuren over hoofddoekjes als er veel ergere dingen gebeuren? Laat ze gewoon hun ding doen