Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rainbow8 schreef:Op de boot en terug naar waar ze vandaan kwamen........ als ze hier willen wonen, dan ook aanpassen. Zo niet?? Wat doe je hier dan??? Sorry hoor, maar zo zie ik het wel.
Binckydenice schreef:Anya schreef:Ik kom net uit Egypte. En alhoewel daar de meeste vrouwen traditioneel gekleed gaan, heb ik alles bij elkaar iets van 5 vrouwen gezien in een niqaab. Het is ook daar geen gemeengoed. Dus laat die paar vrouwen dat ding nu gewoon rustig aantrekken. Het zullen er nooit heel veel meer worden. Waar maakt iedereen zich toch altijd druk om.
Over mijn aanstaande kinderen hun toekomst, daar maak ik mij druk om
rainbow8 schreef:De tijden zijn hier veranderd. En als je hier wilt wonen heb je je toch aan te passen. Als wij daar heen gaan hebben we ons ook aan te passen.......... Dus waarom dan niet andersom??
rainbow8 schreef:De tijden zijn hier veranderd. En als je hier wilt wonen heb je je toch aan te passen. Als wij daar heen gaan hebben we ons ook aan te passen.......... Dus waarom dan niet andersom??
Adil18 schreef:Ik ben trouwens wel even benieuwd....Ik had het volgens mij al wel eens gehoord, amar is er een regel in NL dat je ten alle tijden "herkenbaar" op straat rond moet lopen? Identificatieplicht, ja oke, maar moet je ten alle tijden te herkennen zijn?
Wanted2003 schreef:Adil18 schreef:Ik ben trouwens wel even benieuwd....Ik had het volgens mij al wel eens gehoord, maar is er een regel in NL dat je ten alle tijden "herkenbaar" op straat rond moet lopen? Identificatieplicht, ja oke, maar moet je ten alle tijden te herkennen zijn?
Nee, naar mijn weten is er geen wetgeving over.