Wilders zet in op hoofddoekenbelasting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Wilders zet in op hoofddoekenbelasting

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:46

nee, voor de non hoeft inderdaad geen uitzondering gemaakt te worden...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:47

Tallie: om maar te zwijgen over een hoofddoek als mode statement. Want die moet er dan ook aan geloven.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:48

Welshcobfan schreef:
Tallie: om maar te zwijgen over een hoofddoek als mode statement. Want die moet er dan ook aan geloven.

*potverdomme, ik wilde net een grote boeren zakdoek in mijn haar knuppen* :')

_O-

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:49

Tallie_Ho schreef:
Welshcobfan schreef:

*potverdomme, ik wilde net een grote boeren zakdoek in mijn haar knuppen* :')

_O-

Nou idd, nu je het zegt, al die arme kaaskopboerinnetjes moeten er ook aan gaan geloven :D :D

*typo
Laatst bijgewerkt door Somebody_ op 17-09-09 15:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:52

Hihi, moet zeggen dat ik vind dat deze discussie eerder vandaag even pittig was, maar nu eigenlijk best wel aangenaam verloopt :D

Ik ben nog steeds van mening dat nederland te vol zit en dat Wilders zo nu en dan wel nuttige dingen uitkraamt, maar het idee van de kopvodtax, tja, het blijft merkwaardig.. :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:54

Geert wil maar 1 ding en dat is aandacht. Dus wat doe je om aandacht te krijgen? je bedenkt iets volledig hysteries :j
Werkt goed!
Wie hard roept, krijgt veel aanhangers. Want hij valt gewoon op :)

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:54

Citaat:
Balkenende wijst heffing op hoofddoekjes af DEN HAAG - Het kabinet ziet helemaal niets in het voorstel van PVV-leider Geert Wilders om belasting te heffen op het dragen van een hoofddoekje.

Dat maakte premier Jan Peter Balkenende donderdag duidelijk tijdens de tweede dag van de Algemene Beschouwingen. Woensdag, toen Wilders zijn plan presenteerde, sprak minister Eberhard van der Laan (Integratie) al van een „volstrekt hysterisch” voorstel.

Balkenende benadrukte dat zo'n voorstel niet past in „een land waar plaats is voor iedereen en waar we respectvol met elkaar omgaan”, zoals hij dat voor ogen heeft.

Wilders oogstte woensdag ook louter kritiek uit de Tweede Kamer. De PVV-leider vindt dat er snel iets gedaan moet worden aan de „ontzettende groei van hoofddoekjes” in het straatbeeld.

:D Ergens anders zei iemand dat ze CDA en PVV wel samen zagen... Hmm, denk het niet :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:55

Geert heeft ook absoluut wel goede punten ertussen :j Want net als met elke partij, je hebt geen enkele partij met alleen maar goede of slechte punten.

hahaha arm CDA :P Die moeten dan aan de nonnen gaan vertellen dat ze maar moeten extra collecteren om hun hoofddoek te kunnen betalen :D hihiihih zie JP al helemaal in het klooster staan met die mededeling :D

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:57

Ik denk dat als de PVV in de regering zit, het heel snel herverkiezing word. Simpelweg omdat links en rechts niet samen gaan ;)

Neemt niet weg dat ik het hem wel zou willen zien proberen :P

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:57

Welshcobfan schreef:
hahaha arm CDA :P Die moeten dan aan de nonnen gaan vertellen dat ze maar moeten extra collecteren om hun hoofddoek te kunnen betalen :D hihiihih zie JP al helemaal in het klooster staan met die mededeling :D

:D :D :D Raap mij maar op :+ JP & Wilders in het klooster? :)) _O- 'Vandaag is een zwarte dag' * ehhhh* :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:58

De grootste partijen gaan echt niet naast hem zitten. Dat je hem tegenover je hebt is verfrissend om het maar zo te noemen. Maar naast je? nee dat zie ik niet gebeuren.

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:01

ik heb het gister helemaal gezien ook een gedeelte van mevr. hamer, zaten overigens wel zeer grappige stukjes tussen als meneer pechtold aan het wordt kwam, de clown haha :D
het betoog van wilders heb ik dus ook gezien. die man kan echt goed spreken vond het eerste gedeelte ook eigenlijk een beetje grappig eerlijk gezegd! maar de dingen die hij zegt zijn veel te zwart wit, natuurlijk zijn er dingen die hij zegt waar een groot gedeelte van nederland precies hetzelfde over denkt. maar dat kopvoddentax zoals hij het noemt, ik zie daar helemaal niets in, het is denk ik ook niet mogelijk om te realiseren en het zal ook zeker niet ten goede komen wat betreft de sfeer tussen verschillende culturen in nederland :n

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:26

Wat Geert Wilders nu heeft uitgekraamt is natuurlijk weer over the top, maar ik snap zijn standpunt zeker.
Moet je eens bij mij in Alkmaar kijken, overal waar je kijkt zie je hoofddoekjes en er lopen veel vrouwen met boerka's aan.
Lekker, als jij op het strand ligt en er springt er eentje de zee in! Wij mogen ons volledig gaan scheren en (schoon) in onze bikini liggen en zij springen de zee in met het hele gewaad aan. Lekker fris!

Buiten de hoofddoekjes om vind ik de (meeste) moslims zeer asociaal. Bij mij op school, het is vreselijk.
Nederlandse meisjes worden zo bedreigd en lastig gevallen door de lieve moslima's, ze hoeven 1 keer hun kant op te kijken en hebben meteen flinke ruzie. En een commentaar dat ze hebben over Nederland, in het marrokaans zeggen dat ik een arrogante k*nker Nederlander ben, laatst keek er een moslims meisje GTST achter haar pc op youtube(ja tijdens de les) en er werd gevraagd door haan vriendinnen of ze gek was omdat ze een Nederlandse zender keek.
Laten we het maar niet hebben over de marrokaanse jongens, waar je nog meer last van hebt als blondine. ;)

Waar gaat dit heen? Dat je je niet eens meer veilig kan voelen in je eigen land door de buitenlanders.
Het moet toch niet gekker worden.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:30

UpToDance: Je wilt niet weten hoeveel mensen in de zee plassen, dát is een stuk viezer dan met een gewaad erin gaan. Jij mag ook rustig met kleren en al in de zee gaan hoor! :j

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:33

Ik vind het achterlijk dat wilders daarmee komt... Ik vind het ook niet storend, hetzelfde als petjes, mutsen etc ;) in de winter is het er vol mee, is de stad dan nog bedreigender? Dan blijven we met zen allen binnen :+ want al die onherkenbare gezichten in de winter door die mutsen en sjalen is gewoon niet meer veilig!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:34

Welshcobfan schreef:
UpToDance: Je wilt niet weten hoeveel mensen in de zee plassen, dát is een stuk viezer dan met een gewaad erin gaan. Jij mag ook rustig met kleren en al in de zee gaan hoor! :j

Hahaha inderdaad :+ alsof de zee daardoor vervuild word zeg... je weet dat de riolen op zee uitkomen he :+ lol.. echt wat is het punt :P

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:35

Iemand zei in een ander topic al iets moois: Het is vaak de angst die mensen hebben. Dat is een grote drijfveer. Door die angst voel je je onveiliger, maar daar kun je zélf ook veel aan doen gelukkig! :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:37

UpToDance schreef:
Wat Geert Wilders nu heeft uitgekraamt is natuurlijk weer over the top, maar ik snap zijn standpunt zeker.
Moet je eens bij mij in Alkmaar kijken, overal waar je kijkt zie je hoofddoekjes en er lopen veel vrouwen met boerka's aan.
Lekker, als jij op het strand ligt en er springt er eentje de zee in! Wij mogen ons volledig gaan scheren en (schoon) in onze bikini liggen en zij springen de zee in met het hele gewaad aan. Lekker fris!

Buiten de hoofddoekjes om vind ik de (meeste) moslims zeer asociaal. Bij mij op school, het is vreselijk.
Nederlandse meisjes worden zo bedreigd en lastig gevallen door de lieve moslima's, ze hoeven 1 keer hun kant op te kijken en hebben meteen flinke ruzie. En een commentaar dat ze hebben over Nederland, in het marrokaans zeggen dat ik een arrogante k*nker Nederlander ben, laatst keek er een moslims meisje GTST achter haar pc op youtube(ja tijdens de les) en er werd gevraagd door haan vriendinnen of ze gek was omdat ze een Nederlandse zender keek.
Laten we het maar niet hebben over de marrokaanse jongens, waar je nog meer last van hebt als blondine. ;)

Waar gaat dit heen? Dat je je niet eens meer veilig kan voelen in je eigen land door de buitenlanders.
Het moet toch niet gekker worden.

Het is een misverstand dat enkel blondines daar last van hebben. :+

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:37

Tax op hoofddoeken.. het moet toch niet gekker worden. Maar goed Wilders wil aandacht en weet dat goed te krijgen haha.

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:39

Tallie_Ho schreef:
Zo, ik heb maar even de stoute schoenen aangetrokken en Geert een email gestuurd :+

Citaat:
Geachte heer Wilders,

Ik heb een vraag over uw voornemens kopvoddentax in te voeren. Gaat u een onderscheid maken tussen de hoofddoeken van moslima's en die van mensen met een ziekte zoals kanker? Mensen die chemo hebben gehad dragen ook vaak een hoofddoek, daar hun hoofdhuid te gevoellig is voor andere hoofddeksels en zij niet met een kaal hoofd naar buiten kunnen of willen. En hoe ziet u de hoofdbedekking van de nonnen welke in Nederland verblijven? Zal hiervoor deze tax ook gelden?

Ik ben een serieus persoon die het beste met u voor heeft en zou het zeer zeker zeer waarderen indien u de bovenstaande vragen wilt beantwoorden.

Vriendelijke groet,

Je bent de keppeltjes vergeten! :P :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:40

straks moet er nog tax komen op de broeken die je draagt, want die wijd uitlopende broeken zijn tegenwoordig écht uit den boze mensen! en natuurlijk die vrésélijke hanekammen (die ik overigens echt 10 x erger vind dan hoofddoekjes) moeten ook allemaal tax gaan betalen! Dan hebben we eindelijk een fijn straat beeld vind ik :+ (op wilders manier :') )

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:40

keppeltje is geen hoofddoek :P

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:41

hahahaha een 'u loopt hopeloos achter op de mode' tax :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:42

Hey mensen, de afrikanen/surinamers/antilianen dragen soms ook van die
dingen op hun hooft (ben de naam kwijt :( die met die leuke felle kleurtjes!)
valt dat ook onder die tax dingen :')

edit: klik foto
Laatst bijgewerkt door Rennie89 op 17-09-09 16:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:42

Welshcobfan schreef:
Iemand zei in een ander topic al iets moois: Het is vaak de angst die mensen hebben. Dat is een grote drijfveer. Door die angst voel je je onveiliger, maar daar kun je zélf ook veel aan doen gelukkig! :)

Gewoon een uzzi in je BH verstoppen :')