Authentic schreef:Hey muts
Denk even aan je taal gebruik. Ik vind het verre van noodzakelijk om te gaan schelden. Ik tem dan bij deze ook even en ga verder met jou niet verder in discussie.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hilda79 schreef:@ Michel,
Concreet wat gaan jullie nu eindelijk aan dit al wat jaren bekende probleem doen?
Er is vanuit ons (fotografen) al voorgesteld om stockfoto's te leveren die jullie dan aan kunnen kopen.
Er is een optie om met royalties te werken. Iedere download van plaatje x van fotograaf x levert de fotograaf een vooraf afgesproken bedrag op.
Ik ben van mening dat met een stockvoorraad die jullie als Horsetycoon zelf aankopen en alleen voor spelers beschikbaar stellen dit hele probleem voor een heel groot deel de kop is in te drukken.
Hilda79 schreef:@ Michel,
Concreet wat gaan jullie nu eindelijk aan dit al wat jaren bekende probleem doen?
Er is vanuit ons (fotografen) al voorgesteld om stockfoto's te leveren die jullie dan aan kunnen kopen.
Er is een optie om met royalties te werken. Iedere download van plaatje x van fotograaf x levert de fotograaf een vooraf afgesproken bedrag op.
Ik ben van mening dat met een stockvoorraad die jullie als Horsetycoon zelf aankopen en alleen voor spelers beschikbaar stellen dit hele probleem voor een heel groot deel de kop is in te drukken.
Suus__ schreef:Hilda79 schreef:@ Michel,
Ik lees al een poosje mee, en ik vind dit een erg goed idee. Ik wil er zelf (en vele andere fotografen) aan meewerken.
LimaMambo schreef:Focussed schreef:Joh LimaMambo, een gestolen foto haal ik er 9 van de 10 keer zo uit. Je kan mij niet wijs maken dat je die foto's van die steigerende Arabier in de woestijn in je achtertuin hebt gemaakt.
misschien dat diegene een vakatie had geboekt naar egypte?