Huertecilla schreef:Alane schreef:en het blijft off-topic

Wel, jij bent het ook niet eens met het topic, volgt de gedachtengang niet, dus dat je dit vindt is niet zo vreemd.
Ík heb het topic opgestart
vanuit een topic over het doping geval van Isabell Werth...
jij roept consumenten op sponsoren te boycotten...
de sponsor van die voetbalclub, wordt genoemd in een krantenbericht met daarbij geschreven dat de sponsor wil dat de club ook de speler straft, dus in het geheel niet waartoe jij als TS oproept... (dan vergeten we het stukje journalistiek maar even, immers de kranten moeten ook gevult worden, en niet alleen met reclame) en is dit meer, reclame over de rug van de speler die geblesseerd is...
Huertecilla schreef:en vind én de gedachtengang erachter logisch én het een prima voorbeeld daarvan.
ik vind het dus geheel geen voorbeeld maar juist het tegenover gestelde, misbruik maken van andermans leed om jezelf in de schijnwerpers te zetten.. hetgeen jij wilt boycotten...
Huertecilla schreef:Deze sponsor heeft het imago gebruikt m te scoren. Heel knap ómgebogen; zich er tegen afgezet én niets ingeleverd. Ja, daar trekt het hele voetbal zich wat van aan. Het is een signaal over de maatschappelijke meningsvorming; anders zou de sponsor er niet mee kunnen scoren.
Dat is wat al paginaslang wordt aangegeven wat de Rabo zou moeten doen; voorwaarden stellen. Prima voorbeeld.
een sponsor is er om te sponsoren, en niet om te coachen, te trainen, regels aan te passen etc etc... daarvoor zijn de trainers, het bestuur, de coaches, begeleiders etc...
Huertecilla schreef:Sponsoren op meer dan hobbyschaal is een vorm van reclame.
Imago is een sleutelwoord.
Een sponsor heeft belang bij een positieve uitstraling en niet bij een aso-ciatie. Tenzij de doelgroep een aso publiek is natuurlijk...
Het imago van die club was al zo, zo als die nu is voordat Base sponsor werd...
Huertecilla schreef:Hoewel de NL dwangmethode goud oogst is dat een van de 21ste eeuwse bio-ethiek geïsoleerd eiland.
Het is zelfs binnen de paardenwereld vooral klatergoud. Niemand ontkent de succesvolle manier waarop uitgeveord wordt wat de jury als plaatje wil zien, doch buiten de harde kern van de FEI ringdressuur zijn weinig ruiters die vinden dat het gouden doel deze middelen heiligt.
Buiten de paardenwereld is men nóg minder onder de indruk van het gesol met de aangeleerd hulpelozen.
Een branchevreemde sponsor is daar kwetsbaar voor, doch kan het positief aanwenden, zie voetbalvoorbeeld.
hc
Dat is jouw uitleg,aanname en mening, en nog steeds geen feit...
Toon dan dat het anders kan, roepen kan iedereen, maar laat het zien
edit: even de quotes verduidelijkt...
Laatst bijgewerkt door Alane op 04-09-09 10:20, in het totaal 1 keer bewerkt