Je neus vleugel is zelf nog geen eens 1 cm dik
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. (Ik weet niet als de Nederlanders het ook kennen, maar dit is misschien nieuwe stof voor de serie 'lie to me' ? )
dan had ik nu een slagaderlijke bloeding gehad geloof ik 

heb zelf meerdere tattoo's en vrienden ook en ken niemand die ooit in slaap is gevallen 
katiavl schreef:http://www.youtube.com/watch?v=0bI4m8XE ... r_embedded
Die emotionele vertaling erbij vind ik stiekem wel grappig
Juliette86 schreef:JA! dan maken we er zo'n scary movie film van. Combi van; Hostel, Saw, Texas chain saw, Feer dot com, Final destination, en zo zijn er nog wel een paar te bedenken
. Zou geloofwaardiger zijn als een ander station de echtheid van de tatoo zou bevestigen.
Juliette86 schreef:Hoop toch niet dat ik ooit bij die dermatoloog in behandeling kom. Iemand die gelooft dat je hersenen kan tatooëren heeft volgens mij niet goed opgelet in de biologie les op de basisschool

)Laika schreef:Nja, dan heeft ze nu in ieder geval iets in haar hersenpan zitten, inkt dus, want hersenen zitten er blijkbaar nietieder ander zou een hersenbeschadiging opgelopen hebben
, het is de inkt die spreektMaartje1990 schreef:Dat heb ik vanmorgen ook in de spits gelezen gewoon 1 grote stunt van een of andere radiozender.
. Des te langer krijgen ze aandacht.