Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 09:32

nee maar 2 cm in je gezicht is zelfs niet mogelijk :') _O-

Je neus vleugel is zelf nog geen eens 1 cm dik ;)

lesilla

Re: Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 09:33

2 cm, ik krijg hostel voorstellingen :=

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 09:34

ze maakt zichzelf idd steeds ongeloofwaardiger.. rechtzaak wint ze nooit, want ze zegt overal wat anders..

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 09:34

Haha zou ze een eigen film krijgen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 09:38

Chantal___ schreef:

JA *\o/* ! dan maken we er zo'n scary movie film van. Combi van; Hostel, Saw, Texas chain saw, Feer dot com, Final destination, en zo zijn er nog wel een paar te bedenken ~~}>

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 09:40

Volgens mij is de naald niet eens twee cm lang. Het is al weer een tijdje geleden dat ik mijn tattoo heb laten zetten en ik ben echt een naaldenfreak, maar als hij 1cm lang is (de naald) is het geloofwaardiger. En naar mijn idee ging hij er echt niet dieper in dan 1 á 2mm!

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 09:42

Juliette86 schreef:
Chantal___ schreef:

JA *\o/* ! dan maken we er zo'n scary movie film van. Combi van; Hostel, Saw, Texas chain saw, Feer dot com, Final destination, en zo zijn er nog wel een paar te bedenken ~~}>

Cool toch! En natuurlijk The 56 Stars Story.
Waaaaaaaah! :P

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 09:42

Ach indien de tattooman wèl de waarheid spreekt, dan is er een getuige in de zaak, iemand die gezien heeft wat er werkelijk heeft afgespeeld en die ook al bij de politie een verklarking heeft afgelegd. Als dit bevestigd wordt, dan weet je genoeg.

Als blijkt dat de getuige een leugen is, dan wordt het nog leuker allemaal :+ . (Ik weet niet als de Nederlanders het ook kennen, maar dit is misschien nieuwe stof voor de serie 'lie to me' ? )

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 09:43

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 09:57

2 cm diep :') dan had ik nu een slagaderlijke bloeding gehad geloof ik :')
Heb op beide polsen een tattoo :P

Het is of nep of ze banketstaaf uit dr nek :P heb zelf meerdere tattoo's en vrienden ook en ken niemand die ooit in slaap is gevallen :P
En volgens mij is het in je gezicht best pijnlijk

Whinnylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 10:04

Nezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 10:29

Juliette86 schreef:

Ja, een nieuw vervolg op Final Destination. Een meisje wil een sterrentatoo laten zetten, maar besluit op het laatste moment het niet te doen vanwege een voorgevoel. En dan doet het lot er daarna alles aan om toch te zorgen dat ze sterren op haar gezicht krijgt, maar dat loopt uit de hand....

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 10:37

Ik heb het maar gehoord tot een uur of 8 maar Peter vroeg of het een stunt was en ze antwoordde 'ik weet het niet', volgens haar oom was het geen stunt.
Later vroeg hij nog eens of dat die sterren niet allemaal afgeplakt waren waarop zij nee antwoordde maar haar oom sprong er snel tussen en vertelde dat ze wel allemaal getekend waren maar dat ze had gezegd dat enkel de bovenst mochten blijven.

Op de www.mnm.be kun je de stukjes herbeluisteren. Hele discussie over zelfmoord 'zou je dat doen voor tattos', 'ja', 'nee', 'jawel'

Het wordt steeds vager en vager nu

Dit is het artikel wat op de website van MNM staat.

Deze ochtend kwam Kimberley Vlaeminck naar de studio. Het Kortrijkse meisje dat vorige week 3 sterren op haar gezicht liet tatoeren, maar het werden er 56. Gisteren dacht iedereen dat dit een stunt was van MNM, maar niets is minder waar.

We konden het vanochtend met eigen ogen zien. Kimberley bevestigde ook dat het verhaal echt is.

Te veel inkt gebruikt
Haar oom was er ook bij en vertelde dat "ze volgens veel experts het bewustzijn is verloren. De tatoeëerder zou ook te veel inkt hebben gebruikt." Kimberley en haar oom hadden ook bewijzen mee van een dermatoloog. Daaruit blijkt dat de inkt op haar voorhoofd 2cm diep zit, normaal gezien is dat maar 3 mm.

Geen stunt
Kimberley bevestigde vanochtend dat het geen stunt is. "Er zijn goeie reacties geweest, maar ook veel slechte. Die moppen op internet kwetsen. Het is heel moeilijk uit te leggen. Dit moest in de media komen, ik wil dat niemand dit ooit meemaakt."

30 000 euro voor een interview
"Een Duitse zender heeft 30 000 euro geboden voor een interview," aldus haar oom. "Maar we zijn er niet op ingegaan. Ik doe het niet voor het geld." vervolledigt Kimberley. Ondertussen zouden al 3 ziekenhuizen hun hulp hebben aangeboden.

Zelfmoordneigingen
"Ik kom eigenlijk niet meer buiten. Alleen met een kap en een sjaal." Kimberley bevestigde ook dat ze zelfmoordneigingen heeft gehad. "De dokter vertelde dat ik me sterk moest houden." "Ik sleur haar mee naar buiten,"zegt haar oom. "Ze mag niet binnen blijven zitten." Haar profielen op Netlog en Facebook heeft Kimberley van haar oom moeten afsluiten.

Kimberley en haar oom kondigde aan dat ze een advocaat onder arm hebben genomen. Ze willen de tatoeërder laten betalen om alles te laten verwijderen. Vanmiddag komt er iemand van het parlement op bezoek om hen te helpen. Zaterdag gaan Kimberley en haar oom naar een andere tatoeëerder om te kijken hoe ze dit recht kunnen zetten. Maar het gaat minstens 2 jaar duren voor de tatoe weg is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 10:54

Jaja, het vermoeden was een stunt van MNM en nu ontkennen ze dit omdat ze het met eigen ogen hebben gezien _O- . Zou geloofwaardiger zijn als een ander station de echtheid van de tatoo zou bevestigen.

Hoop toch niet dat ik ooit bij die dermatoloog in behandeling kom. Iemand die gelooft dat je hersenen kan tatooëren heeft volgens mij niet goed opgelet in de biologie les op de basisschool 8)7

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 10:57

Juliette86 schreef:
Hoop toch niet dat ik ooit bij die dermatoloog in behandeling kom. Iemand die gelooft dat je hersenen kan tatooëren heeft volgens mij niet goed opgelet in de biologie les op de basisschool 8)7

Nou idd, 2 cm diep? :oo

Het klinkt allemaal niet erg geloofwaardig meer. Voor zover het dat al deed.

neinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 11:07

Ik vind het verhaal wel steeds vreemder worden! Met 2 cm diep zou die man idd gaatjes hebben zitten prikken in dr schedel. Lijkt me niet echt mogelijk :+
Raar dat ze steeds weer de kleine details veranderen in het verhaal. Dat maakt het nogal ongeloofwaardig. (Niet dat haar oorspronkelijke verklaring wel geloofwaardig was ;) )
Neemt niet weg dat het er wel echt uit ziet op de foto's. Volgens mij kun je met henna nooit dit effect krijgen?

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 11:19

Nja, dan heeft ze nu in ieder geval iets in haar hersenpan zitten, inkt dus, want hersenen zitten er blijkbaar niet _O- ieder ander zou een hersenbeschadiging opgelopen hebben :') Knappe naalden gebruikt die tatoeeerder trouwens :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 11:21

als het werkelijk 2 cm diep was (wat trouwens toch niet kan) dan was ze niet eens in slaap gevallen, ze l*llen zichzelf ook echt helemaal vast :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 11:22

xDramaQueen schreef:
als het werkelijk 2 cm diep was (wat trouwens toch niet kan) dan was ze niet eens in slaap gevallen

En al zeker niet meer wakker geworden :=

risky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 11:24

Laika schreef:
Nja, dan heeft ze nu in ieder geval iets in haar hersenpan zitten, inkt dus, want hersenen zitten er blijkbaar niet _O- ieder ander zou een hersenbeschadiging opgelopen hebben

haha, dat verklaard dus ook waarom haar verhaal steeds wijzigd ;) , het is de inkt die spreekt

wel knap hoor met een naald door bot heen steken terwijl een chirurg een zaag hiervoor nodig heeft

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 11:24

Juliette86 schreef:
xDramaQueen schreef:
als het werkelijk 2 cm diep was (wat trouwens toch niet kan) dan was ze niet eens in slaap gevallen

En al zeker niet meer wakker geworden :=

dat gegarendeerd ook _O-

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 11:25

op geenstijl.nl las ik vanmorgen dat het allemaal 1 grote stunt is
lijkt me sterk dat je kunt slapen tijdens het tatoeëren, laat staan op je gezicht :n hoe moe je ook bent

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 11:27

Dat heb ik vanmorgen ook in de spits gelezen gewoon 1 grote stunt van een of andere radiozender.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 11:34

Maartje1990 schreef:
Dat heb ik vanmorgen ook in de spits gelezen gewoon 1 grote stunt van een of andere radiozender.

Nee, dat werd GEDACHT, maar is dezemorgen formeel ontkent door diezelfde radiozender, die het meisje op bezoek heeft gehad om haar verhaal te doen. Ik zag op uitzending gemist.nl ook een reportage in "de zomer draait door", waar de interviewer de tattoos bekijkt en aanraakt en niets ziet dat het niet echt zou zijn.
Nu het blijft evengoed ook een zeer goede reclame voor hun zender, denk dat ze er stiekem toch wel blij mee zijn want de luistercijfers waren erg triestig de laatste tijd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 11:34

Slapen is onmogelijk maar ik kan me wel voorstellen dat de pijn voor haar zo ondragelijk is geweest dat je ko gaat of in een soort trance/shock raakt. Dat is een heel natuurlijk meganisme om het lichaam of geest uit te schakelen onder zware stress. Fright, flight, fight, freeze, faint.

Dat het geen stunt is zou ik ook in alle toonaarden ontkennen :D . Des te langer krijgen ze aandacht.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-06-09 11:39, in het totaal 2 keer bewerkt