Joran van der Sloot handelt in Thaise vrouwen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lies

Re: Joran van der Sloot handelt in Thaise vrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 10:02

Ik heb alleen het laatste deel van de uitzending gezien (alleen het undercover-deel dus en de zogenaamde ontmaskering van Joran de vrouwenhandelaar).

Waardeloze uitzending, niets bewezen (zoals ook in de Natalee zaak) en P.R de Vries staat imo voor banketstaaf.
De reden dat hij niet gewacht heeft tot er daadwerkelijk meiden op schiphol stonden, zal wel zijn omdat hij dan net zo strafbaar is als Joran. Of omdat hij wel wist dat er nooit meiden 'verstuurd' zouden worden, hoe kan dat joch dat allemaal regelen? Joran dacht gewoon makkelijk aan geld te komen. Dom issie wel, ik had me wel gedeisd gehouden en iedere vreemde die contact met mij zoekt niet vertrouwen.

Ik vind Joran ook een ziek mannetje, maar in feite heeft P.R. de Vries hem er tot nu toe alleen op kunnen betrappen een lijk te hebben verborgen.

Wat een aanfluiting, die uitzending. Dat hele MSN gesprek is natuurlijk ook flauwekul. Hoe makkelijk is het om te knippen en te plakken, zodat het lijkt dat Joran in vrouwen probeert te handelen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-08 10:08

Het eerste uur kwam erg langzaam op gang ja Slapen

@Katia, kun je het niet via sbs6gemist terugkijken? Het is toch het lekkerste wanneer je je zelf een beeld kunt vormen.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 10:10

Je kan het ook gewoon online kijken Ja Staat ook een link op de site van Peter R.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 10:12

Ga hem straks zien, moet even kijken waar ik de mediaplayer op mijn mac kan krijgen. Ben echt een noob in computers. Nagelbijten / Gniffelen
Mijn vraag kwam eigenlijk af van de stelling dat ze er mee op strand durfde.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 10:12

Bron: Nu.nl

Citaat:
'Van der Sloot gevlucht'
Uitgegeven: 10 november 2008 06:57
Laatst gewijzigd: 10 november 2008 07:45

AMSTERDAM - Joran van der Sloot is sinds vrijdag spoorloos. De 21-jarige Nederlander is in Thailand zijn huis uit gevlucht uit angst voor een arrestatie, meldt De Telegraaf.

Volgens de ochtendkrant heeft de Thaise justitie de beelden van Peter R. de Vries opgevraagd. De misdaadjournalist hield een undercover operatie in het Aziatische land.

Het beeldmateriaal waarop Van der Sloot Thaise meisjes aanbiedt voor de Nederlandse seksindustrie wordt nu vertaald door personeel van de Thaise ambassade.

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 10:14

Het eerst dat in mij opkwam gister: Had hij nou nog maar even gewacht met zijn uitzending tot Joran daadwerkelijk een paar meiden over had laten komen. Dan was het zwart op wit geweest. Nu heeft hij uiteindelijk nog niets gedaan, alleen de voorbereidingen getroffen.
Hij heeft ze ook niet gedwongen dus dit schiet niet op..
Als Peter R. de Vries zich nu even in had kunnen houden en nog even had gewacht dan hadden ze hem waarschijnlijk echt kunnen pakken. En misschien wel zelfs in Thailand dan was hij er weer minder makkelijk vanaf gekomen..

Maar wat een misselijk ventje die Joran. En wat een doos die meid zeg die alles zat te vertellen op TV. Hoe kun je nu nog mee gaan een aantal keer met zo een crimineel?

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 10:18

manzano schreef:
Bron: Nu.nl

Citaat:
'Van der Sloot gevlucht'
Uitgegeven: 10 november 2008 06:57
Laatst gewijzigd: 10 november 2008 07:45

AMSTERDAM - Joran van der Sloot is sinds vrijdag spoorloos. De 21-jarige Nederlander is in Thailand zijn huis uit gevlucht uit angst voor een arrestatie, meldt De Telegraaf.

Volgens de ochtendkrant heeft de Thaise justitie de beelden van Peter R. de Vries opgevraagd. De misdaadjournalist hield een undercover operatie in het Aziatische land.

Het beeldmateriaal waarop Van der Sloot Thaise meisjes aanbiedt voor de Nederlandse seksindustrie wordt nu vertaald door personeel van de Thaise ambassade.

Hadden ze beter hierop kunnen wachten en die beelden eerst kunnen laten zien aan de Thaise justitie, dan hij hij ook niet hoeven te vluchten en hopelijk werd hij dan hierop gepakt.
En nu maar hopen dat ze zijn gezicht goed onthouden, dat hij daar niet meer in dat land hoeft binnen te komen. Zo blijft er weinig over

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 10:19

In Nederland ben je nog altijd onschuldig tot een rechtbank bewezen acht dat je schuldig bent. Daar alleen al gaat P.R de Vries zwaar de fout in. Om nog maar niet te spreken van de uitlokking van een misdrijf. Lekker bezig, die de Vries.

Dat hij vlucht uit Thailand verbaasd me niets. Daar gelden dergelijke regels niet. Je kan in je celletje met 20 anderen wachten tot iemand bewijst dat je onschuldig bent ipv andersom.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 10:19

Wie weet zit die gewoon bij vrienden. Dat jongetje heeft toch wel een leven, curaçao, Thailand, vraag me af welke plek hij nu onveilig gaat maken.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-08 10:19

Ze hebben expres niet gewacht tot Joran een paar meiden had later overkomen.
Op dat moment waren Peter en die 2 jongens die in het complot zaten namelijk net zo schuldig, en ze wouden dit niet op hun geweten hebben.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 10:22

Wat ik echter niet begrijp.. Dit meisje weet dingen, houd haar klep dicht en komt er pas mee op het moment dat er weer iets speelt..

Is dat niet een beetje belemmering van de rechtsgang ofzo? Verward

opgeheven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 10:31

Ik kreeg ook zwaar de indruk dat Joran een beetje ontlokt is dat er makkelijk geld mee te verdienen viel om vrouwen te laten werken in Nederland. Maar ik denk ook dat (zoals hier al eerder aangegeven) het erg makkelijk is om snel meiden naar Nederland te laten komen. Joran had geen idee waar hij mee bezig was en het kwam allemaal een beetje onproffesioneel over. Hij is ook beschuldigd van vrouwenhandel door Peter maar in werkelijkheid is er uiteindelijk geen strafbaar feit gepleegd of blootgelegd. Erg typerend ook dat Peter afsloot met de zaak "heineken". De enige die daar ooit rijk van is geworden is Peter R. de Vries himself. Hij is een mediageile journalist die zijn vak niet meer verstaat...

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 10:33

Ach, het handelen van Joran was toch ook triest............ Hoop mooie praatjes, maar puntje bij paaltje kon hij geen meiden vinden die hij ook maar in de buurt van het vliegveld kon krijgen.
Zoveel stelde het nou ook weer niet voor Nagelbijten / Gniffelen

Hij vond het zelfs meer dan logisch dat dat meisje d'r school af wilde maken. Zegt ook wel wat.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-08 10:34

Ontlokt? Dat denk ik niet. Hij begon van er in de uitzending van afgelopen jaar met Patrick van der Eem zelf al over, dus hij had dit al veel eerder in de planning staan, dus ontlokt is het zeker niet. Het was immers zijn eigen idee.
Het enige wat ze hebben gedaan is het beter in beeld gebracht. Over die manier kun je discussieren, maar het blijft Joran's eigen idee.

en voorbereidingen van vrouwenhandel is wel degelijk een strafbaar feit.

opgeheven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 10:36

Ik moet het nog zien....zelfs de "bekentenis" in de Range Rover hebben uiteindelijk tot niets geleidt... Joran lijkt Peter toch steeds een stap "voor" te zijn. Hij is niet heilig hoor begrijp me niet verkeerd..die jongen verdient een goed pak rammel die hij duidelijk in zijn opvoeding heeft gemist. Maar ik ben helemaal klaar met Peter R. de " mediageile" de Vries..bah!

opgeheven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 10:38

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 10:39

Freek vind ik ook echt een jammer ventje hoor...

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-08 10:39

Freek kwam nou niet echt intelligent over..
Erg jammer van die vertoning.

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 10:46

Ze konden zich allebei niet beheersen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 10:48

Inderdaad, wat de vries heeft gedaan vind ik niet kunnen.
Maar imo doet freek hetzelfde, en dat vinden mensen dan wel goed.
Dat zal ik dus nooit snappen

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:12

De woorden maar ook de daad van Joran dat ie GEVLUCHT is, vind ik vreemd.....
Die Joran heeft toch "niets gedaan", zegt ie?
Dan ga je toch ook niet "vluchten"?
Zou hij dan nu beseffen dat hij niet veel meer geholpen wordt door zijn pappie?

Hij had van die mooie uitspraken dat ie dan Peter zou laten omleggen door een Thai... Ook een kletsverhaal wat ie ophangt want in dezelfde uitzending is een paar minuten beeldmateriaal te zien dat ie bang om ZELF een keer in de problemen te komen. (dat is zelf omgelegd wordt)
Als Joran zoiets zegt, heb je echt geen ervaring met mannetjes die mensen of Peter R willen omleggen. Ook in mijn ogen heeft Joran dat nooit eerder LATEN doen. Iemand ervoor VINDEN die iemand wil omleggen / vermoorden in Thailand is geen enkel probleem.

Het zou mij niets verbazen dat er echt wel wat mensen van Peter R zijn die daar bij zijn huis op de loer liggen om Joran te achtervolgen welke kant hij opgaat. Het zou mij ook niets verbazen dat ie hiervoor contact heeft met zijn pappie..... Persoonlijk had ik die telefoon van zijn pappie laten aftappen maar die zal ook wel regelmatig een ander GSM nummer hebben.

Ben eigenlijk ook wel benieuwd of er in Thailand sprake is van Kadastrale gegevens van zijn optrekje in Thailand. Zelf heb ik het idee dat ie dat namelijk huurt en niet heeft gekocht.
Bij huur kan ie makkelijker vertrekken zoals ie nu (misschien tijdelijk) heeft gedaan.
Mocht dat huis in thailand toch wel in eigendom zijn van Joran of zijn pappie, dan lijkt het mij dat ze dan een nieuwe huurder zoeken voor dat huis.....? Clown
Maar het regelen daarvan zullen ze wel laten doen door een Thaise makelaar......

Tja, ben eigenlijk wel benieuwd wat de volgende stappen zijn van Peter R.
Maar ik ben ook heel benieuwd wat Joran gaat doen. Als hij daadwerkelijk Nathalee op de omschreven manier heeft achtergelaten zal ie daar zeker een slecht gevoel over hebben in de zin van: "stik ik ben niet slim geweest". Hij vraagt ook niet voor niets steeds hulp van zijn pappie.....

Zijn pappie krijgt hier vast en zeker een heel zwak hart van......

@ Manzano:
nou weten wij nog niet hoe het potje basketballen is geweest. Vraag mij af waarom je dat niet even verteld aan ons. Je had het ook even kunnen vertellen in de rustpauze.... En anders wel NA dat potje. Heb je ook nog mening gevraagd aan de scheidsrechter? Wat was zijn mening? Of heb je alleen liggen basketballen....

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:16

In hoeveren is het vlucht verhaal wel waar, hebben jullie een goede nieuwszender? Zegt die daar niks over?
Niet dat je het daar kan vertrouwen, maar de telegraaf...

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-08 11:18

Thailand heeft iig al veel interesse getoond in de opnames, dus dat is al iets.

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:21

IN wat voor zin heeft Thailand veel interesse getoond?
In de uitzending van gister?
In Joran?

opgeheven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:22

Joran heeft volgens mij niet aangegeven dat hij een Thai zou sturen om Peter om te leggen...dat is wat je eruit op zou kunnen maken maar dat heeft hij niet zo gezegd.